KNAF-Rallyreglementen geheel vernieuwd

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: KNAF-Rallyreglementen geheel vernieuwd

Berichtdoor Claude » zo jan 19, 2014 16:00

Kan iemand mij zeggen of de nederlandse deelnemers die ingeschreven zijn voor het nederlands kampioenschap de belgische wedstrijden mogen rijden op Bio benzine? En wat met de Sequentiele 6 bak in de R4? Dit is beiden niet toegelaten in Belgie... Maakt men in Belgie daar een uitzondering voor de nederlanders?
Claude
 
Berichten: 3
Geregistreerd: zo jan 19, 2014 11:10

Re: KNAF-Rallyreglementen geheel vernieuwd

Berichtdoor aschoester » zo jan 19, 2014 18:05

Claude schreef:Kan iemand mij zeggen of de nederlandse deelnemers die ingeschreven zijn voor het nederlands kampioenschap de belgische wedstrijden mogen rijden op Bio benzine? En wat met de Sequentiele 6 bak in de R4? Dit is beiden niet toegelaten in Belgie... Maakt men in Belgie daar een uitzondering voor de nederlanders?


Ze mogen er wel meerijden, maar worden aan het eind van de wedstrijd uit de uitslag gehaald van de wedstrijd zelf.
Ze krijgen wel punten voor het Nederlands Kampioenschap of de cup waar ze in rijden.
Dit was in ieder geval de afspraak die de KNAF vorig jaar had gemaakt als ik me eigen niet vergis.
Avatar gebruiker
aschoester
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di dec 21, 2010 12:15
Woonplaats: Vught

Re: KNAF-Rallyreglementen geheel vernieuwd

Berichtdoor Claude » zo jan 19, 2014 19:15

Dat had ik inderdaad ook al gehoord, als we die vraag stellen dit jaar bij de RACB kunnen ze ons niet antwoorden. Wat in ons geval, als we als belg inschrijven voor het nederlands kampioenschap en dan de belgische wedstrijden rijden voor de punten in het nederlands Kamp.?
Heeft mss iemand een emailadres of contactgegevens van iemand bij de KNAF die erop kan antwoorden? Ook moeten wij ons nog inschrijven voor het kampioenschap, waar kunnen we daarvoor terecht?
Claude
 
Berichten: 3
Geregistreerd: zo jan 19, 2014 11:10

Re: KNAF-Rallyreglementen geheel vernieuwd

Berichtdoor MartijnB » zo jan 19, 2014 20:34

Claude


Neem ebven contact op met Martin van Iersel van rallyclub holland
Er word bij het RCH aan gewerkt begreep ik van Martin.

Ikzelf zit er ook mee. Ik wil dit jaar weer in Belgie gaan rijden. De VAS wedstrijden is geen probleem. Maar RACB wel.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Re: KNAF-Rallyreglementen geheel vernieuwd

Berichtdoor official No. 27768 » wo jan 22, 2014 15:15

Ik weet niet alle achtergronden van bepaalde keuzes van de KNAF maar de afgelopen jaren is het er niet overzichtelijker / beter op geworden naar mijn idee.
Gratis kampioenschappen met maar 8 inschrijvingen, 12 deelnemers aan de start voor het andere kampioenschap enz.
Het is lastig om iedereen tevreden te houden en het blijft een hobby maar zonder veel concurrentie is meedoen voor elke sporter minder leuk lijkt mij. Inschrijven leek belangrijker dan komen opdagen.
Het invoegen van buitenlandse rally's is begrijpelijk maar dat maakt het voor een aantal NL wedstrijden moeilijker om veel deelnemers te krijgen.
Hier trouwens het "nieuwste" regelement en volgens mij mogen de WRC's hierin nog wel naar het ONRK.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Re: KNAF-Rallyreglementen geheel vernieuwd

Berichtdoor MartijnB » wo jan 22, 2014 23:17

Dat is geen nieuws hoor Niek
Kampioenschappen is al jaaaaren een leegloop.
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Vorige

Keer terug naar Reglementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten