Pagina 3 van 3

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 10:47
door admin
Mark Verhoeven schreef:
StevenK schreef:
V.D.G Rally team schreef:Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.

Dan is dat vast niet de configuratie zoals ze in het WK rondreden.


Dat denk ik ook niet... Ik sprak laatst een Fransoos die van zijn 306 Maxi met de laatste fabrieksspecs afwou, die noemde een heel ander bedrag... :? :( (en hij wou er echt vanaf)


Ben er twee jaar geleden achter aan geweest voor iemand die zo'n ding wou hebben en een echte ex WK auto kwam toch destijds op ongeveer 150k zonder onderdelen. Dus stuur maar ff info als je wilt want dat bedrag is wel heel intersant en moet ook makkelijk weer van af zijn te komen als het 1 van de 6 ex WK auto's is.

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 11:02
door Mark Verhoeven
admin schreef:
Mark Verhoeven schreef:
StevenK schreef:
V.D.G Rally team schreef:Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.

Dan is dat vast niet de configuratie zoals ze in het WK rondreden.


Dat denk ik ook niet... Ik sprak laatst een Fransoos die van zijn 306 Maxi met de laatste fabrieksspecs afwou, die noemde een heel ander bedrag... :? :( (en hij wou er echt vanaf)


Ben er twee jaar geleden achter aan geweest voor iemand die zo'n ding wou hebben en een echte ex WK auto kwam toch destijds op ongeveer 150k zonder onderdelen. Dus stuur maar ff info als je wilt want dat bedrag is wel heel intersant en moet ook makkelijk weer van af zijn te komen als het 1 van de 6 ex WK auto's is.


Bedoel je mij of zoek je een ZX?

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 11:11
door Campos
Mark Verhoeven schreef:
admin schreef:
Mark Verhoeven schreef:
StevenK schreef:
V.D.G Rally team schreef:Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.

Dan is dat vast niet de configuratie zoals ze in het WK rondreden.


Dat denk ik ook niet... Ik sprak laatst een Fransoos die van zijn 306 Maxi met de laatste fabrieksspecs afwou, die noemde een heel ander bedrag... :? :( (en hij wou er echt vanaf)


Ben er twee jaar geleden achter aan geweest voor iemand die zo'n ding wou hebben en een echte ex WK auto kwam toch destijds op ongeveer 150k zonder onderdelen. Dus stuur maar ff info als je wilt want dat bedrag is wel heel intersant en moet ook makkelijk weer van af zijn te komen als het 1 van de 6 ex WK auto's is.


Bedoel je mij of zoek je een ZX?

Ik gok de Xsara met de 48 en de drie nullen :)

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 11:38
door Mr.T
Mark Verhoeven schreef:
admin schreef:
Mark Verhoeven schreef:
StevenK schreef:
V.D.G Rally team schreef:Ha steven wat heet onbetaalbaar 48 met drie nullen erachter maar dan
heb je ook wat. Alleen het hele seizoen rijden dat kost wat.

Dan is dat vast niet de configuratie zoals ze in het WK rondreden.


Dat denk ik ook niet... Ik sprak laatst een Fransoos die van zijn 306 Maxi met de laatste fabrieksspecs afwou, die noemde een heel ander bedrag... :? :( (en hij wou er echt vanaf)


Ben er twee jaar geleden achter aan geweest voor iemand die zo'n ding wou hebben en een echte ex WK auto kwam toch destijds op ongeveer 150k zonder onderdelen. Dus stuur maar ff info als je wilt want dat bedrag is wel heel intersant en moet ook makkelijk weer van af zijn te komen als het 1 van de 6 ex WK auto's is.


Bedoel je mij of zoek je een ZX?


Mark, de ZX, jou hebben we zo gevonden dat is niet moeilijk :oops:

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 13:41
door mantaboy
Mr.T schreef:Mark, de ZX, jou hebben we zo gevonden dat is niet moeilijk :oops:


Die ZX ook, staat naast de engelse afvalproducten. :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 15:07
door Franed rally
Er was voor de saxo een ZX trophée in Frankrijk (merkcup) met kleine groep A auto's.
Het is misschien ook iets om zo een kant en klaar auto kopen. Maar zoals eerder gezegd, zo een auto lijkt mij niet echt de ideaale beginner's auto.

Wat betreft de andere discusie over prijzen van een maxi. Op dit moment 306 evo 3 met onderhoud door Enjolras gaan weg voor rond 80.000. een xsara voor 48.000 lijkt mij echt een kopje.

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 16:47
door V.D.G Rally team
Franed rally schreef:Er was voor de saxo een ZX trophée in Frankrijk (merkcup) met kleine groep A auto's.
Het is misschien ook iets om zo een kant en klaar auto kopen. Maar zoals eerder gezegd, zo een auto lijkt mij niet echt de ideaale beginner's auto.

Wat betreft de andere discusie over prijzen van een maxi. Op dit moment 306 evo 3 met onderhoud door Enjolras gaan weg voor rond 80.000. een xsara voor 48.000 lijkt mij echt een kopje.


Is ook een koopje, kom maar langs met geld dan gaan we proefrijden.
Wat betreft de ZX cup auto de prijzen beginnen rond de € 8000,-
maar verwacht voor dat geld dat er wel het 1 en ander aan gedaan moet worden. een goede auto rond de € 12000,- met wat reserve delen.

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 17:07
door admin
V.D.G Rally team schreef:
Franed rally schreef:Er was voor de saxo een ZX trophée in Frankrijk (merkcup) met kleine groep A auto's.
Het is misschien ook iets om zo een kant en klaar auto kopen. Maar zoals eerder gezegd, zo een auto lijkt mij niet echt de ideaale beginner's auto.

Wat betreft de andere discusie over prijzen van een maxi. Op dit moment 306 evo 3 met onderhoud door Enjolras gaan weg voor rond 80.000. een xsara voor 48.000 lijkt mij echt een kopje.


Is ook een koopje, kom maar langs met geld dan gaan we proefrijden.
Wat betreft de ZX cup auto de prijzen beginnen rond de € 8000,-
maar verwacht voor dat geld dat er wel het 1 en ander aan gedaan moet worden. een goede auto rond de € 12000,- met wat reserve delen.


Peter,

Hoef niet proef te rijden als je wilt moet je me even foto's sturen en onderhoud history! ff body nummer enzo zeg maar de normale gegevens.
En ff de spares die bij de auto zitten en de mogelijk optie aan onderdelen.

Stuur e-mail maar ff naar patrick@target-racing.nl

Gr,

Patrick

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 17:18
door Wolter
Jongens, jongens... het is hier geen marktplaats.nl he!

:)

re

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 17:46
door MartijnB
mantaboy schreef:
Mr.T schreef:Mark, de ZX, jou hebben we zo gevonden dat is niet moeilijk :oops:


Die ZX ook, staat naast de engelse afvalproducten. :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


JP beter een Frans of Engels afvalprodroduct dan een vies en lelijk duits product :lol: :lol:

Re: re

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 17:53
door mantaboy
MartijnB schreef:
mantaboy schreef:
Mr.T schreef:Mark, de ZX, jou hebben we zo gevonden dat is niet moeilijk :oops:


Die ZX ook, staat naast de engelse afvalproducten. :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


JP beter een Frans of Engels afvalprodroduct dan een vies en lelijk duits product :lol: :lol:


Vies? Hij is net gewassen.... :( :( :( :( :( :(


en daardoor gekrompen.... :( :( :( :(

Re: re

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 18:28
door MartijnB
mantaboy schreef:
MartijnB schreef:
mantaboy schreef:
Mr.T schreef:Mark, de ZX, jou hebben we zo gevonden dat is niet moeilijk :oops:


Die ZX ook, staat naast de engelse afvalproducten. :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


JP beter een Frans of Engels afvalprodroduct dan een vies en lelijk duits product :lol: :lol:


Vies? Hij is net gewassen.... :( :( :( :( :( :(


en daardoor gekrompen.... :( :( :( :(


zelfs gewassen zijn Opels vies JP :shock: :shock: :lol: :lol:

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 18:42
door djgando
Wolter schreef:Jongens, jongens... het is hier geen marktplaats.nl he!

:)


Handuuuuuuluhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! :D:D:D:D

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2007 19:05
door BVBRallying
BACK ON TOPIC S'IL VOUS PLAÎT :lol: :lol: :lol:

Lastig lastig vind ik het... aan de ene kant ligt mijn hart echt bij Citroën...
Maar aan de andere kant is dat niet echt realistisch en zou ik beter met een Peugeot 205 kunnen beginnen,
zowel budget-technisch als qua beschikbaarheid en niveau.
Ik heb namelijk op dit moment nog geen licentie dus ook geen haast
maar als er een geschikte beginnersauto op mijn pad komt...
Misschien toch maar stiekum over een 205 denken dan.
Een groot voordeel daarvan is weer de ervaring in Nederland met deze auto's lijkt mij.

hmmz... lastig allemaal hoor...