ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Aeolus » vr mei 11, 2018 12:56

Vanwege tijdgebrek en de lange tijd rijden naar Belgie toch maar weer eens naar een Nederlandse RAlly

Ik las dat er circa 10 R5's verwacht worden.
Ook leuk zijn de DAkar autos (denk ik)

Iemand al meer nieuws?

PS is er iemand die de proeven heeft van 2017 voor mij?

Graag naar gaal358@gmail.com

Dak alvast!
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Sjeik1981 » vr mei 11, 2018 13:00

Ik heb hem ook n keer op de planning staan, echter alleen de zaterdag.

At Reinier als je het verhaal leest op de website zijn de KP`s wel behoorlijk veranderd (m.n. qua kilometers) ik weet niet of het meer rondkoers is geworden...?
Sjeik1981
 
Berichten: 2947
Geregistreerd: za sep 08, 2007 15:33
Woonplaats: Zeist

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Aeolus » vr mei 11, 2018 19:27

De 1e kp op zaterdag is wintelre geloof Ik?
Jammer dat de proeven van te voren niet bekend worden gemaakt net als in België.

Dan maar op tijd er naar toe en een boekje kopen

Thnx in ieder geval
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Dennisvo » za mei 12, 2018 12:17

Aeolus schreef:De 1e kp op zaterdag is wintelre geloof Ik?

Kijk even welke proef in het tijdschema het meeste onverhard heeft :wink:
http://www.elerally.nl/web/images/docum ... 018-NL.pdf
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Aeolus » ma mei 14, 2018 9:50

Weet je toevallig welke proef er 60% onverhard heeft?
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Mark Wielens » ma mei 14, 2018 18:25

[quote="Aeolus"]Weet je toevallig welke proef er 60% onverhard heeft?[/quote][quote="Aeolus"]De 1e kp op zaterdag is wintelre geloof Ik?
Jammer dat de proeven van te voren niet bekend worden gemaakt net als in België.

Dan maar op tijd er naar toe en een boekje kopen

Thnx in ieder geval[/quote]

Is jullie nog steeds niet bekend, dat al een hele tijd al het laatste en nieuwste nieuws gedeeld wordt en bekend gemaakt wordt op de rally's Facebook site.
Dit ter info.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Aeolus » ma mei 14, 2018 23:36

ik heb me geabonneerd daarop maar zie geen nieuws voorbij komen hoor!
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Mark Wielens » di mei 15, 2018 16:09

[quote="Aeolus"]ik heb me geabonneerd daarop maar zie geen nieuws voorbij komen hoor![/quote]

Elke dag wel veel nieuws, vandaag zelfs nog over drie bekende nederlanderse rallyrijders.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor RallyTielen » di mei 15, 2018 19:10

Aeolus schreef:ik heb me geabonneerd daarop maar zie geen nieuws voorbij komen hoor!



Op verschillende facebook pagina's is veel info/nieuws te vinden. Dit zijn pagina's van bijvoorbeeld rally special/ rally report, rallye-magazin, wrc, nederlands rally kampioenschap en andere pagina's. Zo ook van teams/rijders zelf. deze kun je volgen/liken zodat je op de hoogte blijft.
Avatar gebruiker
RallyTielen
 
Berichten: 104
Geregistreerd: zo okt 09, 2016 16:27
Woonplaats: Zegge

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Dennisvo » di mei 15, 2018 21:48

Aeolus schreef:Weet je toevallig welke proef er 60% onverhard heeft?

https://www.elerally.nl/web/index.php/n ... -ele-rally
Dennisvo
 
Berichten: 484
Geregistreerd: za maart 15, 2014 23:24

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor A.H.S » wo mei 16, 2018 22:06

RallyTielen schreef:
Aeolus schreef:ik heb me geabonneerd daarop maar zie geen nieuws voorbij komen hoor!



Op verschillende facebook pagina's is veel info/nieuws te vinden. Dit zijn pagina's van bijvoorbeeld rally special/ rally report, rallye-magazin, wrc, nederlands rally kampioenschap en andere pagina's. Zo ook van teams/rijders zelf. deze kun je volgen/liken zodat je op de hoogte blijft.


Waar is de tijd gebleven dat je hierzo de meeste info kon vinden,en niet tientallen sites/pagina's in de gaten moet houden om aan een beetje info te komen :roll:
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Mark Wielens » do mei 17, 2018 18:00

[quote="A.H.S"][quote="RallyTielen"][quote="Aeolus"]ik heb me geabonneerd daarop maar zie geen nieuws voorbij komen hoor![/quote]

Waar is de tijd gebleven dat je hierzo de meeste info kon vinden,en niet tientallen sites/pagina's in de gaten moet houden om aan een beetje info te komen :roll:[/quote

Dat komt denk ik....de meeste hebben Facebook, teams hebben Facebook en teams hoeven maar één keer een persbericht cq nieuws te plaatsen.
Voordat Facebook er was was Rallysport een schitterende uitkomt, maar merk dat er hier ook steeds minder geplaatst wordt of opgekeken.
Kortere lijnen..... en alles staat elke dag, uur, minuut online met één klik op Facebook, dat scheelt ook zoals jij zegt veel gezoek op vele sites.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor A.H.S » zo mei 20, 2018 12:45

Mark Wielens schreef:
A.H.S schreef:Waar is de tijd gebleven dat je hierzo de meeste info kon vinden,en niet tientallen sites/pagina's in de gaten moet houden om aan een beetje info te komen :roll:[/quote

Dat komt denk ik....de meeste hebben Facebook, teams hebben Facebook en teams hoeven maar één keer een persbericht cq nieuws te plaatsen.
Voordat Facebook er was was Rallysport een schitterende uitkomt, maar merk dat er hier ook steeds minder geplaatst wordt of opgekeken.
Kortere lijnen..... en alles staat elke dag, uur, minuut online met één klik op Facebook, dat scheelt ook zoals jij zegt veel gezoek op vele sites.


Zonder te betalen met je privacy,kom je met één klik op facebook ook nergens :wink:
en moet je tientallen "openbare ???" facebookpagina's openen, die dan om de haverklap geblokt worden.
Gelukkig zijn er ook nog normale rally websites :D
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Aeolus » wo mei 23, 2018 8:02

Het deelnemers veld ziet er goed uit!

Heb er zin in!

PS weet iemand of de hemelrijksestraat, onverhard er dit jaar in zit? (Wintelre)
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Re: ELE RALLY 2018 1 & 2 JUNI

Berichtdoor Aeolus » wo mei 23, 2018 8:11

Waar is de tijd gebleven dat je hierzo de meeste info kon vinden,en niet tientallen sites/pagina's in de gaten moet houden om aan een beetje info te komen :roll:[/quote

Dat komt denk ik....de meeste hebben Facebook, teams hebben Facebook en teams hoeven maar één keer een persbericht cq nieuws te plaatsen.
Voordat Facebook er was was Rallysport een schitterende uitkomt, maar merk dat er hier ook steeds minder geplaatst wordt of opgekeken.
Kortere lijnen..... en alles staat elke dag, uur, minuut online met één klik op Facebook, dat scheelt ook zoals jij zegt veel gezoek op vele sites.[/quote][/quote]

Dit bedoel ik...... in Belgie heb ik weken van te voren de KP's in mijn mailbox.

Zou mooi zijn als je alles hier ook online kon vinden... bv de kp's op Youtube
Avatar gebruiker
Aeolus
 
Berichten: 437
Geregistreerd: do jan 29, 2009 22:31
Woonplaats: Dordrecht

Volgende

Keer terug naar Wedstrijden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron