Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Nbakker schreef:omdat de site van rallysport even plat ligt vanwege de updates, kan iemand mij nog even de lokatie en tijden voor vanavond doorgeven, of een linkje waar ik het kan vinden?
Hein schreef:Nbakker schreef:omdat de site van rallysport even plat ligt vanwege de updates, kan iemand mij nog even de lokatie en tijden voor vanavond doorgeven, of een linkje waar ik het kan vinden?
Hij doet het inmiddels weer
patlip schreef:nou mooie nieuwe regeltjes zeg
gaat voor sommige teams nog wat geld kosten hoor geen terratip meer toegestaan.
Artikel 11 AFSTAND-, SNELHEID- EN TIJDMETING
11.1.
In het voertuig aangebrachte c.q. aanwezige hulpmiddelen ten behoeve van afstandmeting en/of
snelheidmeting en/of tijdmeting en/of positiebepaling mogen uitsluitend op mechanische wijze werken;
elke vorm van elektrisch of elektronisch gestuurde apparatuur is verboden.
Ter verduidelijking:
De volgende mechanisch of semimechanische tripmeters zijn toegestaan:
Halda Tripmaster en Twinmaster, Halda Speedpilot, AIFAB dual compact, BelmogTwin, GTI Rallytwin,
Retrotrip type II en Retrotrip type II Classique.
De aandrijving kan zowel mechanisch gebeuren als met behulp van neen kabelsensor.
Niet toegestaan zijn alle elektronische meetapparatuur, zoals:
Retrotrip III, Brantz alle types, Terratrip alle types, Coralba aal types, Electronic Speed table, zogenaamde
foeveldoosjes).
Doopy schreef:patlip schreef:nou mooie nieuwe regeltjes zeg
gaat voor sommige teams nog wat geld kosten hoor geen terratip meer toegestaan.
Artikel 11 AFSTAND-, SNELHEID- EN TIJDMETING
11.1.
In het voertuig aangebrachte c.q. aanwezige hulpmiddelen ten behoeve van afstandmeting en/of
snelheidmeting en/of tijdmeting en/of positiebepaling mogen uitsluitend op mechanische wijze werken;
elke vorm van elektrisch of elektronisch gestuurde apparatuur is verboden.
Ter verduidelijking:
De volgende mechanisch of semimechanische tripmeters zijn toegestaan:
Halda Tripmaster en Twinmaster, Halda Speedpilot, AIFAB dual compact, BelmogTwin, GTI Rallytwin,
Retrotrip type II en Retrotrip type II Classique.
De aandrijving kan zowel mechanisch gebeuren als met behulp van neen kabelsensor.
Niet toegestaan zijn alle elektronische meetapparatuur, zoals:
Retrotrip III, Brantz alle types, Terratrip alle types, Coralba aal types, Electronic Speed table, zogenaamde
foeveldoosjes).
En zo staan er nog wel wat meer regels in ..................... het is voor ieder team raadzaam hem eens goed door te lezen en iig alle wijzigingen goed te bestuderen
patlip schreef:nou mooie nieuwe regeltjes zeg
gaat voor sommige teams nog wat geld kosten hoor geen terratip meer toegestaan.
Artikel 11 AFSTAND-, SNELHEID- EN TIJDMETING
11.1.
In het voertuig aangebrachte c.q. aanwezige hulpmiddelen ten behoeve van afstandmeting en/of
snelheidmeting en/of tijdmeting en/of positiebepaling mogen uitsluitend op mechanische wijze werken;
elke vorm van elektrisch of elektronisch gestuurde apparatuur is verboden.
Ter verduidelijking:
De volgende mechanisch of semimechanische tripmeters zijn toegestaan:
Halda Tripmaster en Twinmaster, Halda Speedpilot, AIFAB dual compact, BelmogTwin, GTI Rallytwin,
Retrotrip type II en Retrotrip type II Classique.
De aandrijving kan zowel mechanisch gebeuren als met behulp van neen kabelsensor.
Niet toegestaan zijn alle elektronische meetapparatuur, zoals:
Retrotrip III, Brantz alle types, Terratrip alle types, Coralba aal types, Electronic Speed table, zogenaamde
foeveldoosjes).
Jaccoooo schreef:Doopy schreef:patlip schreef:nou mooie nieuwe regeltjes zeg
gaat voor sommige teams nog wat geld kosten hoor geen terratip meer toegestaan.
Artikel 11 AFSTAND-, SNELHEID- EN TIJDMETING
11.1.
In het voertuig aangebrachte c.q. aanwezige hulpmiddelen ten behoeve van afstandmeting en/of
snelheidmeting en/of tijdmeting en/of positiebepaling mogen uitsluitend op mechanische wijze werken;
elke vorm van elektrisch of elektronisch gestuurde apparatuur is verboden.
Ter verduidelijking:
De volgende mechanisch of semimechanische tripmeters zijn toegestaan:
Halda Tripmaster en Twinmaster, Halda Speedpilot, AIFAB dual compact, BelmogTwin, GTI Rallytwin,
Retrotrip type II en Retrotrip type II Classique.
De aandrijving kan zowel mechanisch gebeuren als met behulp van neen kabelsensor.
Niet toegestaan zijn alle elektronische meetapparatuur, zoals:
Retrotrip III, Brantz alle types, Terratrip alle types, Coralba aal types, Electronic Speed table, zogenaamde
foeveldoosjes).
En zo staan er nog wel wat meer regels in ..................... het is voor ieder team raadzaam hem eens goed door te lezen en iig alle wijzigingen goed te bestuderen
ik hoop dat mijn navi dat voor mij doet
Mark Verhoeven schreef:patlip schreef:nou mooie nieuwe regeltjes zeg
gaat voor sommige teams nog wat geld kosten hoor geen terratip meer toegestaan.
Artikel 11 AFSTAND-, SNELHEID- EN TIJDMETING
11.1.
In het voertuig aangebrachte c.q. aanwezige hulpmiddelen ten behoeve van afstandmeting en/of
snelheidmeting en/of tijdmeting en/of positiebepaling mogen uitsluitend op mechanische wijze werken;
elke vorm van elektrisch of elektronisch gestuurde apparatuur is verboden.
Ter verduidelijking:
De volgende mechanisch of semimechanische tripmeters zijn toegestaan:
Halda Tripmaster en Twinmaster, Halda Speedpilot, AIFAB dual compact, BelmogTwin, GTI Rallytwin,
Retrotrip type II en Retrotrip type II Classique.
De aandrijving kan zowel mechanisch gebeuren als met behulp van neen kabelsensor.
Niet toegestaan zijn alle elektronische meetapparatuur, zoals:
Retrotrip III, Brantz alle types, Terratrip alle types, Coralba aal types, Electronic Speed table, zogenaamde
foeveldoosjes).
Lijkt me meer iets voor classics, toch niet voor recente auto's???
helemaal met je eens Mark.Mark Verhoeven schreef:Ja, maar dat is natuurlijk volstrekte onzin.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast