Uitzonderingen op SRR ?

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor John » vr nov 03, 2006 10:57

Zou kunnen he, hij pakt punten we voor andere rijders, kan net een plaatsie schelen in het DRO.
John
 

Berichtdoor Franky » vr nov 03, 2006 10:59

SylviaBos schreef:
John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.



Nee, want zoals duidelijk te lezen valt heeft ie daar een uitzondering op gekregen........En eerlijk; is dat nou de moeite waard om een protest voor aan te tekenen?


Regels zijn toch voor iedereen gelijk?
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor StevenK » vr nov 03, 2006 11:03

John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.

SRR is een standaardregeling, waarvan afgeweken mag worden in 't westrijdreglement.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor StevenK » vr nov 03, 2006 11:04

Franky schreef:
SylviaBos schreef:
John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.



Nee, want zoals duidelijk te lezen valt heeft ie daar een uitzondering op gekregen........En eerlijk; is dat nou de moeite waard om een protest voor aan te tekenen?


Regels zijn toch voor iedereen gelijk?

Denk ik ook; zou je dan ook van rijder mogen wisselen ? Als dan één van de toppers uitvalt, laat ik 'm in mijn auto verder rijden :D
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor SylviaVisser » vr nov 03, 2006 11:25

Franky schreef:
SylviaBos schreef:
John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.



Nee, want zoals duidelijk te lezen valt heeft ie daar een uitzondering op gekregen........En eerlijk; is dat nou de moeite waard om een protest voor aan te tekenen?


Regels zijn toch voor iedereen gelijk?


Klopt, maar er zijn instanties (en de KNAF maakt ze dit jaar nogal eens) die uitzondering mogen maken op die regels...en wat is dat toch prettig als je het zelf eens nodig zou mogen hebben.
Neemt niet weg dat ik me zeker niet in elke uitzondering kan vinden die gemaakt wordt.

Zeg nu eerlijk, willen we dan nu ineens strikt de regels volgen en JP niet bewonderen bij Wevers in de auto???
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Franky » vr nov 03, 2006 11:41

SylviaBos schreef:
Klopt, maar er zijn instanties (en de KNAF maakt ze dit jaar nogal eens) die uitzondering mogen maken op die regels...en wat is dat toch prettig als je het zelf eens nodig zou mogen hebben.
Neemt niet weg dat ik me zeker niet in elke uitzondering kan vinden die gemaakt wordt.

Zeg nu eerlijk, willen we dan nu ineens strikt de regels volgen en JP niet bewonderen bij Wevers in de auto???


Dat had ook gekund als 0 of bijprogramma.
Dat ie een licentie krijgt zomaar is al bijzonder genoeg.
Deze 2e uitzondering gaat me persoonlijk iets te ver en tast daadwerkelijk een regel aan die voor eenieder geld.

Publicitair gezien is het een goede zaak voor de rallysport dat hij er nu is en zijn gezicht laat zien. Alleen of je regels moet gaan verbuigen ervoor waarvoor in het verleden al vaker mensen hebben moeten stoppen of zijn gediskwalificeerd vind ik niet zo mooi. Hoe kun je de sport en de regelementen dan nog serieus nemen?
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor SylviaVisser » vr nov 03, 2006 11:52

Ik had al geantwoord en ineens is het weer weg... :wink:


Je hebt gelijk, maar om dan vanachter het lint mensen als het ware aan te sporen tot protesten......
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Holkers » vr nov 03, 2006 12:02

Gezien de persoon waar hij naast zit (geen deelnemer RDO, maar kan wel punten weghalen) en de stand van het kampioenschap (alleen groep N heeft er echt 'last' van) en de publiciteit die erdoor gegenereerd wordt denk ik niet dat de KNAF, FIA, Euregio en/of deelnemers er erg moeilijk over gaan en moeten doen. Maar wie ben ik...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor BraMKJ » vr nov 03, 2006 12:08

Bovendien denk ik niet dat Wevers er voordeel uit haalt dat JP naast hem zit... Met Goddé of Gerritsen t hele weekend naast zich zal hij wel een stukje sneller zijn denk ik...
Avatar gebruiker
BraMKJ
 
Berichten: 126
Geregistreerd: wo jun 14, 2006 9:37
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor StevenK » vr nov 03, 2006 12:23

Franky schreef:
SylviaBos schreef:
Klopt, maar er zijn instanties (en de KNAF maakt ze dit jaar nogal eens) die uitzondering mogen maken op die regels...en wat is dat toch prettig als je het zelf eens nodig zou mogen hebben.
Neemt niet weg dat ik me zeker niet in elke uitzondering kan vinden die gemaakt wordt.

Zeg nu eerlijk, willen we dan nu ineens strikt de regels volgen en JP niet bewonderen bij Wevers in de auto???


Dat had ook gekund als 0 of bijprogramma.

Denk dat 'meedoen buiten de wedstrijd' toch niet dezelfde uitstraling heeft.
Dat ie een licentie krijgt zomaar is al bijzonder genoeg.

Is dat zo ? Volgens mij is het redelijk gebruikelijk dat een ervaren circuitrijder via een versnelde route een licentie kan krijgen ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor nkroeze » vr nov 03, 2006 12:26

StevenK schreef:
Franky schreef:
SylviaBos schreef:
John schreef:Gaat nog een rare poule worden, weet namelijk niet of Wevers in het eindklassement komt. Volgens de letter der SSR 1.14 mag een equipe uit niet meer dan 2 personen bestaan. Een ieder die dus eventueel protest aantekend krijdt dus gelijk. Dus Wevers el of niet in de poule dat is de vraag.



Nee, want zoals duidelijk te lezen valt heeft ie daar een uitzondering op gekregen........En eerlijk; is dat nou de moeite waard om een protest voor aan te tekenen?


Regels zijn toch voor iedereen gelijk?

Denk ik ook; zou je dan ook van rijder mogen wisselen ? Als dan één van de toppers uitvalt, laat ik 'm in mijn auto verder rijden :D


Ach, Steven, als de BMW er mee stopt.... Wil ik best :lol:
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor StevenK » vr nov 03, 2006 12:28

nkroeze schreef:
StevenK schreef:Denk ik ook; zou je dan ook van rijder mogen wisselen ? Als dan één van de toppers uitvalt, laat ik 'm in mijn auto verder rijden :D


Ach, Steven, als de BMW er mee stopt.... Wil ik best :lol:

Niels, je begint al een echte Brit te lijken, zover loop je naast je schoenen :D
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor nkroeze » vr nov 03, 2006 12:33

Dank je 8)

Niet dat ik er trots op ben overigens, is toch ook veel volk hier waar je niet op wilt lijken.... :oops:
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor Campos » vr nov 03, 2006 12:55

nkroeze schreef:Dank je 8)

Niet dat ik er trots op ben overigens, is toch ook veel volk hier waar je niet op wilt lijken.... :oops:

Hoezo? Ik zag je laatst nog stomdronken en vechtend met je Arsenal shirt en tattoos in de pub :roll:
Avatar gebruiker
Campos
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: wo dec 10, 2003 12:44
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor nkroeze » vr nov 03, 2006 12:58

Hey, was ik zo dronken? Ik heb alleen Engeland shirts en Chelsea shirts hier hange......
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Volgende

Keer terug naar Reglementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten