OVD sprint 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor MartijnB » zo apr 07, 2013 19:56

Tom

diegene die laatste werd betaald ook. Is namelijk de vriendin van Rene Warziniac (of hoe je het ook schrijf)

En die betaald ook mee aan rrp
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor TWENGELTJE » zo apr 07, 2013 20:19

ExTaxi schreef:ik ben natuurlijk niet meer helemaal op de hoogte van het rallywereldje, maar waar komt de auto van Bruins vandaan? Auto liep niet helemaal lekker op het punt waar ik 'm zag.


Die auto loopt bijna altijd slecht(ergens zit iets fout wat ze niet kunnen vinden)
Maar heeft niels weer wat te doen
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor A.H.S » zo apr 07, 2013 20:27

ExTaxi schreef:ik ben natuurlijk niet meer helemaal op de hoogte van het rallywereldje, maar waar komt de auto van Bruins vandaan? Auto liep niet helemaal lekker op het punt waar ik 'm zag.

Op het opel forum stond:"Helaas een injector stuk, daarom eerder gestopt. Dat de motor niet lekker liep kwam omdat de brandstof op was,tankmeter bleef brandstof aangeven terwijl die al leeg was..."
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor wimo » di apr 09, 2013 15:26

*ik heb een aantal berichten die totaal niet meer over de OVD gingen in de kelder gezet*

Nu graag weer respect voor elkaar en verder over de mooie OVD wedstrijd.
wimo
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma jul 01, 2002 19:15

Berichtdoor ferry bakker » di apr 09, 2013 15:29

Dat doe je goed :!:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor antoine » di apr 09, 2013 16:37

Toch is het soms moeilijk de juiste berichten verwijderen of laten staan.. Helaas is het weerwoord van Will ook verwijderd.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor wimo » wo apr 10, 2013 7:11

Als iemand dit dan even netjes tegen mij zegt, dan komt het gewoon weer terug hoor.


Sorry Will
Bijdeze de reactie van Will Bruins:

Mooie opmerking Engelbert...daar maak je vrienden mee. Je hebt werkelijk geen idee wat voor techniek in de kitcar zit...en hoe gevoelig deze techniek is. Met je opmerking doe je veel vakmensen tekort.Vrijwel alle onderdelen zijn custommade en door de beste tuners in town geleverd of verzorgd. Kost soms een bak geld en werkt niet altijd perfect maar getuigt wel van vertrouwen in deze vakmensen die weer iets voor ons uitdenken. Veel onderdelen hebben dus geen rallyervaring en moeten in het 'veld'getest worden. En ja soms val je daardoor uit. Overigens heeft de kitcarmotor 2 jaar probleemloos gewerkt en zitten de problemen meestal in de aanstuurtechniek . OVD was een testrally na weer een grote en ingrijpende aanpassing. Sequentieel schakelen met een speciaal ontwikkelde shiftcut die teveel bleef hangen tijdens de rally...bij tests werkte deze wel perfect.Tevens is de gehele motor vervangen waar ook mee getest is en op de testbank is afgesteld. Het werkelijke probleem hebben we nog niet boven tafel maar het heeft wellicht te maken met brandstof aanvoer. Om grote schade te voorkomen wordt weer de motor eruit gehaald en gekeken of er binnehuidsschade onstaan is.We zijn gestopt omdat er vermogensverlies was...en niet voldoende aanvoer van brandstof.
Als ik de resultaten van de afgelopen 3 jaar kitcar rijden erbij houd dan kan ik niet anders concluderen dat de auto mooie resultaten heeft behaalt. Door de steeds nieuwe aanpassingen moet echter de bestuurder steeds weer wennen aan de vernieuwde auto. Dit heeft tijd nodig. Achter in het jaar zullen we wel weer in de voorste rijen eindigen.
wimo
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma jul 01, 2002 19:15

Berichtdoor Jan-Jaap » wo apr 10, 2013 7:49

Het bevreemd mij dat mijn commentaar ook is verwijderd.
Jan-Jaap
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo jul 08, 2012 22:12

Berichtdoor wimo » wo apr 10, 2013 7:53

De PB knop doet het niet dus Jan-Jaap als je uitleg wil dan mail me even

monique at rallysport.nl
wimo
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma jul 01, 2002 19:15

Berichtdoor Jan-Jaap » wo apr 10, 2013 7:55

Ik zit niet om uitleg verlegen.

Ik meld alleen dat het mij bevreemd.

Maar ja, zo werkt dat klaarblijkelijk.

Ik word wel weer 'toeschouwer'.

:)
Jan-Jaap
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo jul 08, 2012 22:12

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten