Rally van Putten

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Gideon » zo mei 11, 2014 11:34

Wat ook afbreuk doet aan dit mooie evenement is dat de rijders in het parc ferme twee uur lang moeten wachten op de uitslag.
Gideon
 
Berichten: 10
Geregistreerd: di sep 25, 2012 21:15

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Boefke » zo mei 11, 2014 16:01

Gewoon een goed evenement! Jammer van het weer! Nergens lang wachten, gewoon lekker rijden!
Natuurlijk zijn er dingen die anders zouden kunnen, maar als niets doet weet je ook niet hoe je het kan verbeteren.
Ik vond het top!
Boefke
 
Berichten: 37
Geregistreerd: ma dec 05, 2005 19:47
Woonplaats: Brakel

Re: Rally van Putten

Berichtdoor rallyfanam » zo mei 11, 2014 18:45

metisse schreef:
StevenK schreef:rallytiming.nl is inmiddels een vast onderdeel geworden van niet alleen de beleving maar ook de beoefening van de sport in Nederland. Als een organisatie dan besluit een stap als deze te nemen, had de organisatie dat wel duidelijk mogelijk communiceren, dat rallytiming niet beschikbaar zou zijn zoals gebruikelijk.

Maar aan de andere kant heb ik ook waardering voor de aanpak, door alles digitaal en achter een betaalmuur aan te bieden. Daarmee heeft de organisatie toch iets nieuws laten zijn en vergeet niet dat het een wedstrijd met een laag inschrijfgeld is!


+1

Als dit is zoals het moet gaan dan denk ik dat het snel over is met deze tak van (sport) in ndereland.
Ga zeker geen geld inverstereren in waardeloze beeleden zonder geluid.
Doe me dan maar het het buitenland.
Ik bedoel dit niet verkeerd maar rallytiming buitensluiten?
groet Jeroen
rallyfanam
 
Berichten: 191
Geregistreerd: zo sep 27, 2009 9:06
Woonplaats: amersfoort

Re: Rally van Putten

Berichtdoor gasopdelollie » zo mei 11, 2014 20:09

denken jullie ook even aan de financiele kant, rallytiming is ook niet voor niets !
gasopdelollie
 
Berichten: 1
Geregistreerd: zo mei 11, 2014 20:03

Re: Rally van Putten

Berichtdoor GertuutZalk » zo mei 11, 2014 21:04

En programmaboekjes drukken ook niet. Bovendien een hoop minder werk om een programmaboekje te vullen.

Neemt niet weg dat het mij niet lukte om mij te registreren. Hierdoor op basis van de oude programmaboekjes van de NL rally afgereisd.
Persoonlijk wel een voorkeur voor een programmaboekje. +1

Ook betalen voor bezoek aan het serviceterrein vond ik geen goede optie. Het is dat ik een team wilde bezoeken. Bleek achteraf ook zo lek als een mandje als je de weg wist.
In de bocht tegenover de Lambo stond niemand te controleren.

Persoonlijk vond ik het een leuk evenement. Als tip zou ik nog willen meegeven dat het voor het publiek leuker is om op meerdere punten te kijken.
Met weinig proeven en weinig boucles is dat erg beperkt. We hebben slechts op 3 punten gestaan.
Met kortere proeven en meer boucles is er voor het publiek meer rally te zien.

Gert
GertuutZalk
 
Berichten: 13
Geregistreerd: di jan 28, 2014 22:02

Re: Rally van Putten

Berichtdoor mafiabaas101 » ma mei 12, 2014 9:04

Het hoeft ook niet perse een programmaboekje te zijn.
In Ede is ook de laatste jaren geen programmaboekje maar een A3 met de kaartjes erop. Die hoef je verder ook niet te vullen ;)
mafiabaas101
 
Berichten: 896
Geregistreerd: zo okt 10, 2004 8:48
Woonplaats: Barneveld

Re: Rally van Putten

Berichtdoor BasJBuitendijk » ma mei 12, 2014 10:05

mafiabaas101 schreef:Het hoeft ook niet perse een programmaboekje te zijn.
In Ede is ook de laatste jaren geen programmaboekje maar een A3 met de kaartjes erop. Die hoef je verder ook niet te vullen ;)



Mee eens. Meer heb je niet nodig. Gewoon een kaartje met een tijdschema en een deelnemerslijst op de website, die je uit kunt printen.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Re: Rally van Putten

Berichtdoor Mark Wielens » ma mei 12, 2014 10:36

BasJBuitendijk schreef:
mafiabaas101 schreef:Het hoeft ook niet perse een programmaboekje te zijn.
In Ede is ook de laatste jaren geen programmaboekje maar een A3 met de kaartjes erop. Die hoef je verder ook niet te vullen ;)



Mee eens. Meer heb je niet nodig. Gewoon een kaartje met een tijdschema en een deelnemerslijst op de website, die je uit kunt printen.


+1

zal bij de Vechtdalrally vast weer goed komen.......

Groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: Rally van Putten

Berichtdoor JoostS » ma mei 12, 2014 10:50

In het rallycentrum (bij het podium) waren kaarten op papier te koop, volgens mij voor € 4,-.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Rally van Putten

Berichtdoor wim scholman » ma mei 12, 2014 11:16

laten ze deze dan ook op de service verkopen daar komt meer publiek.
wim scholman
 
Berichten: 292
Geregistreerd: di maart 20, 2007 12:27
Woonplaats: rijssen

Re: Rally van Putten

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » ma mei 12, 2014 12:43

Ik vond het als toeschouwer een leuk evenement.

Betaling voor de timing is inderdaad jammer maar wat wil je met inschrijfgeld van 200 euro.
Maar dan de vraag: is 4 euro te veel geld voor rallytiming?

Rallykijken kost geld maar wil je rijden dan vallen die kosten van het kijken reuze mee. :wink:

Mooi evenement en met 200 euro inschrijfgeld zie je een hoop team welke normaal de auto in de schuur hebben staan!

Top volgend jaar weer?
JOCHEM HANEGRAAF
 
Berichten: 174
Geregistreerd: za mei 05, 2007 9:49
Woonplaats: sint willebrord

Re: Rally van Putten

Berichtdoor GvM » ma mei 12, 2014 13:29

Zelfs ik vond het als toeschouwer een leuk middagje om te kijken
Organisatorisch een drama maar wie let daarop? Maar die organisatie kan met wat uitbreiding en meer ervaring best wel wat worden.
Of te wel minder roepen dat je beter bent en minder dingen beter doen Deze hoorde ik zaterdag langs de proef en ben het daar mee eens
Met vriendelijke groeten

Geurt van Middendorp
GvM
 
Berichten: 11
Geregistreerd: ma jan 13, 2014 12:06
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Re: Rally van Putten

Berichtdoor G33R7 » ma mei 12, 2014 13:32

We zijn in Nederland gewoon verwend. In België betaal je het veelvoud. En omdat iets gratis was hoeft dit niet altijd gratis te blijven.

Ik vindt het een prima initiatief, zeker mooi om live beelden te zien. Nu alleen de kinderziektes er nog uit. maar zonder dit soort innovatieve ideeën komen we nooit vooruit.
G33R7
 
Berichten: 92
Geregistreerd: ma nov 05, 2007 12:49

Re: Rally van Putten

Berichtdoor GvM » ma mei 12, 2014 13:36

G33R7 schreef:We zijn in Nederland gewoon verwend. In België betaal je het veelvoud. En omdat iets gratis was hoeft dit niet altijd gratis te blijven.

Ik vindt het een prima initiatief, zeker mooi om live beelden te zien. Nu alleen de kinderziektes er nog uit. maar zonder dit soort innovatieve ideeën komen we nooit vooruit.


Als je er al 4 jaar mee aan het stuntelen bent is het geen kinderziekte meerhoor
er zijn goeie mensen mee bezig maar het word verpest door verkeerde figuren eromheen
Met vriendelijke groeten

Geurt van Middendorp
GvM
 
Berichten: 11
Geregistreerd: ma jan 13, 2014 12:06
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Re: Rally van Putten

Berichtdoor RBSchenkel » ma mei 12, 2014 14:59

De livebeelden maken met voor de thuisblijvers absoluut leuker om te volgen! Het grootste gemis daarbij is dan wel dat er geen geluid bij zat, ik hoop dat ze dat volgend jaar wel aanbieden.

Weet iemand trouwens waarom geen van de 3 buitenlandse equipes (Rowe, Jacobs, Lampole) is gestart? Toch jammer dat we die niet in actie hebben gezien...
RBSchenkel
 
Berichten: 83
Geregistreerd: ma maart 10, 2014 12:11
Woonplaats: Duitsland

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten