Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wat ik me afvroeg is ,dat tijdens proef 11 ( Nagelerweg ) halverwege het deelnemersveld ineens de eerste deelnemers van proef 12 er tussen kwamen.
Dit zorgde volgens mij voor veel irritatie bij sommige rijders.
Had dit te maken met tijdsplanning o.i.d. ?
Ed.Latiers schreef:Ik loop al heel wat jaren mee in de rallysport, met name als toeschouwer, maar zo iets vreemds als de eerste deelnemers tussen de langzamere te situeren heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Alle respect overigens voor de organisatie die zoiets aandurft maar ik vrees dat niet iedereen hier even blij mee geweest is. Zoiets levert toch altijd ongewenste situaties op lijkt me zo...
Andor Smits schreef:Ed.Latiers schreef:Ik loop al heel wat jaren mee in de rallysport, met name als toeschouwer, maar zo iets vreemds als de eerste deelnemers tussen de langzamere te situeren heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Alle respect overigens voor de organisatie die zoiets aandurft maar ik vrees dat niet iedereen hier even blij mee geweest is. Zoiets levert toch altijd ongewenste situaties op lijkt me zo...
Inderdaad, ik ben vanaf de jaren 80 actief en passief bij de rallysport betrokken, maar dit heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Het is m.i. vragen om problemen.
Heb op de industrieproef Nagelerweg toch rare situaties gezien !!
gertveurink schreef:Andor Smits schreef:Ed.Latiers schreef:Ik loop al heel wat jaren mee in de rallysport, met name als toeschouwer, maar zo iets vreemds als de eerste deelnemers tussen de langzamere te situeren heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Alle respect overigens voor de organisatie die zoiets aandurft maar ik vrees dat niet iedereen hier even blij mee geweest is. Zoiets levert toch altijd ongewenste situaties op lijkt me zo...
Inderdaad, ik ben vanaf de jaren 80 actief en passief bij de rallysport betrokken, maar dit heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Het is m.i. vragen om problemen.
Heb op de industrieproef Nagelerweg toch rare situaties gezien !!
Dit was inderdaad geen handige actie van de organisatie. Voor een volgende keer kunnen ze er beter 2 aparte proeven van maken met een groter tijdsverschil ertussen.
En niet de deelnemers door elkaar laten starten. Sommige rijders vinden een rundkurs geen pretje omdat je dan opgehouden kunt worden door een minder snelle deelnemer. Maar vanwege de startvolgorde hebben de meeste auto' s dezelfde snelheid. Maar als je halverwege de proef weer begint met startnummer 1, lijkt mij dit niet handig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten