Eurol Hellendoornrally 2017

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor gertveurink » zo sep 10, 2017 19:08

stefan1995 schreef:Startlijst online geem van den heuvel durft die niet tegen kuipers?


Dan is de strijd in de Groep N wel open.

Wat mij verder opvalt is Ger Haverkate in een Subaru Impreza wrc ?
gertveurink
 
Berichten: 1041
Geregistreerd: ma apr 04, 2005 18:14
Woonplaats: Ommen

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor herman,t.o.o.n » zo sep 10, 2017 19:14

deelnemers hellendoorn rally staan online onder het kopje wedstrijd info :D :D :D :D :D
herman,t.o.o.n
 
Berichten: 4
Geregistreerd: vr aug 25, 2017 7:54

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor hendribeelen » zo sep 10, 2017 19:31

Geen van den Heuvel(s) aan de start, geen van Kamperdijk met een Fiesta? Haverkate met een WRC? Bijzonder allemaal, maar een super lijst!
Gas is alles, remmen is angst!
hendribeelen
 
Berichten: 219
Geregistreerd: do sep 04, 2014 22:22
Woonplaats: Hierden

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor hendribeelen » di sep 12, 2017 9:24

Op rallytiming de auto van Bas van Kamperdijk nog niet bevestigd.
Gas is alles, remmen is angst!
hendribeelen
 
Berichten: 219
Geregistreerd: do sep 04, 2014 22:22
Woonplaats: Hierden

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor syndikaat » di sep 12, 2017 9:42

wel erg jammer dat het rallyschildje op vertoon van het magazine pas te krijgen is bij de servicepark. Iemand enig idee wat hier de achterliggende gedachte van is?
syndikaat
 
Berichten: 22
Geregistreerd: vr sep 18, 2009 9:48
Woonplaats: babbeldoorn/apeldoorn

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor A.H.S » di sep 12, 2017 12:25

syndikaat schreef:wel erg jammer dat het rallyschildje op vertoon van het magazine pas te krijgen is bij de servicepark. Iemand enig idee wat hier de achterliggende gedachte van is?

Ja lekker onhandig,dan mag verkoop op de andere verkooppunten wel wat goedkoper,je betaald daar voor alles(passe-partout) en moet alsnog naar de service om je setje compleet te maken.

Dan kun je beter een compleet setje halen donderdag avond 18.00u op het serviceterrein :wink:
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor Jaccoooo » di sep 12, 2017 20:36

gertveurink schreef:
stefan1995 schreef:Startlijst online geem van den heuvel durft die niet tegen kuipers?


Dan is de strijd in de Groep N wel open.

Wat mij verder opvalt is Ger Haverkate in een Subaru Impreza wrc ?


op de fb pagina van haverkate rally staat een foto van Impreza, er staat bij #N12b, groep N dussss
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor gertveurink » di sep 12, 2017 21:40

Jaccoooo schreef:
gertveurink schreef:
stefan1995 schreef:Startlijst online geem van den heuvel durft die niet tegen kuipers?


Dan is de strijd in de Groep N wel open.

Wat mij verder opvalt is Ger Haverkate in een Subaru Impreza wrc ?


op de fb pagina van haverkate rally staat een foto van Impreza, er staat bij #N12b, groep N dussss


Je hebt ook gelijk maar op de deelnemerslijst waarvoor ze de informatie zelf hebben aangeleverd staat Subaru Impreza WRC. Dus dat zal dan wel een tikfout zijn.
gertveurink
 
Berichten: 1041
Geregistreerd: ma apr 04, 2005 18:14
Woonplaats: Ommen

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor syndikaat » wo sep 13, 2017 16:31

A.H.S schreef:
syndikaat schreef:wel erg jammer dat het rallyschildje op vertoon van het magazine pas te krijgen is bij de servicepark. Iemand enig idee wat hier de achterliggende gedachte van is?

Ja lekker onhandig,dan mag verkoop op de andere verkooppunten wel wat goedkoper,je betaald daar voor alles(passe-partout) en moet alsnog naar de service om je setje compleet te maken.

Dan kun je beter een compleet setje halen donderdag avond 18.00u op het serviceterrein :wink:


Het was voor mij traditie om de trip van apeldoorn naar deventer te maken voor het pakketje en dan het rallyschildje tezamen met de schildjes van eerdere jaren op mijn auto te bevestigen. Ik ga hem dan nu maar gewoon op vrijdag als ik naar de service ga om rond te kijken ophalen. Jammer dat ze dit veranderd hebben :cry:
syndikaat
 
Berichten: 22
Geregistreerd: vr sep 18, 2009 9:48
Woonplaats: babbeldoorn/apeldoorn

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor A.H.S » wo sep 13, 2017 19:04

syndikaat schreef:
A.H.S schreef:
syndikaat schreef:wel erg jammer dat het rallyschildje op vertoon van het magazine pas te krijgen is bij de servicepark. Iemand enig idee wat hier de achterliggende gedachte van is?

Ja lekker onhandig,dan mag verkoop op de andere verkooppunten wel wat goedkoper,je betaald daar voor alles(passe-partout) en moet alsnog naar de service om je setje compleet te maken.

Dan kun je beter een compleet setje halen donderdag avond 18.00u op het serviceterrein :wink:


Het was voor mij traditie om de trip van apeldoorn naar deventer te maken voor het pakketje en dan het rallyschildje tezamen met de schildjes van eerdere jaren op mijn auto te bevestigen. Ik ga hem dan nu maar gewoon op vrijdag als ik naar de service ga om rond te kijken ophalen. Jammer dat ze dit veranderd hebben :cry:


Het schildje zal wel problemen geven met het 'plastic-sealen' van het boekje,vroeger kon het nog makkelijk in de goed gevulde stoffen later plastic rallytas :wink:
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor Rallyradio 105.3 FM » do sep 14, 2017 0:03

Vanaf vrijdag 17.00 uur is de Hellendoorn Rally uiteraard rechtstreeks te volgen via Delta FM Rallyradio 105.3 FM in de ether en via je smartphone of tablet.

De rally wordt al sinds 1993 rechtstreeks en integraal door Delta FM op de radio gebracht met daarbij behorende rallymuziek. De omroep was hiermee de eerste in Nederland en kan zich dus met recht 'the original' noemen.

Delta FM doet tijdens de gehele rally, van voor de start tot na de finish, rechtstreeks verslag. In het parcours zijn de vier verslaggevers Tonny Schuurman, Dré Galliart, Niek Erents en Bastiaan Dubbink ter plekke. Zij volgen met name de rallyrijders uit de top van het klassement per klassementsproef en spreken met hen tijdens de service van de auto’s. De finishtijden per proef worden altijd als eerste bekend gemaakt via Rallyradio. Dus nog sneller dan rallytiming.

Rechtstreeks verslag via social media
Ook dit jaar werkt Delta FM samen met het social mediateam van de Eurol Hellendoorn Rally. Verslaggever Steef Blikman doet samen met cameraman Marcel Manenschijn live verslag op Facebook via de Eurol Hellendoorn Rally Facebookpagina: @hdoornrally. Ze geven verslag bij start, finish en servicepark. Met interviews en het laatste nieuws over de rallyrijders zowel uit de top van het klassement als de regionale favorieten.

Via het twitteraccount @deltafmsport worden de meest actuele tijden per proef en standen weergegeven, maar ook ingezonden foto’s en video’s gedeeld. Voor de rallyfan dus zaak @deltafmsport te volgen.

Rallyradio wordt op vrijdag gepresenteerd door Mark Paters en op zaterdag door Marcus Elzinga.
Rallyradio 105.3 FM
 
Berichten: 4
Geregistreerd: wo sep 13, 2017 23:38

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor MarijnVisser » do sep 14, 2017 6:20

Hellendoorn Rally 2017 ACTIE!
Post jullie top 3 in de comments en diegene die het goed heeft, of dichtsbij zit wint een originele MVrally jas. Bij meerdere zelfde inzendingen wordt er geloot.

Wat moet je hiervoor doen om kans te maken.
Like de MVrally pagina/ dit bericht en deel dit bericht met je vrienden op Facebook.

Na de rally zal er contact worden opgenomen met de winnaar en deze zal daarnaast worden benoemd op onze Facebook. Jas is er ook in een rode variant. Verschillende maten.

http://www.facebook.com/mvrally
MarijnVisser
 
Berichten: 115
Geregistreerd: ma aug 04, 2014 20:02
Woonplaats: Eibergen

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor Speks » do sep 14, 2017 14:19

Heb zonet het pakketje opgehaald.
Mooi programma boekje staan helaas geen tijden in
Speks
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do sep 14, 2017 14:14

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor stefan1995 » do sep 14, 2017 15:51

Op de site staat 18 :00 maar het kan dis nu ook al?
stefan1995
 
Berichten: 42
Geregistreerd: do jun 02, 2016 18:27

Re: Eurol Hellendoornrally 2017

Berichtdoor syndikaat » do sep 14, 2017 16:36

Speks schreef:Heb zonet het pakketje opgehaald.
Mooi programma boekje staan helaas geen tijden in


Echt waar? dat is echt een slechte zaak :shock:
syndikaat
 
Berichten: 22
Geregistreerd: vr sep 18, 2009 9:48
Woonplaats: babbeldoorn/apeldoorn

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten