Pagina 1 van 2

homologatie eisen kadett c (77)

BerichtGeplaatst: di maart 30, 2010 19:47
door dustinvm
weet iemand waar de homologatie eisen van de kadett c (77)staan, heeft er iemand een link? :?:

BerichtGeplaatst: di maart 30, 2010 19:59
door red devil
Dit zou ik ook wel graag willen weten
wij zijn een Opel Ascona aan het opbouwen (76)

BerichtGeplaatst: di maart 30, 2010 20:04
door StevenK
Combinatie van de annexe-J van het laatste jaar van homologatie en de homologatiepapieren. Al die informatie is bij de KNAF op te vragen.

Re: homologatie eisen kadett c (77)

BerichtGeplaatst: di maart 30, 2010 20:05
door V.D.G Rally team
dustinvm schreef:weet iemand waar de homologatie eisen van de kadett c (77)staan, heeft er iemand een link? :?:


als je gewoon de homologatie papieren aanvraagd bij de knaf of een kopie van een team dat met een opel rijd dan weet je het.

BerichtGeplaatst: di maart 30, 2010 20:37
door briljant
Aan het aanvragen bij de KNAF hangt wel een prijskaartje.

Maar kopieën zijn niet meer geldig bij de keuring (maar wel makkelijk bij de opbouw)

BerichtGeplaatst: di maart 30, 2010 20:39
door Hans Poortman

BerichtGeplaatst: di maart 30, 2010 20:41
door briljant
Dat is nog beter zo.
Goed werk Hans. :wink:

BerichtGeplaatst: di maart 30, 2010 22:44
door henk 400rr
Hier staat nog meer, ook ascona, manta, commodore,...etc.
http://www.homologationsblatt.de.vu/

BerichtGeplaatst: wo maart 31, 2010 9:20
door V.D.G Rally team
briljant schreef:Aan het aanvragen bij de KNAF hangt wel een prijskaartje.

Maar kopieën zijn niet meer geldig bij de keuring (maar wel makkelijk bij de opbouw)


klopt maar aan het hele rally rijden hangt een prijskaartje.
en hoezo zijn kopieen niet meer geldig ??

BerichtGeplaatst: wo maart 31, 2010 9:23
door Holkers
Dustin, graag al je vragen over de kadet stellen in dit topic, geen nieuw topic openen met een nieuwe vraag. Dank!

BerichtGeplaatst: wo maart 31, 2010 9:25
door Wolter
Ik heb nooit anders geweten dan dat kopieen niet geldig zijn. Volgens mij staat ergens in het ASJ dat bij de technische keuring een officieel homologatiedocument van de KNAF aanwezig moet zijn.
Tenminste, zo heb ik het een paar jaar geleden geinterpreteerd.

BerichtGeplaatst: wo maart 31, 2010 9:25
door StevenK
V.D.G Rally team schreef:
briljant schreef:Aan het aanvragen bij de KNAF hangt wel een prijskaartje.

Maar kopieën zijn niet meer geldig bij de keuring (maar wel makkelijk bij de opbouw)


klopt maar aan het hele rally rijden hangt een prijskaartje.
en hoezo zijn kopieen niet meer geldig ??

Omdat je tegenwoordig verplicht bent een originele homologatieset te tonen.

BerichtGeplaatst: wo maart 31, 2010 10:52
door nkroeze
Wolter schreef:Ik heb nooit anders geweten dan dat kopieen niet geldig zijn. Volgens mij staat ergens in het ASJ dat bij de technische keuring een officieel homologatiedocument van de KNAF aanwezig moet zijn.
Tenminste, zo heb ik het een paar jaar geleden geinterpreteerd.


Van de KNAF of van de ASN van de fabrikant (wat in geval van Duitse auto's ERG handig is, aangezien de DMSB flink goedkoper is!)

BerichtGeplaatst: do apr 01, 2010 19:20
door V.D.G Rally team
StevenK schreef:
V.D.G Rally team schreef:
briljant schreef:Aan het aanvragen bij de KNAF hangt wel een prijskaartje.

Maar kopieën zijn niet meer geldig bij de keuring (maar wel makkelijk bij de opbouw)


klopt maar aan het hele rally rijden hangt een prijskaartje.
en hoezo zijn kopieen niet meer geldig ??

Omdat je tegenwoordig verplicht bent een originele homologatieset te tonen.


en de rijders in de klasse Y en H er zijn er genoeg die alleen een kopie heeft. als er onder op het papier de stempel zichtbaar is van de fia zou het geen probleem moeten zijn.

BerichtGeplaatst: do apr 01, 2010 20:46
door briljant
En zoals je hier boven kunt lezen Peter gaat die vlieger niet meer op.
Je bent tegenwoordig dus iets meer nodig dan een kopie met gekopieerde stempel.
Originele homologatie papieren van een Fia aangesloten bond.