Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John schreef:Volgens mij staat in het ASJ hoe de stickers geplakt moeten worden, als je nu de foto's van de ZZR bekijk is het een zooitje hoe men het plakt. Smits, Kroesbergen en Pieters hebben het wel begrepen.
John schreef:Volgens mij staat in het ASJ hoe de stickers geplakt moeten worden, als je nu de foto's van de ZZR bekijk is het een zooitje hoe men het plakt. Smits, Kroesbergen en Pieters hebben het wel begrepen. Volgens mij heeft de organisatie ook allemaal losse stickers geleverd en niet gewoon 1 vel met alles er kant en klaar op. Volgens mij werkt dat handiger en straalt meer uniformiteit en profesionaliteit uit.
mvg John
StevenK schreef:Stickerschema was duidelijk, maar omdat niet alle stickers erbij zaten hebben de jongens die mijn auto plakten zich er niet echt aan gehouden.
Overigens had ik begrepen dat het 50 x 52 witte vlak verplicht was ? Er waren er toch echt die het niet hadden.
Subaru Rullezzz!!! schreef:StevenK schreef:Stickerschema was duidelijk, maar omdat niet alle stickers erbij zaten hebben de jongens die mijn auto plakten zich er niet echt aan gehouden.
Overigens had ik begrepen dat het 50 x 52 witte vlak verplicht was ? Er waren er toch echt die het niet hadden.
Dit is zeker waar, Wevers bijvoorbeeld heeft um helemaal rood aan de zijkanten, terwijl het verlicht is om een wit vlak aan de zijkanten te hebben
Turboboost schreef:volgens mij is het een soort van "tussenjaar". Dat witte vlak kun je inderdaad ter discussie stellen.
Overigens, leveren alle organisatoren in NL de stickers met (witte) achtergrond? Dan zijn de vlakken niet verplicht.
admin schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Waarom een wit vlak van 50x52 plakken als je toch altijd zonder extra reclame rijd wat op dit vlak komt te zitten. Heuvel heeft bijvoorbeeld ook geen wit vlak waarschijnlijk om dezelfde reden.
StevenK schreef:admin schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Waarom een wit vlak van 50x52 plakken als je toch altijd zonder extra reclame rijd wat op dit vlak komt te zitten. Heuvel heeft bijvoorbeeld ook geen wit vlak waarschijnlijk om dezelfde reden.
Omdat de FIA dat nog steeds voorschrijft ?
admin schreef:StevenK schreef:admin schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Waarom een wit vlak van 50x52 plakken als je toch altijd zonder extra reclame rijd wat op dit vlak komt te zitten. Heuvel heeft bijvoorbeeld ook geen wit vlak waarschijnlijk om dezelfde reden.
Omdat de FIA dat nog steeds voorschrijft ?
Schrijft de FIA niet voor zie bijvoorbeeld maar de WK teams rijden allemaal zonder wit vlak, dit is echt een nederlandse regel.
Wout de Klerk schreef:In ieder geval zijn we van die idioot grote evenementen sponsor stickers af, die pasten bij ons nooit (mooi) op de auto
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten