Homologatie Astra F

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » zo nov 13, 2005 20:48

daarover staan niets omschreven en laat dan ook ruimte ter discussie of iets wel of niet mag.
===============
Iets dat in het AnnexJ niet beschreven staat is niet toegestaan.
Dus nee er is geen ruimte voor discussie.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re:

Berichtdoor briljant » ma nov 14, 2005 10:27

Mee eens. maar om voorin mee te rijden is groep n relatief goedkoper.
Groep H kun je veel meer aanpassen en wil je vooraan meedoen zul je een aardig extra bedrag moeten neerleggen. is mijn mening als niet rijder maar monteur. dus voor bv. verhuur is groep N veel aantrekkelijker[/quote]

Daar ben ik het niet mee eens André en ik zijn in 2003 in de klasse H11 Nederlands sprint kampioen geworden en dat was low budget (bijna alle groep N3 rijders waren dat jaar veel meer geld nodig.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Re:

Berichtdoor kraats » di nov 15, 2005 20:04

briljant schreef:Mee eens. maar om voorin mee te rijden is groep n relatief goedkoper.
Groep H kun je veel meer aanpassen en wil je vooraan meedoen zul je een aardig extra bedrag moeten neerleggen. is mijn mening als niet rijder maar monteur. dus voor bv. verhuur is groep N veel aantrekkelijker


Daar ben ik het niet mee eens André en ik zijn in 2003 in de klasse H11 Nederlands sprint kampioen geworden en dat was low budget (bijna alle groep N3 rijders waren dat jaar veel meer geld nodig.[/quote]

Ik wil niet vervelend zijn maar ik vind dit een beetje een zinloze discussie.
Want welke klasse en groep je ook rijdt je kunt t net zo duur maken als je wilt. Tevens bepalen ook de kosten van het één en ander kapot rijden, zowel mechanisch als plaatschade, de budget aanslag, want ja ook dat kost geld. Dan is ook het aantal wedstrijden per jaar kostenbepalend evenals de kosten die je moet maken tbv nieuwe regelgeving waardoor je bepaalde zaken moet aankopen. Zo kun je nog wel even doorgaan, er zijn gewoon teveel zaken die de kosten op jaarbasis bepalen, zodat je nooit kunt zeggen wat er duur of duurder is :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Re:

Berichtdoor StevenK » di nov 15, 2005 20:19

kraats schreef:Zo kun je nog wel even doorgaan, er zijn gewoon teveel zaken die de kosten op jaarbasis bepalen, zodat je nooit kunt zeggen wat er duur of duurder is :lol:

Nou, op de eerste helft weet ik wel een antwoord: rally rijden :)
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Vorige

Keer terug naar Reglementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten