[BK] 36st Sezoens rally Bocholt 18 en 19 Mei 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

[BK] 36st Sezoens rally Bocholt 18 en 19 Mei 2012

Berichtdoor Sjeik1981 » zo apr 29, 2012 11:00

Ik zag dat er nog geen topic omtrent de Sezoens Rally te Bocholt was. Dus bij deze dan maar aangemaakt.

Algehele website:
http://www.sezoensrally.be

Hier alvast de voorlopige deelnemerslijsten:
Nationalen: http://www.sezoensrally.be/deeln_nat_nl.php
Criterium: http://www.sezoensrally.be/deeln_crit_nl.php

Tijdschema:
http://www.sezoensrally.be/docs/2012%20_Timing.pdf
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor TWENGELTJE » zo apr 29, 2012 11:20

Wel jammer dat het gelijk met de vechtdal is, scheelt toch enkele goede deelnemers in hardenberg
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Paperclip » ma apr 30, 2012 0:37

De Sezoens is altijd een mooie wedstrijd, met een aardig mooie hoeveelheid onverhard, en de laatste jaren ook steeds een behoorlijk startveld.
Ik wil er zeker weer gaan kijken net als de afgelopen vijf, zes jaar. En wat me dit keer vooral nieuwsgierig maakt, is de 'nieuwe' (*) proef ipv Vogelsdonk....
Site van de organisatie schreef: In de plaats van KP Vogelsdonk verschijnt een vernieuwde KP Gerdingen op het programma. De brug op de vierbaansweg tussen Bocholt en Bree wordt het spektakelpunt bij uitstek. In de stad Bree zal de Sezoensrally niet onopgemerkt voorbij gaan want in iedere ronde passeren de wagens over het gezellige Vrijthof.

(* voor mij is deze proef dus nieuw, maar uit de tekst maak ik op dat het een vernieuwde proef is).
Paperclip
 
Berichten: 449
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 0:11
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor Sjeik1981 » ma apr 30, 2012 11:56

Dat klopt Robert, het is een oude proef, deels vernieuwd
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor FocusMSD » za mei 05, 2012 19:24

Paperclip schreef:
Site van de organisatie schreef: In de plaats van KP Vogelsdonk verschijnt een vernieuwde KP Gerdingen op het programma. De brug op de vierbaansweg tussen Bocholt en Bree wordt het spektakelpunt bij uitstek. In de stad Bree zal de Sezoensrally niet onopgemerkt voorbij gaan want in iedere ronde passeren de wagens over het gezellige Vrijthof.

Dit gebeurd notabene op verzoek van de plaatselijke politiek. Het startveld zal zich weldra verder openbaren.Tsjoen die geen fan is van de Sezoensrally is inmiddels ingeschreven en Snijers zal weldra volgen want die denk daar weerwerk aan Tsjoen te kunnen geven.Andere toppers zullen toch weldra volgen zou ik denken.Wel jammer dat 't samenvalt met de Vechtdalrally.Heb nog bijna 14dagen bedenktijd of ik richting Bocholt of Hardenberg ga. :roll: :lol:
Laatst bijgewerkt door FocusMSD op za mei 05, 2012 19:48, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
FocusMSD
 
Berichten: 228
Geregistreerd: do apr 06, 2006 19:15
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Sjeik1981 » za mei 05, 2012 19:27

Ik zit ook nog te dubben, vooralsnog ga ik niet. Zelfde weekend als de wegrace te Hengelo gld. Het startveld is nog niet van dienaard dat ik wil gaan.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor Paperclip » do mei 10, 2012 21:40

En de lijst is ondertussen weer geupdate. Naast Tsjoen en Snijers zijn nu ook o.a Viaene, Bonjean en Langenakens toegevoegd. De laatste twee nog zonder auto overigens.
De inschrijvingen zijn gesloten, maar ik weet niet of dit de definitieve lijst is, geen idee van wanneer de update is namelijk. :wink:
Paperclip
 
Berichten: 449
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 0:11
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor rallyworldwide » do mei 10, 2012 23:04

Hopen dat er toch nog iets bijkomt, want hoe het er nu uitziet is het wel redelijk teleurstellend(Polo's die niet meedoen, geen Van Parijs en een aantal wrc's die er niet zijn). Langenakens zou problemen met zijn budget hebben en daarom is het nog niet duidelijk waarmee hij gaat rijden.
rallyworldwide
 
Berichten: 120
Geregistreerd: zo mei 16, 2010 14:25
Woonplaats: Someren

Berichtdoor Sjeik1981 » vr mei 11, 2012 8:22

Begreep van onze Belgische vrienden dat de inschrijving woensdag was gesloten en i.p. de lijst elke dag (ongeveer) geupdate wordt/werd. Denk dat het ongeveer wel zo is. Helaas valt de lijst toch enigszins tegen. Is het parcours van de Sezoens gewoon niet zo in trek bij de heren coureurs? Je zult zeggen van wel.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor Jacco Hartog » vr mei 11, 2012 8:50

Volgend jaar weer in het NL kampioenschap... en dan niet te rally tegelijk op de zelfde datums plannen.

Leuke wedstrijd, al een keer gereden in 2009 maar de laatste jaren niet omdat de rally's tegelijk zijn, of te kort op elkaar.
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Avatar gebruiker
Jacco Hartog
 
Berichten: 293
Geregistreerd: do nov 08, 2007 13:22
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor A en P Rally Jan » vr mei 11, 2012 15:27

Sjeik1981 schreef:Ik zit ook nog te dubben, vooralsnog ga ik niet. Zelfde weekend als de wegrace te Hengelo gld. Het startveld is nog niet van dienaard dat ik wil gaan.
Wegrace , ik dacht dat jij rally fan was :wink:
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

Berichtdoor Sjeik1981 » vr mei 11, 2012 15:30

Auto en motorsport fan!
En daar hoort dan dus Rally, wegrace (wat traditie is in Hengelo gld) en motocross etc.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor EdS » za mei 12, 2012 7:23

Sjeik1981 schreef:Begreep van onze Belgische vrienden dat de inschrijving woensdag was gesloten en i.p. de lijst elke dag (ongeveer) geupdate wordt/werd. Denk dat het ongeveer wel zo is. Helaas valt de lijst toch enigszins tegen. Is het parcours van de Sezoens gewoon niet zo in trek bij de heren coureurs? Je zult zeggen van wel.


De online deelnemerslijsten krijgen nog updates zoals navi's die erbij komen of veranderen, auto's die wijzigen of bekend geraken en bij een forfait (bv Bonjean) namen die helaas uit de lijst verdwijnen.

Iedere rally heeft zijn charmes... Wat Bocholt betreft is dat oa een 30% onverhard parcours en de zeer gemoedelijke gezelligheid :-) Het mindere deelnemersaantal is onder andere te wijten aan het feit dat er in Nederland én in Frankrijk in hetzelfde weekend rally is.

Of het parcours in de smaak valt, kan je enkel navragen bij de teams die wél deelnemen. Praat eens met de heren coureurs die er wél rijden/reden en baseer je niet op "van horen zeggen" of "denken hoe het er is", waarbij ik verwijs naar het vaak terugkerend en doorgaans onterecht verhaal van "slecht onverhard".

Hopelijk tot in Bocholt op 19 mei !
EdS
 
Berichten: 24
Geregistreerd: za feb 14, 2009 19:41
Woonplaats: Genk (B)

Berichtdoor Sjeik1981 » za mei 12, 2012 7:42

Ik ben er vorig jaar geweest, heb absoluut genoten. Dat van niet willen starten is meer als openlijke vraag gesteld hoor. Ik vind het jammer dat er maar weinig deelnemers zijn. Wordt toch eens de hoogste tijd dat de heren organisatoren keertje kijken naar het samenstellen van de kalenders. Een wedstrijd tegelijk met belgie is natuurlijk ontzettend onhandig, Ned Frankrijk te samen gaat prima, maar Belgie en Frankrijk en Ned Belgie wedstrijden tegelijk organiserenis natuuurlijk ontzettend onhandig.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

-

Berichtdoor rvgrally » za mei 12, 2012 12:40

weet iemand of/ wanneer de definitieve deelnemers lijst onine komt?

Wij gaan zo ie zo naar deze rally, zonder "toppers"nog altijd mooie proeven en doorkomsten.
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron