veiligheid van officials

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Roy S. » ma jul 13, 2009 21:28

Wolfje schreef:
Roy S. schreef:veiligheid van officials was het onderwerp


dan weet ik er nog wel een

geen alcohol voor rally tot aan de laatste sluitwagen ...

dus ook niet tussen omloop 1 en 2

Scheelt je ook paar uur rijverbod als je zoals sommige hebben ervaren in zundert wordt aangehouden ;)

is trouwens ook voor jezelf en je collega's prettiger

en tussen de omlopen kan je lekker uurtje zitten en chillen maar vanaf de 00 tot sluit staat een official en geeft hij goed voorbeeld aan de toeschouwers.
dacht ik zo ;)


Wat was er gebeurt op zundert dan?
ging het om proef klein zundert dan?

alochol controle in en rondom zundert na de KP's
Avatar gebruiker
Roy S.
 
Berichten: 163
Geregistreerd: ma jul 13, 2009 11:30
Woonplaats: Zandvoort

Berichtdoor Roy S. » ma jul 13, 2009 21:33

TWENGELTJE schreef:
Roy S. schreef:zolang er geen alchol gedronken wordt wat wij ook niet gedaan hebben kan dit idd perfect als je uur hebt .....

verse senseo erbij :P
ja is alles goed afgelopen Albert wij waren jullie helaas al bij 1ste kruizing kwijt ik hoorde het om 11 uur bij het ontbijt aangezien het hotel verplaatst was :P of ik aad en Hans verdwaald


Het HOTEL was verplaatst ?, kan dat in 1 dag ?

P.S je mag rustig je hele naam bekend maken zoals iedereen


puntje 1 ... volgens het kaartje wat bij de sleutel zat staat het hotel op de Princenhagenlaan 1 echter daar was een grote bouwput... na wat bellen juiste adres gekregen maar toen ging tomtom leeg en lag me zoontje op het snoertje te slapen waardoor ik die niet kon vinden...
maar gelukkig na 55 minuten rijden hotel gevonden..

ten 2de over mijn naam op geen enkel multi medium vindt je mijn achternaam...
Ivm met mijn werk kom ik weleens mensen tegen die mij niet aardig vinden(nog minder aardig dan dronken rally bezoekers want die zijn vaak volgende dag vergeten)
en heb ooit 1 keer gehad dat via facebook iemand mijn mail adres had achterhaald .... nadat hij via politie mijn naam had gehad...
en tja als je dan prive wordt lastig gevallen bedenk je je wel 2x

dus hierbij mijn uitleg ...
maar als je hem graag wilt weten wil ik je hem wel in prive bericht zetten hoor...
Avatar gebruiker
Roy S.
 
Berichten: 163
Geregistreerd: ma jul 13, 2009 11:30
Woonplaats: Zandvoort

Berichtdoor mantaboy » ma jul 13, 2009 22:17

Roy S. schreef:
TWENGELTJE schreef:
Roy S. schreef:zolang er geen alchol gedronken wordt wat wij ook niet gedaan hebben kan dit idd perfect als je uur hebt .....

verse senseo erbij :P
ja is alles goed afgelopen Albert wij waren jullie helaas al bij 1ste kruizing kwijt ik hoorde het om 11 uur bij het ontbijt aangezien het hotel verplaatst was :P of ik aad en Hans verdwaald


Het HOTEL was verplaatst ?, kan dat in 1 dag ?

P.S je mag rustig je hele naam bekend maken zoals iedereen


puntje 1 ... volgens het kaartje wat bij de sleutel zat staat het hotel op de Princenhagenlaan 1 echter daar was een grote bouwput... na wat bellen juiste adres gekregen maar toen ging tomtom leeg en lag me zoontje op het snoertje te slapen waardoor ik die niet kon vinden...
maar gelukkig na 55 minuten rijden hotel gevonden..

ten 2de over mijn naam op geen enkel multi medium vindt je mijn achternaam...
Ivm met mijn werk kom ik weleens mensen tegen die mij niet aardig vinden(nog minder aardig dan dronken rally bezoekers want die zijn vaak volgende dag vergeten)
en heb ooit 1 keer gehad dat via facebook iemand mijn mail adres had achterhaald .... nadat hij via politie mijn naam had gehad...
en tja als je dan prive wordt lastig gevallen bedenk je je wel 2x

dus hierbij mijn uitleg ...
maar als je hem graag wilt weten wil ik je hem wel in prive bericht zetten hoor...


Even een quote uit een mail die naar iedereen gestuurd is voor de overnachting in het hotel: Ik heb 36 bedden gereserveerd voor de SAS bij hotel Princeville, princenhagelaan 5 te Breda, ontbijt is zondag tot 10 uur.

Duidelijk lijkt mij, als dat niet bij jou bekend is zal je toch bij je verantwoordelijke voor de club moeten zijn en niet hier proberen mensen aan de schandpaal te nagelen. Want daar ben je nu wel mee bezig.

Na het continu terug komen op de officials die drinken denk ik ook dat het verstandiger voor je is je naam niet te melden, hoewel deze wel volledig bekend is bij me. Ik heb op alle officials die gedronken hebben passende maatregelen getroffen, als jij dan nog zonodig door moet blijven gaan verdien jij een spreekverbod ipv hun een kapot gescheurde licentie. Laat me nu eens duidelijk zijn: deze officials zijn na de EGR nergens meer welkom omdat:

1. Hun licentie is ingenomen.
2. Ze bij de KNAF/VAS bekend zijn en niet meer in aanmerking komen voor een licentie.
3. Ze kunnen zich dus ook niet meer aanmelden als official bij officiele rally's.

Ik denk dat deze maatregel streng genoeg is. Als jij je daar niet in kan vinden is het meer je eigen probleem, maar nu kan je stoppen met telkens proberen een organisatie zwart te maken over wat er naar jouw mening niet goed gedaan word. Neem anders mijn job 1 jaartje over.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor TWENGELTJE » ma jul 13, 2009 22:18

Roy S. schreef:
TWENGELTJE schreef:
Roy S. schreef:zolang er geen alchol gedronken wordt wat wij ook niet gedaan hebben kan dit idd perfect als je uur hebt .....

verse senseo erbij :P
ja is alles goed afgelopen Albert wij waren jullie helaas al bij 1ste kruizing kwijt ik hoorde het om 11 uur bij het ontbijt aangezien het hotel verplaatst was :P of ik aad en Hans verdwaald


Het HOTEL was verplaatst ?, kan dat in 1 dag ?

P.S je mag rustig je hele naam bekend maken zoals iedereen


puntje 1 ... volgens het kaartje wat bij de sleutel zat staat het hotel op de Princenhagenlaan 1 echter daar was een grote bouwput... na wat bellen juiste adres gekregen maar toen ging tomtom leeg en lag me zoontje op het snoertje te slapen waardoor ik die niet kon vinden...
maar gelukkig na 55 minuten rijden hotel gevonden..

ten 2de over mijn naam op geen enkel multi medium vindt je mijn achternaam...
Ivm met mijn werk kom ik weleens mensen tegen die mij niet aardig vinden(nog minder aardig dan dronken rally bezoekers want die zijn vaak volgende dag vergeten)
en heb ooit 1 keer gehad dat via facebook iemand mijn mail adres had achterhaald .... nadat hij via politie mijn naam had gehad...
en tja als je dan prive wordt lastig gevallen bedenk je je wel 2x

dus hierbij mijn uitleg ...
maar als je hem graag wilt weten wil ik je hem wel in prive bericht zetten hoor...


Ik hoef het niet perse te weten, ik begrijp dat je ook official bent
Als de moderator het goed vind waarom zou ik moeilijk doen maar het viel mij op Je uitleg is duidelijk
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Roy S. » ma jul 13, 2009 22:21

mantaboy schreef:
Roy S. schreef:
TWENGELTJE schreef:
Roy S. schreef:zolang er geen alchol gedronken wordt wat wij ook niet gedaan hebben kan dit idd perfect als je uur hebt .....

verse senseo erbij :P
ja is alles goed afgelopen Albert wij waren jullie helaas al bij 1ste kruizing kwijt ik hoorde het om 11 uur bij het ontbijt aangezien het hotel verplaatst was :P of ik aad en Hans verdwaald


Het HOTEL was verplaatst ?, kan dat in 1 dag ?

P.S je mag rustig je hele naam bekend maken zoals iedereen


puntje 1 ... volgens het kaartje wat bij de sleutel zat staat het hotel op de Princenhagenlaan 1 echter daar was een grote bouwput... na wat bellen juiste adres gekregen maar toen ging tomtom leeg en lag me zoontje op het snoertje te slapen waardoor ik die niet kon vinden...
maar gelukkig na 55 minuten rijden hotel gevonden..

ten 2de over mijn naam op geen enkel multi medium vindt je mijn achternaam...
Ivm met mijn werk kom ik weleens mensen tegen die mij niet aardig vinden(nog minder aardig dan dronken rally bezoekers want die zijn vaak volgende dag vergeten)
en heb ooit 1 keer gehad dat via facebook iemand mijn mail adres had achterhaald .... nadat hij via politie mijn naam had gehad...
en tja als je dan prive wordt lastig gevallen bedenk je je wel 2x

dus hierbij mijn uitleg ...
maar als je hem graag wilt weten wil ik je hem wel in prive bericht zetten hoor...


Even een quote uit een mail die naar iedereen gestuurd is voor de overnachting in het hotel: Ik heb 36 bedden gereserveerd voor de SAS bij hotel Princeville, princenhagelaan 5 te Breda, ontbijt is zondag tot 10 uur.

Duidelijk lijkt mij, als dat niet bij jou bekend is zal je toch bij je verantwoordelijke voor de club moeten zijn en niet hier proberen mensen aan de schandpaal te nagelen. Want daar ben je nu wel mee bezig.

Na het continu terug komen op de officials die drinken denk ik ook dat het verstandiger voor je is je naam niet te melden, hoewel deze wel volledig bekend is bij me. Ik heb op alle officials die gedronken hebben passende maatregelen getroffen, als jij dan nog zonodig door moet blijven gaan verdien jij een spreekverbod ipv hun een kapot gescheurde licentie. Laat me nu eens duidelijk zijn: deze officials zijn na de EGR nergens meer welkom omdat:

1. Hun licentie is ingenomen.
2. Ze bij de KNAF/VAS bekend zijn en niet meer in aanmerking komen voor een licentie.
3. Ze kunnen zich dus ook niet meer aanmelden als official bij officiele rally's.

Ik denk dat deze maatregel streng genoeg is. Als jij je daar niet in kan vinden is het meer je eigen probleem, maar nu kan je stoppen met telkens proberen een organisatie zwart te maken over wat er naar jouw mening niet goed gedaan word. Neem anders mijn job 1 jaartje over.


ff reactie op jou mail was idd 5 wat op kaartje stond en waar 2 navi's ons naar bouwput stuurde heb daar niet iemand van org schuld van gegeven maar het gemeld ;) ontbijt was gelukkig tot 11 ;) met dank aan de organisatie wat ik hoorde van het personeel ....
en meer dan terrecht en PERFECT dat deze maatregelen genomen zijn....

en heb op organisatie verder niets aan te merken eten was geregeld slaap plek was perfect alleen ONZE navi heeft update nodig ;)
niet alle schoenen moet je passen ;)
Avatar gebruiker
Roy S.
 
Berichten: 163
Geregistreerd: ma jul 13, 2009 11:30
Woonplaats: Zandvoort

Re: exotic green

Berichtdoor uw official op stap » di jul 14, 2009 18:48

WILS SPORT schreef:
uw official op stap schreef:Hoewel wij een post hadden waar ruim 1000 vips verwacht werden, heb ik mij afgelopen weekend kostelijk vermaakt.
Geen moment gehad waarop ik mij niet veilig heb gevoeld. Nu heb ik dat gelukkig niet zo heel snel.
Volgend jaar weer dezelfde plek graag.
Waar? Dat kun je misschien vanavond al lezen in de column op www.motorautosport.nl.


Rinus, je hebt zelfs tegen de mooiste evo X van Nederland mogen duwen! :lol:


Toch had ik liever dat die ook gewoon door kon rijden
uw official op stap
 
Berichten: 459
Geregistreerd: di maart 10, 2009 0:08
Woonplaats: rhenen

Vorige

Keer terug naar Reglementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron