Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
V.D.G Rally team schreef:Wat een organisatie .Gewoon het eerste gedeelte onverhard eruit gehaald in wintelre omdat er niet genoeg officials waren.
vrijdag hadden ze er teveel die hebben ze naar huis gestuurd.
gister op proef zomerlo niet genoen lind en voorpijlen. En op een paar posten geen brandblussers.
En 40 min te laat gestart.
En dan voor een 50tigste zoo''n mager startveld. Een hoop reclame gemaakt en het is een standaard rally.
niets extra's of ik heb iets gemist.
rallynieles schreef:Inderdaad slechte organisatie. Op kp strijpsekampen groot tekort aan officials waardoor veel posten onbemand waren en zelfs een deelnemer zoek die pas werd gevonden door sluit auto. Info pakketjes werden uitgedeelt aan de officials na het opruimen van de kp.
dredaemen schreef:wat een afgang
voor de 50e ele rally
Op kp strijpsekampen groot tekort aan officials waardoor veel posten onbemand NB geen juiste weergave van werkelijkhied, KP was op 1 post na volledig bezet conform afspraak Organisatie, Immers anders zou KNAF Veiligheid nimmer laten starten
startveld mager
pijlen tekort
geen brandblusers
proefen voor de helft
niet op tijd starten
MartijnB schreef:Nu ben ik als rijder wel eens benieuwd of dit soort zaken aangaande de pakketten en voorzieningen voor officials echt zo zijn ervaren door meerdere officials.
En B of dit vaker voor komt.
Mocht dit namelijk vaker zo voor komen kan ik me enigsinds het tekort aan officials voorstellen namelijk.
En lijkt me dat een serieuze zaak om eens nader te laten bestuderen door de diverse official organisaties
Mabri schreef:Wat laat, maar ook wij willen een punt van kritiek melden.
Het is al eerder aangestipt, maar wij kregen op Spoordonk ook pas ons officialpakket pas NA afloop van de kp's. Terwijl er essentiele informatie in zat voor de official, zoals de informatie voor de kp bemanning ( handig voor nieuwe officials zoals wij bij ons hadden staan), het schade/incidentenrapport wat je mee moet geven aan de sluitauto in geval schade/incident.
Wat wij erg misten was een startlijst! Achteraf bleek deze niet eens in het officialpakket te zitten. Ook een tijdschema zat er niet in.
Tijdens de opbouw hadden wij GEEN schild, wat de herkenbaarheid tijdens het opbouwen niet ten goede komt.
Wij hadden het idee dat de official niet serieus genomen werd, zeker omdat onze lunchpakketten ook eens niet op tijd waren en op het laatste nippertje uitgereden werden door de organisatie. Had deze mensen dan ook de officialpakketten meegeven. Beter zou het zijn om ervoor te zorgen dat VOOR je gaat opbouwen in ieder geval het info pakket met schild en schade formulieren op de start hebt liggen, zodat de officials het idee hebben dat hun taken ook serieus worden genomen.
Ook kwam het veiligheidsplan op enkele posten niet overeen met de werkelijkheid.
Zo stond er een flauwe doorgaande bocht bij 1 post, maar een flinke knik bleek te zijn in werkelijkheid. Hier had eigenlijk een hoofdpijl moeten staan, maar stond niet in het veiligheidsplan en hadden wij ook niet meer in de aanhanger. Dan maar hopen dat er goed verkend is.
Het frappante is dan dat uitgerekend de 000 loopt te zeuren over een hoofdpijl op die post !!
deetjedee schreef:Mabri schreef:Wat laat, maar ook wij willen een punt van kritiek melden.
Het is al eerder aangestipt, maar wij kregen op Spoordonk ook pas ons officialpakket pas NA afloop van de kp's. Terwijl er essentiele informatie in zat voor de official, zoals de informatie voor de kp bemanning ( handig voor nieuwe officials zoals wij bij ons hadden staan), het schade/incidentenrapport wat je mee moet geven aan de sluitauto in geval schade/incident.
Wat wij erg misten was een startlijst! Achteraf bleek deze niet eens in het officialpakket te zitten. Ook een tijdschema zat er niet in.
Tijdens de opbouw hadden wij GEEN schild, wat de herkenbaarheid tijdens het opbouwen niet ten goede komt.
Wij hadden het idee dat de official niet serieus genomen werd, zeker omdat onze lunchpakketten ook eens niet op tijd waren en op het laatste nippertje uitgereden werden door de organisatie. Had deze mensen dan ook de officialpakketten meegeven. Beter zou het zijn om ervoor te zorgen dat VOOR je gaat opbouwen in ieder geval het info pakket met schild en schade formulieren op de start hebt liggen, zodat de officials het idee hebben dat hun taken ook serieus worden genomen.
Ook kwam het veiligheidsplan op enkele posten niet overeen met de werkelijkheid.
Zo stond er een flauwe doorgaande bocht bij 1 post, maar een flinke knik bleek te zijn in werkelijkheid. Hier had eigenlijk een hoofdpijl moeten staan, maar stond niet in het veiligheidsplan en hadden wij ook niet meer in de aanhanger. Dan maar hopen dat er goed verkend is.
Het frappante is dan dat uitgerekend de 000 loopt te zeuren over een hoofdpijl op die post !!
Official-pakketten voor de proefbemanning gaan mee in de aanhanger en materiaal van de Proevenchef, dus als jij deze pas achteraf hebt gekregen, dan is het de proevenchef, die jou niet heeft voorzien van info en niet de organisatie...............
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten