In 2009 een Opel Astra cup?

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: niks van te recht

Berichtdoor ferry bakker » ma okt 06, 2008 10:59

patlip schreef:
Wolter schreef:
ferry bakker schreef:Ik zag er echt niks van te recht komen van deze Cup.
maar zo te zien gaat het allemaal goed komen, dus proficiat voor de mannen die het op touw hebben gezet, :)

Ow..? Hier overheen gelezen? :wink:

Het BSR heeft jullie aanvraag om erkend te worden als officiele cup in behandeling
genomen en uitvoerig binnen haar gelederen besproken. Daarbij zijn wij tot de conclusie gekomen
dat we aan jullie initiatief geen officiele cup status zullen toekennen.


Ja klopt we krijgen geen officiele cup status van de KNAF.

groetjes Patrick Lipholt

Dus als ik het goed begrijp is het niks !!! ? ja een paar astra rijders die de strijd aan gaan met alkaar :?:
maar mischien begrijp ik het niet goed,
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Re: niks van te recht

Berichtdoor patlip » ma okt 06, 2008 11:11

ferry bakker schreef:
patlip schreef:
Wolter schreef:
ferry bakker schreef:Ik zag er echt niks van te recht komen van deze Cup.
maar zo te zien gaat het allemaal goed komen, dus proficiat voor de mannen die het op touw hebben gezet, :)

Ow..? Hier overheen gelezen? :wink:

Het BSR heeft jullie aanvraag om erkend te worden als officiele cup in behandeling
genomen en uitvoerig binnen haar gelederen besproken. Daarbij zijn wij tot de conclusie gekomen
dat we aan jullie initiatief geen officiele cup status zullen toekennen.


Ja klopt we krijgen geen officiele cup status van de KNAF.

groetjes Patrick Lipholt

Dus als ik het goed begrijp is het niks !!! ? ja een paar astra rijders die de strijd aan gaan met alkaar :?:
maar mischien begrijp ik het niet goed,


Klopt en die astra rijders willen graag een cup
en dat gaat ook wel zonder de KNAF.
ik heb alleen destijds de KNAF over onze plannen ingelicht
en hun vinden het niet nodig om hier een cup status voor te geven.
LIPSTICK stickers
patlip
 
Berichten: 273
Geregistreerd: zo feb 12, 2006 18:31
Woonplaats: barneveld

opel astra cup vergadering 16-10-2008

Berichtdoor patlip » di okt 07, 2008 19:45

Het bestuur van de opel astra cup zal donderdag 16-10-2008 om 20.30 uur aan de oosterbrinkweg 2a Kootwijkerbroek (in Eep borgers zijn schuur)een vergadering houden.
We nodigen dus iedereen uit langs te komen om met mekaar van gedachten te wisselen met deelnemers en geintreseerden.


voor verdere info mail naar p.lipholt@chello.nl

B.V.D. P Lipholt & B Kok
LIPSTICK stickers
patlip
 
Berichten: 273
Geregistreerd: zo feb 12, 2006 18:31
Woonplaats: barneveld

Berichtdoor patlip » zo okt 12, 2008 16:10

Het bestuur van de opel astra cup zal donderdag 16-10-2008 om 20.30 uur aan de oosterbrinkweg 2a Kootwijkerbroek (in Eep borgers zijn schuur)een vergadering houden.
We nodigen dus iedereen uit langs te komen om met mekaar van gedachten te wisselen met deelnemers en geintreseerden.


voor verdere info mail naar p.lipholt@chello.nl

B.V.D. P Lipholt & B Kok
LIPSTICK stickers
patlip
 
Berichten: 273
Geregistreerd: zo feb 12, 2006 18:31
Woonplaats: barneveld

re

Berichtdoor MartijnB » zo okt 12, 2008 16:13

edit:

in Eep Borgers zijn kantine die aangesloten zit aan Eep Borgers zijn werkplaats.

(Eep Borgers zijn schuur klinkt wel erg denigredend namelijk voor het geen hij heeft :lol: )
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Berichtdoor patlip » zo okt 12, 2008 16:31

in Eep Borgers zijn kantine die aangesloten zit aan Eep Borgers zijn werkplaats.

(Eep Borgers zijn schuur klinkt wel erg denigredend namelijk voor het geen hij heeft )


nee niet in de kantine maar in zijn werkplaats.
is dat ook goed??

groetjes patrick lipholt
LIPSTICK stickers
patlip
 
Berichten: 273
Geregistreerd: zo feb 12, 2006 18:31
Woonplaats: barneveld

Berichtdoor Cinq-Power » zo okt 12, 2008 16:34

We kunnen best in de kantine gaan zitten, maar dan zullen we moeten gaan stapelen denk ik.

Is niet zo groot (komt door die kasten met metaal erin)
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

re

Berichtdoor MartijnB » zo okt 12, 2008 16:35

patlip schreef:
in Eep Borgers zijn kantine die aangesloten zit aan Eep Borgers zijn werkplaats.

(Eep Borgers zijn schuur klinkt wel erg denigredend namelijk voor het geen hij heeft )


nee niet in de kantine maar in zijn werkplaats.
is dat ook goed??

groetjes patrick lipholt


ook goed ja

schuur klonk namelijk een beetje minder voor wat Eep heeft is t niet echt een schuur meer te noemen
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Berichtdoor patlip » vr okt 17, 2008 11:51

Opel Astra Cup verslag vergadering 16-10-2008.

Ondanks een iets wat magere opkomst , zijn we wel wat ideeën rijker geworden.

Zo was er de vraag van Eep Borgers waarom doen jullie de Opel E Kadett er niet bij betrekken , de verschillen tussen de Astra F en de E Kadett schelen elkaar niet zo veel. Eep zegt er zijn zo een paar mensen die een E Kadett rijden en graag mee zouden willen doen.
Dus met het onderwerp Opel E Kadett gaan we zeker aan de slag we moeten nog bekijken in welke klasse deze E Kadett dan zal starten,maar zal ongeveer het zelfde gaan als bij de Astra,s (meer info over het onderwerp E Kadett volgt uiteraard) maar we gaan het logo van de Opel Astra Cup niet aanpassen.

Ook zijn er plannen om een super standaard Opel Astra op te bouwen rij klaar voor de cup , en dan aan te bieden voor een prijs van ………….euro (of deze Astra is dan eventueel te huur). Waarom gaan we die super standaard Opel Astra nu bouwen , nou om te kunnen laten zien wat de kosten zijn .en dat er met niet al te hoge kosten een standaard opel astra op te bouwen is. Nu zullen er mensen zijn die denken van nou dat gaat ons niet lukken om een rally Opel Astra op te bouwen , dan zijn er altijd mensen die kunnen helpen en tips kunnen geven hoe of het in elkaar steekt allemaal.

De vraag was er zijn de deelnemers van de cup verplicht alle wedstrijden te rijden ?? . Nee er zullen 3 schrap resultaten zijn dus is de keuze aan de deelnemers welke wedstrijden van de cup ze willen rijden.

De vraag waarom geen rally,s en alleen maar rallysprints ??. Dit is om de kosten wat te drukken en omdat wij als organisatie nog niet voldoende ervaring hebben met een cup opzetten. En willen het 2009 eerst even bekijken allemaal. En wie weet dat we dan 2010 wat rally,s er bij te pakken.

Inschrijving voor deelname aan de Opel Astra Cup kan het gehele seizoen door.(maar kan wel nadelige gevolgen hebben qua punten voor de uiteindelijke einduitslag voor het cup kampioenschap).

Tot zo ver de hoofdpunten van de vergadering.
Bij deze willen we nogmaals alle aanwezige bedanken en natuurlijk de heer Eep Borgers dat we bij hem de kantine mochten benutten om deze vergadering te kunnen houden.

M.V.G. Berry Kok en Patrick Lipholt
Laatst bijgewerkt door patlip op vr okt 17, 2008 18:02, in totaal 1 keer bewerkt.
LIPSTICK stickers
patlip
 
Berichten: 273
Geregistreerd: zo feb 12, 2006 18:31
Woonplaats: barneveld

Berichtdoor briljant » vr okt 17, 2008 16:43

Ik zou er wel bij zetten welke Kadett :wink:
Ik denk dat je de E Kadett bedoelt.
Want als het ook geld voor de C Kadett, klagen jullie allemaal dat het niet eerlijk is. :roll:
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Robert_ » vr okt 17, 2008 17:02

Ik begrijp eigenlijk niet waarom het logo niet wordt aangepast, danwel dat de Kadett aan het lijstje met voertuigen wordt toegevoegd? Beestje draagt toch niet voor niets de naam Opel Astra Cup? Kan me namelijk niet voorstellen dat het écht veel tijd heeft gekost of gaat kosten om een nieuw logo te ontwerpen. :wink:

Zou als ik jullie was ook eerst een beetje interesse peilen of er interesse is om een Astra te huren, want zo'n ding opbouwen is natuurlijk prachtig, maar wanneer 'ie niet wordt verhuurt is het ook zonde van de moeite.

Enkel sprints rijden lijkt me ook geen verkeerde keuze, maar 3 schrap resultaten lijken me daarentegen wel erg veel. Dan blijven er slechts 4 sprints over. Qua competitie is het dan al rap bepaald denk ik. Waarom geen puntentelling á la WRC? Lijkt me de competitie die jullie onderling wilden met enigzins gelijkwaardige auto's een stuk groter.

Succes! :)
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Avatar gebruiker
Robert_
 
Berichten: 662
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 9:30
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor Cinq-Power » vr okt 17, 2008 20:29

De E kadet is qua techniek e.d. niets anders dan een Astra F.

Alleen het plaatwerk is anders.

En waarom het logo aanpassen?
De cup zal voornamelijk bestaan uit Astra's, bijgevuld door 1 2 3 of 4 kadet's.


Zelfde geld voor Cinquecento's en Seicento's.

Binnenwerk is gelijk, alleen body en dashboard zijn anders.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

re

Berichtdoor MartijnB » vr okt 17, 2008 20:32

ik geloof ook niet dat er nog zeveel kadetten over zijn behalve die van Eep

Robert: 205cup heeft 2 schrappers uit 6 wedstrijden dus zo gek is 3 uit 7 ook niet
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: GB

Berichtdoor Cinq-Power » vr okt 17, 2008 20:45

Gisteren tijdens de vergadering zijn we er meer tegengekomen dan jij verwacht.

Er zijn er volgens Eep nog een stuk of 4, 5 die wedstrijdklaar zijn.

Waaronder een oude van Eep, die kadet is helemaal standaard.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Re: re

Berichtdoor Starkoo » vr okt 17, 2008 20:47

MartijnB schreef:ik geloof ook niet dat er nog zeveel kadetten over zijn behalve die van Eep

Robert: 205cup heeft 2 schrappers uit 6 wedstrijden dus zo gek is 3 uit 7 ook niet
meesten kadetten zijn er in de autocross, maar het word ook steeds meer Astra's, kadetten zullen er op een geven moment bijna niet meer zijn lijkt mij.
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

VorigeVolgende

Keer terug naar Reglementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron