indeling der klassen

Alles over homologaties, annexen etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Franky » di dec 28, 2010 4:17

Theo is niet gemakkelijk.
Soms erg moeilijk te overtuigen omdat ie bij vooraf een mening ergens over heeft gevormd en daar niet makkelijk vanaf stapt. Maar Theo zal altijd zijn stappen duidelijk maken en toelichten(hoe en waarom).
Uiteindelijk volgt ie ook alleen maar de regels(of probeerd dat zo goed mogelijk).
Afbeelding
Frank Cruts
Avatar gebruiker
Franky
 
Berichten: 1121
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:21

Berichtdoor briljant » di dec 28, 2010 8:45

sinds wanneer? :?
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

Berichtdoor ferry bakker » di dec 28, 2010 9:24

Ik neem Theo gewoon aan het begin van elk jaar even op schoot, en dan is hij het hele jaar poes lief,
en ik spreek hem dan het hele jaar aan met mijneer van Teijlingen en hij mij dan met mijneer Bakker :wink:
maar zo als jij wel weet Bastiaan doe ik dat ook met de hele staf van de KNAF, tot aan de arts bij de keuring aan toe. :oops:

maar dat moet ik ook wel anders keuren ze mij nooit goed. :!:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor MartijnB » di dec 28, 2010 10:08

Ik neem Theo gewoon aan het begin van elk jaar even op schoot, en dan is hij het hele jaar poes lief,



Waar doet me dat toch aan denken..........

Iets met sinterklaas en Edgar...
Kom jij maar eens even bij sinterklaas op schoot Edgar :lol:
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1950
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor ferry bakker » di dec 28, 2010 12:56

MartijnB schreef:Ik neem Theo gewoon aan het begin van elk jaar even op schoot, en dan is hij het hele jaar poes lief,



Waar doet me dat toch aan denken..........

Iets met sinterklaas en Edgar...
Kom jij maar eens even bij sinterklaas op schoot Edgar :lol:


Die sinterklaas/Edgar was Theo zelf, ik noem Theo van Teijlingen altijd Edgar maar jullie mogen hem vast bij de eerste keuring ook Edgar noemen hoor vind hij vast niet erg.
Laatst bijgewerkt door ferry bakker op do dec 30, 2010 16:54, in totaal 5 keer bewerkt.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor Armand » di dec 28, 2010 16:40

Op dit moment hebben we 20 a25 auto's die in deze groep kunnen rijden of daaronder vallen. Alleen tweewiel aangedreven autos.


Nu wordt mijn interesse gewekt. Waar gaat dit exact over...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Escort MK1 206 » di dec 28, 2010 16:56

ferry bakker schreef:
MartijnB schreef:Ik neem Theo gewoon aan het begin van elk jaar even op schoot, en dan is hij het hele jaar poes lief,



Waar doet me dat toch aan denken..........

Iets met sinterklaas en Edgar...
Kom jij maar eens even bij sinterklaas op schoot Edgar :lol:


Die sinterklaas was Theo/Edgar zelf, ik noem Theo altijd Edgar maar dat zeggen alleen mensen die hem heel goed kennen, maar jullie mogen hem vast bij de eerste keuring ook Edgar noemen hoor vind hij vast niet erg.





:roll:
Escort MK1 206
 
Berichten: 35
Geregistreerd: do dec 09, 2010 15:27
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Jacco Hartog » wo dec 29, 2010 12:53

Hoe zit het nu...??

krijgen nu de alle klassen een beker?
Of alleen de Divisie`s?
Als we klassen aanhouden.

Want als ik het zo lees krijgen de klassen en alleen divisie 1 & 3 (Formule 2) een beker.

Dus snap niet echt het nut van de Divisie`s....?

Zie hier onder uit het Bijzonder Reglement 1e Circuit Short-Rally 2011
3.2 Aantal toe te laten deelnemers en klassen.
3.2.1 Het maximum aantal deelnemers is gesteld op: 90
Indien meer dan 90 inschrijvingen zijn ontvangen zal het accepteren van de inschrijvingen slechts voorbehouden
zijn aan het organisatiecomité.
3.2.2 KLASSEN.
Groep –N- auto’s, (homologatie geldig of max. 4 jaar verlopen):
- klasse N-1 (incl R1A): t/m 1400 cc
- klasse N-2 (incl R1B): boven 1400 t/m 1600 cc
- klasse N-3: boven 1600 t/m 2000 cc
- klasse N-4: boven 2000 cc en Super 2000.
Groep –A- auto’s, inclusief World Rally Cars (homologatie geldig of max. 4 jaar verlopen):
- klasse A-5: t/m 1400 cc.
- klasse A-6 (incl R2B) boven 1400 t/m 1600 cc.
- klasse A-7 (incl R2C, R3C/D/T): boven 1600 t/m 2000 cc.
- klasse A-8: boven 2000 cc.
Groep –HN- auto’s, uitgehomologeerde auto’s (N-homologatie meer dan 4 jaar verlopen):
- klasse HN-9: t/m 1400 cc
- klasse HN-10: boven 1400 t/m 1600 cc
- klasse HN-11: boven 1600 t/m 2000 cc
- klasse HN-12: boven 2000 cc
Groep –HA- auto’s, uitgehomologeerde auto’s (A-homologatie meer dan 4 jaar verlopen):
- klasse HA-13: t/m 1400 cc;
- klasse HA-14: boven 1400 t/m 1600 cc;
- klasse HA-15: boven 1600 t/m 2000 cc;
- klasse HA-16: boven 2000 cc.
Groep – C auto’s, met een Nationale homologatie:
- klasse C3: conform 205 Cup reglement.
- klasse C4: conform Mitsubishi Colt Cup reglement.
- klasse C5: conform 325i Challenge reglement.
Groep – C auto’s, niet gehomologeerde auto’s:
- klasse C2: conform Volvo Original Cup Holland reglement.
- klasse C6: conform BMW Compact M3 reglement.
- klasse C8: conform Nissan 350Z Challenge reglement
Groep – GT auto’s, niet gehomologeerde auto’s:
- Deze auto’s worden slechts toegelaten na schriftelijke individuele toestemming per jaar van het Bestuur Sectie Rallies
3.2.3 DIVISIES
- Divisie 1: tweewiel aangedreven, standaard auto’s (N1, N2, N3, N4, HN9, HN10, HN11,HN12, C2, C3,C5),
- Divisie 2: vierwiel aangedreven, standaard auto’s (N1, N2, N3, N4, HN9, HN10, HN11, HN12),
- Divisie 3: tweewiel aangedreven, verbeterde auto’s (A5, A6, A7, A8, HA13, HA14, HA15, HA16, C4, C6, C8, GT.
- Divisie 4: vierwiel aangedreven, verbeterde auto’s (A5, A6, A7, A8, HA13, HA14, HA15, HA16).


13 PRIJZEN

13.1 De prijsuitreikingceremonie is op zaterdag 19 februari 2011 vanaf 20:00 uur, bij:
Circuit Park Zandvoort; Media Centre.
13.2 De volgende prijzen / bekers zullen worden uitgereikt:
1. Algemeen winnaar SAS Wisselbeker
2. Algemeen Klassement 1e t/m 3e plaats
3. NSRK Algemeen Klassement 1e t/m 3e plaats
4. NSRK winnaars Divisie 1 en Divisie 3 1e plaats
5. Klassenkampioenschappen (voor gehele wedstrijd):
1 – 5 starters per klasse: 1e plaats
6 – 10 starters per klasse: 1e t/m 2e plaats
11 – 15 starters per klasse: 1e t/m 3e plaats
15 > starters per klasse: 1e t/m 5e plaats

6. Klassen C2 t/m C8 (mits meetellende cupwedstrijd): als klassement, maar minimaal 1e t/m 3e plaats.
Beide leden van de equipe ontvangen een beker.
13.3 Prijzen / bekers welke niet door de equipe, of een vertegenwoordiger, opgehaald worden tijdens de
prijsuitreikingceremonie, vervallen aan de organisator.
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Avatar gebruiker
Jacco Hartog
 
Berichten: 293
Geregistreerd: do nov 08, 2007 13:22
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor Hans Poortman » wo dec 29, 2010 17:27

en waar groep b homologatie of groep 1,2,3,4.
Hans Poortman
 
Berichten: 208
Geregistreerd: za apr 15, 2006 19:53

Berichtdoor Bert van Dijk » za jan 01, 2011 11:38

Inschrijfgeld voor de kampioenschappen liegt er niet om in 2011!
ONRK: 2.000
NNRK: 1.000
NSRK: 300
Is vast een goede reden voor, maar ik kan hem niet verzinnen. Wie wel?
Avatar gebruiker
Bert van Dijk
 
Berichten: 166
Geregistreerd: vr maart 02, 2007 21:04
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor Wout de Klerk » za jan 01, 2011 13:39

Op zich is er een goede reden voor, de organisatie's hebben een soort van garantie qua deelnemers aantal of anders hebben ze de borg al, en ze hebben een startkapitaal om de rally te organiseren.
Jammer alleen dat de bedragen hoger zijn dan het eerste voorstel was. Deze bedragen zijn denk ik voor een aantal deelnemers reden om geen kampioenschap te rijden. Ik weet wel dat het aan het einde van het seizoen op hetzelfde bedrag als de afgelopen jaren uitkomt omdat je het voorschot retour krijgt op je inschrijfgeld, maar er is ook nog zo iets als "gevoelskwestie" zeg maar.
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor Sponsor » za jan 01, 2011 14:01

Kan iemand mij uitleggen wat er POSITIEF is aan de wijzigingen in het kampioenschap voor de deelnemende EQUIPES?

Klopt het dat groep Y in de HA klasse is ingedeeld?

Zo ik het nu kan overzien:voor ons geen klasse kampioenschap meer mogelijk in SRK (HA15)....hoe verkracht ik het kampioenschap.

Nog zoiets: als KNAF een (naam)sponsor vind voor het kampioenschap dan zijn deelnemers verplicht om de raamstreamer beschikbaar te stellen voor die sponsor. Ik weet welke bedragen KNAF daarvoor vraagt(2010). Nergens lees ik dat deelnemers daarvoor een vergoeding/korting ontvangen zoals in de cups...

Uitwijken naar het buitenland wordt nu wel heel aantrekkelijk gemaakt :roll:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor
 
Berichten: 624
Geregistreerd: wo jan 25, 2006 19:41
Woonplaats: twente

Berichtdoor Hans Poortman » za jan 01, 2011 14:02

Wout de Klerk schreef:Op zich is er een goede reden voor, de organisatie's hebben een soort van garantie qua deelnemers aantal of anders hebben ze de borg al, en ze hebben een startkapitaal om de rally te organiseren.
Jammer alleen dat de bedragen hoger zijn dan het eerste voorstel was. Deze bedragen zijn denk ik voor een aantal deelnemers reden om geen kampioenschap te rijden. Ik weet wel dat het aan het einde van het seizoen op hetzelfde bedrag als de afgelopen jaren uitkomt omdat je het voorschot retour krijgt op je inschrijfgeld, maar er is ook nog zo iets als "gevoelskwestie" zeg maar.


Nu wordt het echt een rijkeluis spelletje
Hans Poortman
 
Berichten: 208
Geregistreerd: za apr 15, 2006 19:53

Berichtdoor Sponsor » za jan 01, 2011 14:04

x2
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor
 
Berichten: 624
Geregistreerd: wo jan 25, 2006 19:41
Woonplaats: twente

Berichtdoor briljant » za jan 01, 2011 15:26

Wout de Klerk schreef:Op zich is er een goede reden voor, de organisatie's hebben een soort van garantie qua deelnemers aantal of anders hebben ze de borg al, en ze hebben een startkapitaal om de rally te organiseren.
Jammer alleen dat de bedragen hoger zijn dan het eerste voorstel was. Deze bedragen zijn denk ik voor een aantal deelnemers reden om geen kampioenschap te rijden. Ik weet wel dat het aan het einde van het seizoen op hetzelfde bedrag als de afgelopen jaren uitkomt omdat je het voorschot retour krijgt op je inschrijfgeld, maar er is ook nog zo iets als "gevoelskwestie" zeg maar.
Ik denk dat de organisatoren nu de garantie hebben dat ze i.i.g. minder deelnemers hebben welke aan een kampioenschap deelnemen :roll:
Bastiaan van Lingen
Avatar gebruiker
briljant
 
Berichten: 3178
Geregistreerd: di nov 12, 2002 19:45
Woonplaats: Hoogenweg

VorigeVolgende

Keer terug naar Reglementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron