Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SylviaBos schreef:John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.
Nee, want zoals duidelijk te lezen valt heeft ie daar een uitzondering op gekregen........En eerlijk; is dat nou de moeite waard om een protest voor aan te tekenen?
John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.
Franky schreef:SylviaBos schreef:John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.
Nee, want zoals duidelijk te lezen valt heeft ie daar een uitzondering op gekregen........En eerlijk; is dat nou de moeite waard om een protest voor aan te tekenen?
Regels zijn toch voor iedereen gelijk?
Franky schreef:SylviaBos schreef:John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.
SylviaBos schreef:
Klopt, maar er zijn instanties (en de KNAF maakt ze dit jaar nogal eens) die uitzondering mogen maken op die regels...en wat is dat toch prettig als je het zelf eens nodig zou mogen hebben.
Neemt niet weg dat ik me zeker niet in elke uitzondering kan vinden die gemaakt wordt.
Zeg nu eerlijk, willen we dan nu ineens strikt de regels volgen en JP niet bewonderen bij Wevers in de auto???
Franky schreef:SylviaBos schreef:
Klopt, maar er zijn instanties (en de KNAF maakt ze dit jaar nogal eens) die uitzondering mogen maken op die regels...en wat is dat toch prettig als je het zelf eens nodig zou mogen hebben.
Neemt niet weg dat ik me zeker niet in elke uitzondering kan vinden die gemaakt wordt.
Zeg nu eerlijk, willen we dan nu ineens strikt de regels volgen en JP niet bewonderen bij Wevers in de auto???
Dat had ook gekund als 0 of bijprogramma.
Dat ie een licentie krijgt zomaar is al bijzonder genoeg.
StevenK schreef:Franky schreef:SylviaBos schreef:John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.
Denk ik ook; zou je dan ook van rijder mogen wisselen ? Als dan één van de toppers uitvalt, laat ik 'm in mijn auto verder rijden
nkroeze schreef:StevenK schreef:Denk ik ook; zou je dan ook van rijder mogen wisselen ? Als dan één van de toppers uitvalt, laat ik 'm in mijn auto verder rijden
Ach, Steven, als de BMW er mee stopt.... Wil ik best
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten