Exotic Green Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Exotic Green Rally 2011

Berichtdoor topsport » do apr 14, 2011 18:09

http://www.bndestem.nl/sport/sportbrabant/8505026/Mes-in-begroting-Exotic-Green-Rally.ece

Tips aan de organisatie:

- Compact eendags evenement van maken (waarom europese aspiraties??)
- Cityracing flauwekul stoppen.
- Entree prijzen moeten echt omlaag.
topsport

Re: Exotic Green Rally 2011

Berichtdoor RG-Rallysport » do apr 14, 2011 18:23

En de rest van het budget vul jij aan ???

Sorry , maar als jij het bovenstaande oppert, bied je diensten aan bij de organisatie. Mensen die financiel de boel goed kunnen krijgen heeft elke organisatie nodig dus misschien ligt hier een goede kans om je sport een handje te helpen de goede kant op !! :roll: :wink:
RG-Rallysport

Berichtdoor topsport » do apr 14, 2011 18:32

De tips die ik geef zou de organisatie eens kunnen gaan overwegen, misschien is het budget dan wel toereikend.
Het zijn trouwens maar tips om een discussie op gang te brengen. :)
topsport

Berichtdoor cvgn » do apr 14, 2011 20:11

@Ron,

Hoe krijg je 22 proeven op 1 dag gereden. Zullen rijders blij mee zijn als je dat voorstelt.
Entreeprijzen omlaag: WAAROM ALTIJD WEER DE DISCUSSIE VAN DE ENTREEPRIJZEN. Als jullie in Belgie gaan kijken kraait er geen haan over de entreeprijzen.
In de toekomst zal men waarschijnlijk op elke rally entree moeten gaan betalen, wil men over enkele jaren nog rally in Nederland hebben.

groeten uit Roosendaal'
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor antoine » do apr 14, 2011 20:16

Hopelijk dit jaar niet tot juli gezeur over entree gelden..je kan ook thuis blijven natuurlijk :wink:
Afbeelding
antoine

Berichtdoor vwrallying » do apr 14, 2011 20:20

zet het evenement terug op zaterdag en zondag net als een paar jaar terug. toen kon je nog over de koppen lopen op de borchwerf op zondag want dan hebben de meeste die in de buurt wonen niets te doen en komen dan ook kijken. oftewel meer toeschouwers meer inkomsten
vwrallying

Berichtdoor jos kerremans » do apr 14, 2011 20:21

antoine schreef:Hopelijk dit jaar niet tot juli gezeur over entree gelden..je kan ook thuis blijven natuurlijk :wink:

Nee , niet thuis blijven maar met zoveel mogelijk gaan kijken. :D
jos kerremans

Berichtdoor rallyfan323 » do apr 14, 2011 20:43

vwrallying schreef:zet het evenement terug op zaterdag en zondag net als een paar jaar terug. toen kon je nog over de koppen lopen op de borchwerf op zondag want dan hebben de meeste die in de buurt wonen niets te doen en komen dan ook kijken. oftewel meer toeschouwers meer inkomsten

De deelnemers hebben dit zelf voorgesteld. Dit omdat diverse teams dan de zondag hebben om alles rustig intepakken en redelijk op tijd thuis zijn.
Om dan maandag weer fris centjes te gaan verdienen om het volgend evenement te bekostigen.
Officials Are Closer Than They Appear.
rallyfan323

Berichtdoor vwrallying » do apr 14, 2011 20:53

dit was idd gevraagd door de rijders maar dan wel de grote teams. en wat maakt het nu uit of je op donderdag een vrije dag neemt of op maandag.
vwrallying

-

Berichtdoor rvgrally » do apr 14, 2011 21:10

jos kerremans schreef:
antoine schreef:Hopelijk dit jaar niet tot juli gezeur over entree gelden..je kan ook thuis blijven natuurlijk :wink:

mijns inziens veel te duur evenement, je betaald voor die "show" die mij als rally liefhebber niet interesseert, maar dat is ieder voor zich, en inderdaad niet zeuren maar net als ik gewoon thuis blijven! De rally in NL gaat al op zijn gat(jammer genoeg) en daar is dit evenement een mooi voorbeeld van. (VIND IK) ... :(
rvgrally

Berichtdoor Thibaud » do apr 14, 2011 21:47

Wij komen toch terug uit Belgie voor de 4e keer tijdens twee dagen en zullen daar overnachten.
Maar ik moet wel zeggen, 2008 was de beste jaar omp veel KP's te kunnen zien.

Hopelijk niet alleen de 5 vaste RDO WRC's
Thibaud

Re: -

Berichtdoor mantaboy » vr apr 15, 2011 7:39

rvgrally schreef:mijns inziens veel te duur evenement, je betaald voor die "show" die mij als rally liefhebber niet interesseert, maar dat is ieder voor zich, en inderdaad niet zeuren maar net als ik gewoon thuis blijven! De rally in NL gaat al op zijn gat(jammer genoeg) en daar is dit evenement een mooi voorbeeld van. (VIND IK) ... :(

Als iemand die langs de zijlijn kritiek levert ben je niet goed op de hoogte. Je betaalt namelijk niet voor die "show", die show word betaald.

Echter is het wel zo dat ik persoonlijk de rally graag terug zie gaan naar zaterdag en zondag of zaterdag vroeg starten en dan door tot een uurtje of 3. Om allerlei redenen kan dat misschien niet. De prijzen voor toegang zijn inderdaad te hoog waardoor men zich uit de markt prijst.

Ik heb het hier al eerder voorgesteld (niet alleen hier) dat je meer in volume moet denken. Dat betekend iets lagere prijzen hanteren en dmv volume meer binnen halen. Sommige leveren hier kritiek op en denken dat dit niet gaat werken. Die geef ik dan 1 klein voorbeeld uit de praktijk, door de prijzen voor inhuur van personeel laag te houden kan ik stellen dat er 1 ict bedrijf in ieder geval de winst zowat verdubbelt heeft tijdens de crisis. Het personeelsbestand is ook flink uitgebreid net zoals het klantenbestand. Daar worden nu de vruchten van geplukt.

Hopelijk word het een mooie rally dit jaar die voldoende basis geeft om nog lang door te gaan. Ik ga er zelf in ieder geval nog even voor. Hopelijk kan er hier genoeg tijd vrij gemaakt worden om de zaken weer goed op te pakken.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor wim scholman » vr apr 15, 2011 11:34

laten ze de prijzen op € 20 a € 25 voor een weekend houden dat betaal je in belgie ook voor een wedstrijd.
dat zijn nog redelijke prijzen,vorig jaar op de borgwerf was haast geen hond te zien je moest uren van te voren zijn voor een plekje :lol:

en weer terug naar zaterdag en zondag
wim scholman

Berichtdoor Jacco Hartog » vr apr 15, 2011 12:31

wim scholman schreef:en weer terug naar zaterdag en zondag

Juist Ja. :idea: :idea:
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Jacco Hartog

Re: -

Berichtdoor MartijnB » vr apr 15, 2011 15:10

rvgrally schreef:
jos kerremans schreef:

mijns inziens veel te duur evenement, je betaald voor die "show" die mij als rally liefhebber niet interesseert, maar dat is ieder voor zich, en inderdaad niet zeuren maar net als ik gewoon thuis blijven! De rally in NL gaat al op zijn gat(jammer genoeg) en daar is dit evenement een mooi voorbeeld van. (VIND IK) ... :(

Zo denken ook steeds meer rijders over dit evenement.....

Ikzelf persoonlijk kom ook al jaren niet meer na 8 maal ivm al die tupperware poespas eromheen.
Het begint net een automaxx show te lijken soms.
Ik weet aan 1 kant dat het toeschouwers trekt. Maar de kosten stijgen er ook dusdanig onder en zoals Jurgen in zijn persbericht schrijft trekt het nauwelijks tot niet extra bezoekers.

Ik denk persoonlijk dat de organisatie beter back to the roots kan gaan. en al die extra kosten vretende poespas eromheen kan laten voor wat het is.
MartijnB

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden