Wij willen niet rijden zonder licentie. Wij willen graag rijden met een licentie, alleen is de combinatie wat wij willen niet zo heel makkelijk. Onze auto valt in een te zware divisie voor de licentie wat we kunnen halen. Maar hier zijn we mee bezig.
Daarbij willen we de auto deze winter opnieuw opbouwen, maar even nog een evenementje van te voren geeft ons een extra impuls om het beestje weer heel mooi in orde te maken.
Wat betreft die APK. Tuurlijk zijn er hier garages, maar ik heb vaker een R5 goedgekeurd gezien waar ik niet in durfde te rijden. Daarbij kunnen de meeste garages dergelijke autos niet waarderen. Onze persoonlijke R5's zijn al afgekeurd op de gekste dingen. Remslangen waar geen keurmerk op staat. Een schroefje van een stoel wat los zit(moesten we thuis vast gaan draaien en dan was het goed). En nog wel een paar akkefietjes. Dus lijkt het me wel een strak plan om het te laten keuren door mannen die ook verstand hebben van "rally auto's", dan weet ik ook wat er precies aan scheelt als er iets niet goed is.
Daarbij is het een Opel Dealer. Dan heb ik de kans om even te kijken of ze een Corsa diesel te koop hebben. Ben op zoek naar zo een auto. Dus dat zijn meteen 2 vliegen in 1 klap.
Hoop dus dat mijn motivatie voor deze keuze duidelijk is