Pagina 1 van 22

Renault Clio

BerichtGeplaatst: di sep 25, 2007 20:03
door sebas
Wie kan mij meer informatie geven over een eventuele homologatie van een Renault Clio uit 1994 een 3 deurs 1.4 8V....
En of er een ander motorblok in mag evt 2.0 16v
Alvast bedankt:)

BerichtGeplaatst: di sep 25, 2007 20:20
door Hein
Ga eens met Steven praten. Die heeft een Clio gehad en zal dus veel over de homologaties weten.

BerichtGeplaatst: di sep 25, 2007 20:23
door sebas
Hopen dat hij hier nog op reageert dan het is een oudere clio dan dat Steven heeft gehad :D

BerichtGeplaatst: di sep 25, 2007 20:35
door Holkers
Hein schreef:Ga eens met Steven praten. Die heeft een Clio gehad en zal dus veel over de homologaties weten.


Of, PB Martijn Broekhuizen eens, die rijdt in zo'n auto.

BerichtGeplaatst: di sep 25, 2007 20:40
door sebas
Heb al met Martijn gesproken maar die wist het niet zeker of je met het standaard blok moest rijden of dat je er een 2.0 16v in mag lepelen

re

BerichtGeplaatst: di sep 25, 2007 22:08
door Franky
Mijn Clio is ook een 1800 16v.
Omgebouwd tot williams(2,0 16v)

Denk dat het wel mogelijk is maar dat de aanpassingen veel grootschaliger zijn dan het aankopen van een 1.8 16v of originele Williams. Maar die laatste zijn erg zeldzaam en vaak ook kostbaar.

Koets onderstel remmerij kabelboom motor dashboard stuurinrichting alles is echt anders.

BerichtGeplaatst: di sep 25, 2007 22:13
door Mark Verhoeven
Je mag de koets nemen van een ander model, geen probleem! Als je maar zorgt dat de rest aan de homologatie voldoet.

BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2007 1:51
door nico
Pas wel op dat als je in groep N start dat de koets 100% overeenkomt met het type dat je er van maakt, er wil wel eens verschil zitten tussen bijvoorbeeld een 1.4-tje of een 2.0williams. Zal op nationaal niveau niet zomaar problemen geven, maar toch. Weet verder dat als je een auto voorziet van een andere motor van hetzelfde model je officieel je kenteken wel voor elkaar moet hebben, onze blauwe vrienden kunnen het je best lastig maken mocht je eens een aanrijding krijgen.
Ik weet ook wel dat er genoeg mensen starten met een een 1.6-je of CL-etje, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.

BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2007 8:13
door Campos
Sebastian, ik weet niet of het van toepassing is, maar evt. weet ik nog wel een reeds opgebouwde 1.8 16v (met wat werk) te koop. Voah wènug.. :wink:

BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2007 9:36
door Götz
Campos schreef:Sebastian, ik weet niet of het van toepassing is, maar evt. weet ik nog wel een reeds opgebouwde 1.8 16v (met wat werk) te koop. Voah wènug.. :wink:


de ZG-55-HV zeker :wink:

BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2007 10:28
door Campos
Götz schreef:
Campos schreef:Sebastian, ik weet niet of het van toepassing is, maar evt. weet ik nog wel een reeds opgebouwde 1.8 16v (met wat werk) te koop. Voah wènug.. :wink:


de ZG-55-HV zeker :wink:

Jep ;)

BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2007 10:36
door sebas
Ik zal ff contact opnemen alvast bedankt :)

BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2007 11:27
door YellowLeonVT
Ik zou op zoek gaan naar ZH-BF-90
Zit al een 2.0 16v in en loopt goed.. 8) :lol:

BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2007 11:37
door mantaboy
YellowLeonVT schreef:Ik zou op zoek gaan naar ZH-BF-90
Zit al een 2.0 16v in en loopt goed.. 8) :lol:


79-HD-RK loopt beter.... :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen:

BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2007 13:41
door paco
mantaboy schreef:
YellowLeonVT schreef:Ik zou op zoek gaan naar ZH-BF-90
Zit al een 2.0 16v in en loopt goed.. 8) :lol:


79-HD-RK loopt beter.... :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen:


Is toch de auto van Heutink?, is die te koop dan?