homologatie eisen kadett c (77)

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

homologatie eisen kadett c (77)

Berichtdoor dustinvm » di maart 30, 2010 19:47

weet iemand waar de homologatie eisen van de kadett c (77)staan, heeft er iemand een link? :?:
Avatar gebruiker
dustinvm
 
Berichten: 8
Geregistreerd: vr maart 05, 2010 13:43
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor red devil » di maart 30, 2010 19:59

Dit zou ik ook wel graag willen weten
wij zijn een Opel Ascona aan het opbouwen (76)
red devil
 
Berichten: 477
Geregistreerd: di jul 12, 2005 13:48
Woonplaats: Putten

Berichtdoor StevenK » di maart 30, 2010 20:04

Combinatie van de annexe-J van het laatste jaar van homologatie en de homologatiepapieren. Al die informatie is bij de KNAF op te vragen.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Re: homologatie eisen kadett c (77)

Berichtdoor V.D.G Rally team » di maart 30, 2010 20:05

dustinvm schreef:weet iemand waar de homologatie eisen van de kadett c (77)staan, heeft er iemand een link? :?:


als je gewoon de homologatie papieren aanvraagd bij de knaf of een kopie van een team dat met een opel rijd dan weet je het.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor briljant » di maart 30, 2010 20:37

Aan het aanvragen bij de KNAF hangt wel een prijskaartje.

Maar kopieën zijn niet meer geldig bij de keuring (maar wel makkelijk bij de opbouw)
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor Hans Poortman » di maart 30, 2010 20:39

Hans Poortman
 
Berichten: 208
Geregistreerd: za apr 15, 2006 19:53

Berichtdoor briljant » di maart 30, 2010 20:41

Dat is nog beter zo.
Goed werk Hans. :wink:
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor henk 400rr » di maart 30, 2010 22:44

Hier staat nog meer, ook ascona, manta, commodore,...etc.
http://www.homologationsblatt.de.vu/
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo maart 31, 2010 9:20

briljant schreef:Aan het aanvragen bij de KNAF hangt wel een prijskaartje.

Maar kopieën zijn niet meer geldig bij de keuring (maar wel makkelijk bij de opbouw)


klopt maar aan het hele rally rijden hangt een prijskaartje.
en hoezo zijn kopieen niet meer geldig ??
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor Holkers » wo maart 31, 2010 9:23

Dustin, graag al je vragen over de kadet stellen in dit topic, geen nieuw topic openen met een nieuwe vraag. Dank!
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Wolter » wo maart 31, 2010 9:25

Ik heb nooit anders geweten dan dat kopieen niet geldig zijn. Volgens mij staat ergens in het ASJ dat bij de technische keuring een officieel homologatiedocument van de KNAF aanwezig moet zijn.
Tenminste, zo heb ik het een paar jaar geleden geinterpreteerd.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor StevenK » wo maart 31, 2010 9:25

V.D.G Rally team schreef:
briljant schreef:Aan het aanvragen bij de KNAF hangt wel een prijskaartje.

Maar kopieën zijn niet meer geldig bij de keuring (maar wel makkelijk bij de opbouw)


klopt maar aan het hele rally rijden hangt een prijskaartje.
en hoezo zijn kopieen niet meer geldig ??

Omdat je tegenwoordig verplicht bent een originele homologatieset te tonen.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor nkroeze » wo maart 31, 2010 10:52

Wolter schreef:Ik heb nooit anders geweten dan dat kopieen niet geldig zijn. Volgens mij staat ergens in het ASJ dat bij de technische keuring een officieel homologatiedocument van de KNAF aanwezig moet zijn.
Tenminste, zo heb ik het een paar jaar geleden geinterpreteerd.


Van de KNAF of van de ASN van de fabrikant (wat in geval van Duitse auto's ERG handig is, aangezien de DMSB flink goedkoper is!)
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor V.D.G Rally team » do apr 01, 2010 19:20

StevenK schreef:
V.D.G Rally team schreef:
briljant schreef:Aan het aanvragen bij de KNAF hangt wel een prijskaartje.

Maar kopieën zijn niet meer geldig bij de keuring (maar wel makkelijk bij de opbouw)


klopt maar aan het hele rally rijden hangt een prijskaartje.
en hoezo zijn kopieen niet meer geldig ??

Omdat je tegenwoordig verplicht bent een originele homologatieset te tonen.


en de rijders in de klasse Y en H er zijn er genoeg die alleen een kopie heeft. als er onder op het papier de stempel zichtbaar is van de fia zou het geen probleem moeten zijn.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor briljant » do apr 01, 2010 20:46

En zoals je hier boven kunt lezen Peter gaat die vlieger niet meer op.
Je bent tegenwoordig dus iets meer nodig dan een kopie met gekopieerde stempel.
Originele homologatie papieren van een Fia aangesloten bond.
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Volgende

Keer terug naar Reglementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron