Ypres Rally 2015

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Ypres Rally 2015

Berichtdoor aschoester » wo jun 03, 2015 15:28

Wil dit jaar eens gaan kijken bij de Ypres Rally, zijn er mensen met ervaringen die zeggen "op die KP moet je zeker gaan kijken"!

Zit erover te denken om een all stage ticket te kopen in de voorverkoop, iemand enig idee of je dit op de zaterdag ook nog kan inwisselen voor
een polsbank ticket?

Alvast bedankt,
Avatar gebruiker
aschoester
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di dec 21, 2010 12:15
Woonplaats: Vught

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor Sjeik1981 » wo jun 03, 2015 19:59

Als je in de voorverkoop een al stages ticket koopt, krijg je via de mail een pdf file. Deze moet je printen, zit een barcode op, deze neem je mee naar het service en daar staat een tentje. Bij dit tentje MOET je hem omwisselen voor het daadwerkelijke ticket. Met het e-ticket kom je nergens in, ik heb die keren dat ik ben geweest wel een een ticket besteld. Daarbij is de service wel de moeite waard midden in centrum van Ieper. Parkeren kan een crime zijn, ff goed zoeken en er is wel wat te vinden.
Dan wat betreft de proeven, persoonlijk vind ik Heuvelland wel een mooie proef alsmede de Dikkebus, eigenlijk hebben alle proeven wel hun charmes de Kemmelberg bijvoorbeeld, dan m.n. rondom de Kemmelberg zelf alsmede de afdaling of de klim de Monteberg op. Waaiers geweldig om te zien, gasten snijden super diep door de bochten heen vooral `s-avonds goed te zien, lees vonkenregen. Verder ff e.e.a. checken op het forum van onze belgische vrienden. Vaak kan je ook al aan de proeven komen.

Succes en veel plezier,
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor aschoester » do jun 04, 2015 8:17

Sjeik1981 schreef:Als je in de voorverkoop een al stages ticket koopt, krijg je via de mail een pdf file. Deze moet je printen, zit een barcode op, deze neem je mee naar het service en daar staat een tentje. Bij dit tentje MOET je hem omwisselen voor het daadwerkelijke ticket. Met het e-ticket kom je nergens in, ik heb die keren dat ik ben geweest wel een een ticket besteld. Daarbij is de service wel de moeite waard midden in centrum van Ieper. Parkeren kan een crime zijn, ff goed zoeken en er is wel wat te vinden.
Dan wat betreft de proeven, persoonlijk vind ik Heuvelland wel een mooie proef alsmede de Dikkebus, eigenlijk hebben alle proeven wel hun charmes de Kemmelberg bijvoorbeeld, dan m.n. rondom de Kemmelberg zelf alsmede de afdaling of de klim de Monteberg op. Waaiers geweldig om te zien, gasten snijden super diep door de bochten heen vooral `s-avonds goed te zien, lees vonkenregen. Verder ff e.e.a. checken op het forum van onze belgische vrienden. Vaak kan je ook al aan de proeven komen.

Succes en veel plezier,


Duidelijk en helder antwoord, dan ga ik vanavond een all stage ticket bestellen en dan op de service inwisselen voor een polsband ticket. Ik was zoiezo van plan om naar de service te gaan op de Grote Markt in Ieper, had al van een aantal mensen begrepen dat dat echt de moeite waard was ;-)
Avatar gebruiker
aschoester
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di dec 21, 2010 12:15
Woonplaats: Vught

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor gertveurink » do jun 04, 2015 8:49

Ik weet niet wanneer je vertrekt naar Ieper maar de shakedown/kwalificatie stage op donderdag in Nieuwekerke is ook altijd leuk om te bezoeken
gertveurink
 
Berichten: 1041
Geregistreerd: ma apr 04, 2005 18:14
Woonplaats: Ommen

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor aschoester » do jun 04, 2015 9:01

Ik wil om te beginnen alleen de zaterdag gaan en dan minimaal 1 KP per boucle te gaan kijken en foto's maken.
Mogelijk dat ik dan volgend jaar een heel weekend ga, maar dat is nog zo lang weg :P
Avatar gebruiker
aschoester
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di dec 21, 2010 12:15
Woonplaats: Vught

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor Sjeik1981 » do jun 04, 2015 17:05

aschoester schreef:Ik wil om te beginnen alleen de zaterdag gaan en dan minimaal 1 KP per boucle te gaan kijken en foto's maken.
Mogelijk dat ik dan volgend jaar een heel weekend ga, maar dat is nog zo lang weg :P

En laat eens 1 boucle lopen en pak ook de historics reken wel op soms vertraging in verbinding. Goede tip Frankrijk door voor verbinding. Kans so s tijd schelen of.... op zaterdag tweede proef in de boucle pakken, meeste doen 1 en dan 4 in zelfde boucle. Wat veel vertraging tot gevolg heeft.
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor aschoester » do jun 04, 2015 18:52

Dat is inderdaad een goede, om 1 boucle te laten lopen om ook een keer de historics mee te pakken.

Had al op de kaart gezien dat een stukje door Frankrijk inderdaad een goede oplossing voor de verbinding.

Heb er nu al reuze veel zin in :-D
Avatar gebruiker
aschoester
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di dec 21, 2010 12:15
Woonplaats: Vught

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor rally1998 » ma jun 15, 2015 19:55

Weet iemand of je ook losse proeven of dagkaarten kan nemen en hoe duur dat is?
rally1998
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma jun 15, 2015 19:52

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor corsab » ma jun 15, 2015 20:53

Ik ga al jaren naar de Ieperrally , heb een vast overnachtings- adres midden in de stad .
We kopen nooit geen dagkaarten , je kunt ook per kp betalen ook omdat de histo erachter zit.
Het is een super mooie rally om te kijken met een prachtige service locatie.
Alleen het weer moet wel meespelen , het kan er maar zo koud zijn eind Juni.
Veel plezier
corsab
 
Berichten: 2
Geregistreerd: do nov 08, 2007 21:41
Woonplaats: Dinxperlo

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor rally1998 » di jun 16, 2015 16:10

Dat is fijn dat er ook dagkaarten en losse kp kaarten zijn. Weet iemand ook hoeveel dat die kosten? Want op de site staat alleen voor een heel weekend.

Alvast bedankt
rally1998
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma jun 15, 2015 19:52

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor erroy » wo jun 17, 2015 17:57

rally1998 schreef:Dat is fijn dat er ook dagkaarten en losse kp kaarten zijn. Weet iemand ook hoeveel dat die kosten? Want op de site staat alleen voor een heel weekend.

Alvast bedankt


Wij gaan altijd alleen zaterdag, betaal altijd per proef. Vorig jaar was dit volgens mij 10 euro per proef waar dan een korting bijzit voor de volgende proef
van 1 of 2 euro. Dit jaar is het volgens mij duurder maar weet dit niet zeker een all stage ticket in ieder geval wel.
erroy
 
Berichten: 9
Geregistreerd: di jan 11, 2011 20:15
Woonplaats: st willebrord

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor Giovanni » vr jun 19, 2015 5:32

Giovanni
 
Berichten: 425
Geregistreerd: zo nov 18, 2007 20:55
Woonplaats: West Vlaanderen Belgie

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor aschoester » di jun 23, 2015 18:47

weet iemand waar je de resultaten / uitslagen kan volgen overdag?
Avatar gebruiker
aschoester
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di dec 21, 2010 12:15
Woonplaats: Vught

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor Eight_Gear » di jun 23, 2015 18:55

aschoester schreef:weet iemand waar je de resultaten / uitslagen kan volgen overdag?


www.fiaerc.com
http://ewrc-results.com/results.php?e=1 ... Rally-2015
http://rally-base.com/

Genoeg opties.
Eight_Gear
 
Berichten: 531
Geregistreerd: vr nov 04, 2011 20:59
Woonplaats: Havelte

Re: Ypres Rally 2015

Berichtdoor zeeland » wo jun 24, 2015 18:17

erroy schreef:
rally1998 schreef:Dat is fijn dat er ook dagkaarten en losse kp kaarten zijn. Weet iemand ook hoeveel dat die kosten? Want op de site staat alleen voor een heel weekend.

Alvast bedankt


Wij gaan altijd alleen zaterdag, betaal altijd per proef. Vorig jaar was dit volgens mij 10 euro per proef waar dan een korting bijzit voor de volgende proef
van 1 of 2 euro. Dit jaar is het volgens mij duurder maar weet dit niet zeker een all stage ticket in ieder geval wel.

http://www.ypreshistoricrally.be/

inkom 15 euro
zeeland
 
Berichten: 164
Geregistreerd: wo feb 16, 2011 18:23
Woonplaats: vlissingen

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten