Rally van Putten

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Mark Verhoeven » za mei 10, 2014 15:40

Zie linkje een stukje omhoog voor tijden! (vorige pagina dus...)
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Dennisvo » za mei 10, 2014 16:16

Ploeg! :shock: (Bron: @RallySupportNL)

Afbeelding
Afbeelding

Iemand een idee wat er met VD Marel is gebeurd?
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Mark Wielens » za mei 10, 2014 16:59

erikjan schreef:Maurice,

Ik betaal met plezier 5, 10 of zelfs 15 euro afhankelijk van de omvang van een rally...

Waar ik van baal is dat de organisatie alles online doet, en daarbij andere informatiemiddelen uitsluit !!

Dus geen rallytiming, geen gedrukte routekaartjes, etc...

Ik gun deze organisatie een prachtig evenement, maar ik denk niet dat alle toeschouwers het even handig vinden op deze manier.


Helemaal mee eens.....hoop dat de andere organisatie's dit niet gaan volgen, liever een infopakket wil daar graag voor betalen dan deze shit.

groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: Rally van Putten

Berichtdoor rally for ever » za mei 10, 2014 17:34

Mark Wielens schreef:Helemaal mee eens.....hoop dat de andere organisatie's dit niet gaan volgen, liever een infopakket wil daar graag voor betalen dan deze shit.

groetjes Mark.

+1
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
rally for ever
 
Berichten: 2917
Geregistreerd: ma apr 17, 2006 21:02
Woonplaats: Jubbega

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Fransh » za mei 10, 2014 18:06

Schapers op laatste proef er af gegleden
Fransh
 
Berichten: 9
Geregistreerd: za aug 05, 2006 1:01
Woonplaats: Delft

Re: Rally van Putten

Berichtdoor erikjan » za mei 10, 2014 18:13

mmrizio schreef:Met die nuancering ben ik het eens!


;-)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Re: Rally van Putten

Berichtdoor MartijnB » za mei 10, 2014 18:20

Mazzo schreef:Helemaal mee eens. Heb betaald voor de streams en kaarten. Streams zijn 3 camera's met haperende beelden. Voor mij eenmalig dus


Zelfde instantie als destijds van rallykaart.nl

we hebben een tijd je met zo n camera rond gereden. Maar beeld werkte toen ook al slecht.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1951
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Re: Rally van Putten

Berichtdoor ferry bakker » za mei 10, 2014 18:46

Ik denk dat we kunnen spreken van een goede en geslaagde rally, Ook ik heb op en aanmerkingen maar het is voor de organisatie de eerste rally !

En de beste stuurlui staan aan wal :!:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Sjeik1981 » za mei 10, 2014 19:03

Neemt niet weg dat je kritiek mag hebben. Ik heb me op zich vermaakt. Helaas waren sommige stroken onverhard wel heel slecht. Leermoment voor mij, ga bij slecht weer niet naar het onverhard, werd (en terecht) heel rustig gereden met name bij de tweede ronde.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Re: Rally van Putten

Berichtdoor martijn803 » za mei 10, 2014 19:45

Net terug van de rally schapers op een lullig punt eraf gegleden 6-7 minuten verloren daarna op laatste proef nog veel auto's vastgelopen
Al met al een geslaagde rally en hopelijk volgend jaar weer.
martijn803
 
Berichten: 22
Geregistreerd: zo maart 16, 2014 13:41
Woonplaats: 't Harde

Re: Rally van Putten

Berichtdoor StevenK » za mei 10, 2014 19:49

rallytiming.nl is inmiddels een vast onderdeel geworden van niet alleen de beleving maar ook de beoefening van de sport in Nederland. Als een organisatie dan besluit een stap als deze te nemen, had de organisatie dat wel duidelijk mogelijk communiceren, dat rallytiming niet beschikbaar zou zijn zoals gebruikelijk.

Maar aan de andere kant heb ik ook waardering voor de aanpak, door alles digitaal en achter een betaalmuur aan te bieden. Daarmee heeft de organisatie toch iets nieuws laten zijn en vergeet niet dat het een wedstrijd met een laag inschrijfgeld is!
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Ed.Latiers » za mei 10, 2014 19:58

Als Leemans niet die langzame tijd op kp2 had gereden had hij wel erg royaal gewonnen...
Ed.Latiers
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do dec 22, 2011 8:22
Woonplaats: Roermond

Re: Rally van Putten

Berichtdoor metisse » za mei 10, 2014 20:18

StevenK schreef:rallytiming.nl is inmiddels een vast onderdeel geworden van niet alleen de beleving maar ook de beoefening van de sport in Nederland. Als een organisatie dan besluit een stap als deze te nemen, had de organisatie dat wel duidelijk mogelijk communiceren, dat rallytiming niet beschikbaar zou zijn zoals gebruikelijk.

Maar aan de andere kant heb ik ook waardering voor de aanpak, door alles digitaal en achter een betaalmuur aan te bieden. Daarmee heeft de organisatie toch iets nieuws laten zijn en vergeet niet dat het een wedstrijd met een laag inschrijfgeld is!


+1
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Re: Rally van Putten

Berichtdoor gert_vlieger » za mei 10, 2014 20:19

Vandaag een zeer mooie rally gezien. Vanmiddag op kp2 in de stromende regen de eerste autos zeer rustig op het overhard gezien. Maar toen de toplaag van het overhard losser werd en er drogere stukken tevoorschijn kwamen ging het steeds harder. Paar auto's vast door eigen fout zoals te laat remmen maar verder geen problemen. Kp4 ging allemaal mooi vlot en kp5 was echt vol actie. Schapers gleed er helaas af en daardoor overwinning kwijt. Gelukkig wel weer onderweg door hulp publiek. Onverhard lag er nog goed hard bij dus ging helemaal goed. Totdat er een manta vast kwam te staan. Maar gelukkig kregen we die ook weg. De punto stond wel flink vast meteen daarna en met veel publiek kregen we hem niet los. Auto lag veel te laag. Gelukkig hadden officials een jeep dus die er maar voor gezet en toen lukte het. Jammer van de neutralisatie maar sterkte aan de rijders. Verder hoop ik op een 2de editie want ik ben zeker weten van de partij. Dus 2 duimen omhoog voor de organisatie.
Avatar gebruiker
gert_vlieger
 
Berichten: 184
Geregistreerd: vr apr 09, 2010 16:57

Re: Rally van Putten

Berichtdoor wimo » za mei 10, 2014 21:20

Ook weer thuis na een zeer natte rally.

Ik denk ook dat er zeker verbeter punten zitten voor de organisatie en ik hoop dat ze het als opbouwende kritiek zijn en de goede conclusie's trekken.
Persoonlijk zou ik heel blij zijn geweest met een ouderwetse overzichtskaart.

Wel een hele mooie rally gezien met een heel leuk deelnemersveld!
Officials heel goed te pas en fijn publiek gezien!

Proeven zijn denk ik echt wel rally waardig als was het onverhard vandaag door alle regen echt wel slecht geworden.
Wil niet zeggen dat ik niet genoten heb van het duw en trek werk en de behulpzame officials en fanatieke publiek op het onverhard van Kp4 en later 5
wimo
 
Berichten: 439
Geregistreerd: ma jul 01, 2002 19:15

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten