Tank S Rally 21 maart 2015

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor erikjan » zo maart 22, 2015 0:38

bij gebrek aan een foto & video topic van de TankS dan maar hier:

m'n compilatievideo van de #TSR15 TankS rally is beschikbaar !
https://youtu.be/Na-kff8nlZY
geen EVO's, wel RWD ;-)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor adv555 » zo maart 22, 2015 1:42

Even wezen kijken. E46 sedan m3 ging verrassend goed.

Heerlijk hoe de 1m coupe langskomt.

Group N evo s zijn mega saai om naar te kijken. Group a van van hoof was de lekkerste 4wd!
adv555
 
Berichten: 81
Geregistreerd: za dec 28, 2013 12:22

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor Dennisvo » zo maart 22, 2015 1:50

Vond de Evo's vandaag spectaculairder dan Wevers :D
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor adv555 » zo maart 22, 2015 1:56

De 4x4 gooien teveel modder op de weg. Het brengt je gratis tijdwinst als je voorin start.

Vooral Fwd en rwd krijgen hier extra verlies van dat is jammer.
adv555
 
Berichten: 81
Geregistreerd: za dec 28, 2013 12:22

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor Dennisvo » zo maart 22, 2015 2:02

Voortaan aub wel wat minder overdrijven met die windkracht, vond het toch niet erg lekker warm op de dijkjes ;-)

Voor de rest prima dagje gehad, weinig schade gezien behalve de Astra Kitcar van Bruins waarvan bij de start van KP9 bij het wegrijden de aandrijfsas knapte
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor Andor Smits » zo maart 22, 2015 23:56

Wat ik me afvroeg is ,dat tijdens proef 11 ( Nagelerweg ) halverwege het deelnemersveld ineens de eerste deelnemers van proef 12 er tussen kwamen.
Dit zorgde volgens mij voor veel irritatie bij sommige rijders.
Had dit te maken met tijdsplanning o.i.d. ?


gr. Andor
Andor Smits
 
Berichten: 48
Geregistreerd: do jan 26, 2006 23:40
Woonplaats: Heesch

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor rallymitchel » ma maart 23, 2015 7:05

Wat ik me afvroeg is ,dat tijdens proef 11 ( Nagelerweg ) halverwege het deelnemersveld ineens de eerste deelnemers van proef 12 er tussen kwamen.
Dit zorgde volgens mij voor veel irritatie bij sommige rijders.
Had dit te maken met tijdsplanning o.i.d. ?


Nee, dit was de bedoeling van de organisatie om na ongeveer 30 auto's de toppers ertussen te gooien. Kijk maar naar het tijdschema, KP11 (20:00) en KP12 (20:30), in die tijd zou de organisatie nooit alle auto's van het deelnemersveld kunnen laten starten. :wink:
Avatar gebruiker
rallymitchel
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za nov 05, 2011 16:21
Woonplaats: Usa

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor Official no.27768 » ma maart 23, 2015 10:31

Vreemd genoeg was er bij de printer een afwijking van 14 seconden ten opzichte van de atoomklokken....Dit was bij andere KP ook zo.
Aangezien deze afwijking bij iedereen hetzelfde was hebben we dit de eerste doorkomst maar zo gelaten, de oplettende navi's hadden het wel door trouwens :roll:
Na SS1 hebben we een andere printer aangesloten en deze had dit niet, SS5 verliep daarom NOG beter.

Waar kan dit aan liggen? Satellieten uit koers?
Official no.27768
 
Berichten: 5
Geregistreerd: vr jan 03, 2014 11:31

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor Ed.Latiers » ma maart 23, 2015 19:52

Ik loop al heel wat jaren mee in de rallysport, met name als toeschouwer, maar zo iets vreemds als de eerste deelnemers tussen de langzamere te situeren heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Alle respect overigens voor de organisatie die zoiets aandurft maar ik vrees dat niet iedereen hier even blij mee geweest is. Zoiets levert toch altijd ongewenste situaties op lijkt me zo...
Ed.Latiers
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do dec 22, 2011 8:22
Woonplaats: Roermond

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor Van de Brug » ma maart 23, 2015 21:16

Zo vreemd is dit niet hoor.
Tijdens de Almere rally in 2007 en 2008 waren er ook al kp s waar de snellere equipes tussen de langzamere werden gestart
Van de Brug
 
Berichten: 33
Geregistreerd: di maart 29, 2005 19:02
Woonplaats: Nijkerk

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor Andor Smits » di maart 24, 2015 9:00

Ed.Latiers schreef:Ik loop al heel wat jaren mee in de rallysport, met name als toeschouwer, maar zo iets vreemds als de eerste deelnemers tussen de langzamere te situeren heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Alle respect overigens voor de organisatie die zoiets aandurft maar ik vrees dat niet iedereen hier even blij mee geweest is. Zoiets levert toch altijd ongewenste situaties op lijkt me zo...


Inderdaad, ik ben vanaf de jaren 80 actief en passief bij de rallysport betrokken, maar dit heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Het is m.i. vragen om problemen.
Heb op de industrieproef Nagelerweg toch rare situaties gezien !!
Andor Smits
 
Berichten: 48
Geregistreerd: do jan 26, 2006 23:40
Woonplaats: Heesch

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor gertveurink » di maart 24, 2015 9:58

Andor Smits schreef:
Ed.Latiers schreef:Ik loop al heel wat jaren mee in de rallysport, met name als toeschouwer, maar zo iets vreemds als de eerste deelnemers tussen de langzamere te situeren heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Alle respect overigens voor de organisatie die zoiets aandurft maar ik vrees dat niet iedereen hier even blij mee geweest is. Zoiets levert toch altijd ongewenste situaties op lijkt me zo...


Inderdaad, ik ben vanaf de jaren 80 actief en passief bij de rallysport betrokken, maar dit heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Het is m.i. vragen om problemen.
Heb op de industrieproef Nagelerweg toch rare situaties gezien !!


Dit was inderdaad geen handige actie van de organisatie. Voor een volgende keer kunnen ze er beter 2 aparte proeven van maken met een groter tijdsverschil ertussen.
En niet de deelnemers door elkaar laten starten. Sommige rijders vinden een rundkurs geen pretje omdat je dan opgehouden kunt worden door een minder snelle deelnemer. Maar vanwege de startvolgorde hebben de meeste auto' s dezelfde snelheid. Maar als je halverwege de proef weer begint met startnummer 1, lijkt mij dit niet handig.
gertveurink
 
Berichten: 1041
Geregistreerd: ma apr 04, 2005 18:14
Woonplaats: Ommen

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor A en P Rally Jan » di maart 24, 2015 11:05

gertveurink schreef:
Andor Smits schreef:
Ed.Latiers schreef:Ik loop al heel wat jaren mee in de rallysport, met name als toeschouwer, maar zo iets vreemds als de eerste deelnemers tussen de langzamere te situeren heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Alle respect overigens voor de organisatie die zoiets aandurft maar ik vrees dat niet iedereen hier even blij mee geweest is. Zoiets levert toch altijd ongewenste situaties op lijkt me zo...


Inderdaad, ik ben vanaf de jaren 80 actief en passief bij de rallysport betrokken, maar dit heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Het is m.i. vragen om problemen.
Heb op de industrieproef Nagelerweg toch rare situaties gezien !!


Dit was inderdaad geen handige actie van de organisatie. Voor een volgende keer kunnen ze er beter 2 aparte proeven van maken met een groter tijdsverschil ertussen.
En niet de deelnemers door elkaar laten starten. Sommige rijders vinden een rundkurs geen pretje omdat je dan opgehouden kunt worden door een minder snelle deelnemer. Maar vanwege de startvolgorde hebben de meeste auto' s dezelfde snelheid. Maar als je halverwege de proef weer begint met startnummer 1, lijkt mij dit niet handig.

Dit was vorig jaar ook al zo hoor het zelfde tijdschema, maar in de eerste kp starten ze om de 2 min. en dan komt na 30 min. de top er weer tussen zodat ze dan om de min. starten [ word dan wel een stuk drukker op de kp , maar met bijna 20 km verdeeld dat wel weer ]
A en P Rally Jan
 
Berichten: 491
Geregistreerd: za maart 22, 2008 18:52
Woonplaats: Elburg

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor BartS » di maart 24, 2015 11:54

Ondanks dat het misschien niet drukker is is het snelheidsverschil wel veel groter, absoluut geen pretje voor de meeste rijders...
BartS
 
Berichten: 94
Geregistreerd: di nov 09, 2010 22:48
Woonplaats: Cuijk

Re: Tank S Rally 21 maart 2015

Berichtdoor astra driver » di maart 24, 2015 13:58

als deelnemer kan ik dit alleen maar toejuichen! door het grote verschil tussen de snelheid van de autos is het inhalen veel makkelijker dan met autos die bijna even snel zijn.
astra driver
 
Berichten: 355
Geregistreerd: wo dec 03, 2008 23:43
Woonplaats: ede

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten