http://www.rallyandraces.com/index.php? ... Itemid=126
Blijkbaar ook voor de Nederlanders dit jaar.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:Wouter Ploeg gaat de BMW M3 Compact in 2012 verruilen voor een nieuwe BMW 1M Coupe !
bron: RallyReport in de uitzending van 20/11
erikjan schreef:prettig te horen dat divisie 5 niet alleen voor fraaie youngtimers is opgericht, maar dat er ook publieksvriendelijke actuele auto's een kans door krijgen !
erikjan schreef:des te meer kans voor de huidige sub-top om door te groeien !!
ook in 2011 zagen we een aantal toppers uit voorgaande jaren al steeds minder vaak aan de start...
.erikjan schreef:prettig te horen dat divisie 5 niet alleen voor fraaie youngtimers is opgericht, maar dat er ook publieksvriendelijke actuele auto's een kans door krijgen !
Terechte opmerking over restrictors! Vonden wij ook. Voor details moet je bij Jan Nyhof zijn want die is begonnen met bouwen. Maar adoptieauto is een 125 i coupe voor het chassis en krijgt een complete 1m body, e92 achteras zoals de echte 1m ook heeft en de atmosferische e46, 6 cylinder m3 motor!Mark Verhoeven schreef:Lijkt me niet echt fun met restrictors erop... (heeft toch 2 turbo's?) Met een 3 liter motor zal er dan boven de 4000 toeren niet veel meer gebeuren..... Maar goed, veel koppel zal het wel kunnen maken!En appart is het zeker!
Succes ermee.
.Arfman schreef:Helemaal top Wouter, dat soort auto's zien we graag!
Ik ben daar redelijk rechtlijnig in, het moet een WRC zijn (snel, altijd spectaculair om te zien) of een goeie achterwielaandrijver. Ik kan enorm genieten van de Compact M3 Cup, maar zeker ook van Edwin Wolves met z'n Kadett. Helemaal gaaf. Evo's doen me niet zoveel, of er moet echt een talen achter het stuur zitten a la v.d. Heuvel/Weijs/Abbring die zo'n ding echt goed de hoek omgooit!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast