35st Sezoens rally Bocholt 20 en 21 Mei 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

35st Sezoens rally Bocholt 20 en 21 Mei 2011

Berichtdoor antoine » do apr 14, 2011 8:00

Algemene informatie gecopiërd van de site: http://www.sezoensrally.be

Voorlopige deelnemerslijst:
Nationaal: http://www.sezoensrally.be/deeln_nat_nl.php
Criterium: http://www.sezoensrally.be/deeln_crit_nl.php

In 2011 houdt de Sezoensrally vast aan het klassieke principe van 3 x 4 klassementsproeven voor de deelnemers aan de nationale BFO-BRC wedstrijd. In het Rally Criterium rijden de deelnemers enkel de eerste twee rondes. De KP's Goolder, Veldhoven, Beek-Bree en Vogelsdonk zullen herkenbaar zijn in vergelijking met voorgaande jaren.

Bestel uw tickets voor de Sezoensrally online via Ticket4u.be. U krijgt de tickets aangestuurd bij uw thuis. Op de dag van de rally kan u deze tickets in het rallycentrum of op verkooppunten buiten het rallycentrum inruilen voor een All Stages-pass van de Sezoensrally 2011.

ZOWEL FIESTA TROPHY ALS CITROËN TROPHY IN BOCHOLT

Aangezien de Sezoensrally dit jaar 1 week voor de ELE gehouden wordt, verwacht ik weinig nederlandse deelnemers. Ik heb gehoord dat slowly sideway's is uitgenodigd, maar of ze daadwerkelijk komen met al dat gravel??? Misschien weet Leon daar meer van?
Laatst bijgewerkt door antoine op di apr 26, 2011 20:00, in totaal 3 keer bewerkt.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor henk 400rr » do apr 14, 2011 8:40

Het initiatief gaat vanuit SlSw België en die probeert het toe te voegen aan hun kalender, tot nu toe heb ik nog geen bevestiging gehad dat het doorgaat.

Eerst maar even afwachten of het de Sezoens org. zelf uitkomt qua schema en bevestiging vanuit SlSw België.

Daarna is het afwachten wie er zin in heeft van de leden, er zijn altijd wel een paar die dat wel zien zitten.
henk 400rr

Re: 35st Sezoens rally Bocholt 20 en 21 Mei 2011

Berichtdoor Timpreza » do apr 14, 2011 8:53

antoine schreef:Aangezien de Sezoensrally dit jaar 1 week voor de ELE gehouden wordt, verwacht ik weinig nederlandse deelnemers.

Het zal idd minder worden als de laatste jaren, tenzij de Nederlanders nog laatste testen willen doen. Maar de nieuwe bolides in het Belgische zijn toch absoluut de moeite waard (als ze starten...)
Wanna play, catch me first..
Timpreza

Berichtdoor Sjeik1981 » ma apr 25, 2011 9:00

Nu las ik net dat slowly sideways, met 10 auto`s, komt. Echter ze rijden alleen de tweede ronde. Het criterium rijdt ronde 1 en 2.

Nu wil ik weten, kun je tussen de proeven makkelijk hoppen of is er veel vertraging en kan je beter blijven plakken. Ik had eerst een timing gemaakt zodat ik alle proeven kan zien. Nu zie ik dat de histo alleen ronde 2 rijden en het criterium ronde 1 en 2, aangezien ik deze ook wil zien.

Heb ik een aanpassing voor mezelf gemaakt en alleen Veldhoven en Vogelsdonk te bekijken en wel alles. Is dit reëel of ook niet uitvoerbaar.

PS nog mooie punten voor Vogelsdonk, veldhoven heb ik met gemak 3 mooie punten kunnen vinden.

Daarbij wil ook nog graag weten of de KP tickets voor gehele dag op de proef geldig zijn, want anders kan je beter een all-KP ticket kopen.

Iemand hierop een reactie.

Groeten,
Erik
Sjeik1981

Berichtdoor Speerke » ma apr 25, 2011 10:04

antoine schreef:Algemene informatie gecopiërd van de site: http://www.sezoensrally.be

In 2011 houdt de Sezoensrally vast aan het klassieke principe van 3 x 4 klassementsproeven voor de deelnemers aan de nationale BFO-BRC wedstrijd. In het Rally Criterium rijden de deelnemers enkel de eerste twee rondes. De KP's Goolder, Veldhoven, Beek-Bree en Vogelsdonk zullen herkenbaar zijn in vergelijking met voorgaande jaren.

Bestel uw tickets voor de Sezoensrally online via Ticket4u.be. U krijgt de tickets aangestuurd bij uw thuis. Op de dag van de rally kan u deze tickets in het rallycentrum of op verkooppunten buiten het rallycentrum inruilen voor een All Stages-pass van de Sezoensrally 2011.

ZOWEL FIESTA TROPHY ALS CITROËN TROPHY IN BOCHOLT

Aangezien de Sezoensrally dit jaar 1 week voor de ELE gehouden wordt, verwacht ik weinig nederlandse deelnemers. Ik heb gehoord dat slowly sideway's is uitgenodigd, maar of ze daadwerkelijk komen met al dat gravel??? Misschien weet Leon daar meer van?

Voor mij geen Sezoensrally dit jaar jammer ........
ELE word nu mijn eerste weer dit jaar
Speerke

Berichtdoor cvgn » ma apr 25, 2011 10:09

Staan al 5 Nederlandse deelnemers op de deelnemerslijst.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor antoine » di apr 26, 2011 19:56

Edit: voorlopige deelnemerslijst toegevoegd
Afbeelding
antoine

Berichtdoor michel uit berg » di apr 26, 2011 20:20

ik zal alweer helaas niet aanwezig zijn, ik ben een corsa c aan het bouwen en dit jaar dus waarschijnlijk nergens te vinden als deelnemer :(
michel uit berg

Berichtdoor Bartrallyfan » di apr 26, 2011 20:49

Ik lees sussen de regels door in het ELE topic dat er ook een S14 start, of niet Antoine :D
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor antoine » di apr 26, 2011 20:57

of misschien wel 2? :?
Gecopieërd van autosportforum.be:

Van Eldik komt dat is een paar weken geleden al vermeld. Schilt zal waarschijnlijk ookwel komen want 1 S14 laten rijden is vrij duur. En Romain is nog opzoek naar budjet.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Paperclip » di apr 26, 2011 21:20

1 S14 laten rijden duur? Alsof het goedkoper is om er 2 te laten rijden.... :lol:
(ja, ik snap wel wat ze bedoelen hoor!) :wink:
Paperclip

Berichtdoor Sponsor » di apr 26, 2011 21:50

michel uit berg schreef:ik zal alweer helaas niet aanwezig zijn, ik ben een corsa c aan het bouwen en dit jaar dus waarschijnlijk nergens te vinden als deelnemer :(

heb je de B versie dan niet meer?
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor michel uit berg » wo apr 27, 2011 5:22

heb ik wel nog naar de kooi eruit gehaald om een andere te laten maken en in de tussentijd heeft zich dit voorgedaan.

of misschien eens met de b kadett proberen
michel uit berg

Berichtdoor Jorick » wo apr 27, 2011 8:53

Ik hoop dat de Nederlanders equipes naar Bocholt en omstreken kunnen komen!
Het blijft een gaafe rally om naar toe te gaan, veel onverhard en meestal een mooi deelnemersveld.
Ik zou de kans om een laatste test te doen voor de Paradigit ELE Rally niet laten liggen.

De RallyPro Amsterdam RallySprint diende de afgelopen jaren ook als test voor de Schutte Informatisering Hellendoorn Rally.
Jorick

Berichtdoor mantaboy » wo apr 27, 2011 9:02

Wat voor tijd zit er tussen de Sezoens en ELE en wat tussen Amsterdam en Hellendoorn Jorrick?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden