Ik ben een (opkomend) rally-fan en van plan om komend jaar met een aantal vrienden met de auto naar de ADAC rally in Duitsland te gaan. Nu ben nog nooit in het buitenland naar een rally geweest, alleen naar de ELE-rally in Nederland.
Nu begreep ik dat er hotels en campings in de omgeving zijn voor de overnachtingen, maar ook dat er kampeerplekken zijn op aangegeven plekken langs de rallyroutes, voor de die-hard fans. Heeft iemand hier ervaring mee?
Vraag me namelijk af of je hier gewoon op eigen houtje naar toe kunt en waar je rekening mee moet houden. Is hier bijvoorbeeld sanitair (wc/douche) aanwezig?
En heeft iemand nog meer tips? Is het bijvoorbeeld mogelijk om alle special stages te bezoeken of is dat in de praktijk niet haalbaar?
Deze kaart vond ik op de site van ADAC, maar volgens mij is deze van 2015. Zijn de stages ieder jaar hetzelfde of wisselt dit? Zo niet, wanneer wordt de planning dan ongeveer bekend gemaakt?

Heb overigens al wat handige tips gevonden in het ADAC Rallye Deutschland 2015 topic!
Alvast bedankt!