A new 'oldschool' rallycar in NL en een homologatievraagje

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JosWRX » wo feb 24, 2010 22:40

RallyeRichard schreef:Joost Schouten en Jur van Ruiten hebben op de examendag nog wat beelden van mij en Wim Koeten geschoten.


Wow, mijn rug komt er ook nog een paar maal in voor! :-P

RallyeRichard schreef:En aangezien dit volgens de anexxe J niet is toegestaan, gaat de zaag er maar in :shock: (in de kooi dus hè?)


Succes met de aanpassing! Wanneer gaan we dit nette bakkie voor het eerst in actie op de rallypaden zien?
Laatst bijgewerkt door JosWRX op wo feb 24, 2010 23:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
JosWRX
 
Berichten: 559
Geregistreerd: do jun 15, 2006 23:22
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor RallyeRichard » wo feb 24, 2010 22:50

Voor alle duidelijkheid; er komt dus een compleet nieuwe kooi in.

Eerste optreden zal vermoedelijk, door het wegvallen van Zoetermeer, Vechtdal gaan worden.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor JosWRX » wo feb 24, 2010 23:15

Iets meer dan alleen een aanpassing dus.. :)
Doen we er nog een schepje bovenop: VEEL succes!
Avatar gebruiker
JosWRX
 
Berichten: 559
Geregistreerd: do jun 15, 2006 23:22
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor RallyeRichard » za maart 06, 2010 19:21

Ik zat vandaag te twijfelen. Knutselen - Veenendaal - knutselen - Veenendaal. Uiteindelijk toch maar gaan knutselen en de kooi eruit gerukt. Ben nu nog druk bezig de oude kooi afsteuningen eruit te slijpen. Deze waren te klein volgens ASJ en bovendien gruwelijk in elkaar gebroddeld... Wat een k#lereklus :evil:

Afbeelding
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor Jaccoooo » za maart 06, 2010 19:28

je bent niet de enige,ik heb vandaag remblokken pas gemaakt en olie ververst :wink:

ik zie trouwens op de foto's van Valkenswaard dat je banden buiten de wielkasten uitsteken,dat vind Theo ook niet goed :!:
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor RallyeRichard » za maart 06, 2010 19:31

Weet ik :oops: Nu waren deze banden eigenlijk een maatje te breed en bovendien heb ik een set verbreders liggen die er nog op moeten. Gaat dus goed komen!
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor metisse » za maart 06, 2010 22:13

RallyeRichard schreef:Weet ik :oops: Nu waren deze banden eigenlijk een maatje te breed en bovendien heb ik een set verbreders liggen die er nog op moeten. Gaat dus goed komen!


Dan maakt Richard de Golf gelijk in de originele VW motorsport kleuren :mrgreen:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor RallyeRichard » zo maart 07, 2010 11:14

Dat zou ik wel willen, maar dan zit ik met de reclamevlakken die dwars over de letters staan. Weet nog steeds niet wat het design uiteindelijk zal gaan worden.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor RG-Rallysport » zo maart 07, 2010 11:40

Doe net als met de 350 Z een ontwerpwedstrijd via het forum , is daar ook goed gekomen volgens mij :wink:
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor metisse » zo maart 07, 2010 14:13

RallyeRichard schreef:Dat zou ik wel willen, maar dan zit ik met de reclamevlakken die dwars over de letters staan. Weet nog steeds niet wat het design uiteindelijk zal gaan worden.


Richard en ik hebben het over de witte Golf op de onderstaande foto.

Afbeelding
Inderdaad jammer als het verplichte witte vlak over de letters moet komen. :cry:
Al zag ik gister in Veenendaal weinig deelnemers waar het verplichte witte vlak op de portieren aanwezig is.
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Cinq-Power » zo maart 07, 2010 14:29

Sommige hebben geld en kunnen het afkopen.
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor RallyeRichard » do apr 22, 2010 20:06

Weer even een kleine update;

Dat het nodig was om de kooi helemaal, inclusief bevestigingsplaten, te verwijderen blijkt wel uit onderstaande foto. Om de (gebruikte) kooi passend in de auto te krijgen had men meerdere plaatjes op elkaar gestapeld en die aan elkaar, en de kooi, vastgelast. Op de foto zie je dat de kooi dus eigenlijk met een (sterk vervormd) plaatje van pakweg 1.5 mm vastzit. Denk dat Theo daar toch lichtelijk onpasselijk van wordt...

Afbeelding

Afgelopen zaterdag de voorste motorsteun verbouwd naar de uitvoering welke ook door VW Motorsport werd toegepast, met een verkleind rubber stevig in een alu bus.

Afbeelding

En aanstaande zaterdag gaat de carosserie naar Nieuwendijk om er een nieuwe kooi in te lassen. Dan wordt het nog flink aanpoten om hem klaar te hebben voor 19 juni voor de Vechtdal. Helaas zal het niet lukken om hem dan uiterlijk al helemaal zo te hebben als ik wil, maar dat is even niet anders.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Vorige

Keer terug naar Reglementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron