Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
staphorstrallying schreef:groep GT ook weer Nu hopelijk wat meer deelnemers
TWENGELTJE schreef:staphorstrallying schreef:groep GT ook weer Nu hopelijk wat meer deelnemers
De groep GT mag in alle wedstrijden rijden, dit is een algemene klasse
Hein schreef:TWENGELTJE schreef: De groep GT mag in alle wedstrijden rijden, dit is een algemene klasse
In Belgie: ja. Hier niet.
Amazone schreef:Hein schreef:TWENGELTJE schreef: De groep GT mag in alle wedstrijden rijden, dit is een algemene klasse
In Belgie: ja. Hier niet.
Precies! Maar wat mij betreft mag'ie toegevoegd worden hoor!
(Maar denk't niet... )
StevenK schreef:Amazone schreef:Hein schreef:TWENGELTJE schreef: De groep GT mag in alle wedstrijden rijden, dit is een algemene klasse
In Belgie: ja. Hier niet.
Precies! Maar wat mij betreft mag'ie toegevoegd worden hoor!
(Maar denk't niet... )
Laat ze't dan meteen goed doen en het hele Belgische verhaal, inclusief RMS, overnemen
TWENGELTJE schreef:Zover ik weet is op verzoek van de BHV en moet toestemming van alle organisatoren deze klasse toegevoegd aan de bestaande klassen met een restrictie dat de auto`s niet harder lopen dan 220 km/h Bij de Euregio mag er in ieder geval ook mee worden gereden
StevenK schreef:TWENGELTJE schreef:Zover ik weet is op verzoek van de BHV en moet toestemming van alle organisatoren deze klasse toegevoegd aan de bestaande klassen met een restrictie dat de auto`s niet harder lopen dan 220 km/h Bij de Euregio mag er in ieder geval ook mee worden gereden
Waarom dienen die organisatoren dan niet een verzoek in voor die klassen waar vanuit de deelnemers al jaren om gevraagd wordt ?
Amazone schreef:TWENGELTJE schreef:Nog strikter, ze zijn al bijna roomser dan de paus
Och...we mogen dit jaar gelukkig nog de WRC's met actieve diff's toelaten, en genieten de laatste tijd toch van de GT-klasse...
StevenK schreef:Amazone schreef:TWENGELTJE schreef:Nog strikter, ze zijn al bijna roomser dan de paus
Och...we mogen dit jaar gelukkig nog de WRC's met actieve diff's toelaten, en genieten de laatste tijd toch van de GT-klasse...
Heeft er iemand al een uitleg van de KNAF / FIA gelezen of gekregen hoe het mogelijk is dat op basis van dezelfde Annexe J de actieve diffs wel in het WRC mogen rijden ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten