Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Je moet hopen dat het volgende eindelijk rond komt.
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... sc&start=0
Dan kun je volgens deze richtlijnen gaan bouwen
RAPTOR schreef:Maar is Groep 2 niet groep A want in het SRR staat toch voormalige Groep 2, 3, 4 vallen onder groep A.
Is historisch dan Groep 2, kun je me ergens een link of iets geven waar meer over dit staat?
Jan-Willem schreef:Groep 2,3 en 4 zijn vergelijkbaar aan de GrpA homologaties.
Grp1 is vergelijkbaar aan een groep N homologatie.
De grp1 escorts die komen dan in de HN11 Div.1 (1600cc tot 2000cc)
De grp4 escorts die komen dan in de HA15 Div.1 (1600cc tot 2000cc)
De GrpN impreza is 4x4 dus die zit in de N3 Div.2 (1600cc tot 2000cc)
Je zit dus in een hele andere klasse..
Jan-Willem schreef:Theoretisch zou het kunnen maar je houd in de Grp HA, HN, N of A altijd de divisie 1, 2, 3 of 4.
Even anders neerzetten
HN en grpN Div 1 en (2 =4x4)
HA en grpA Div 3 en (4 =4x4)
@ Jos treed je nu niet heel ver in op de regels of opbouw van de groepen.
Ik he het geprobeerd uit te leggen waar Grp1 ongeveer aan voldoet.
In grp 1 mag je zover ik weet niks of minder met de motor doen.
In grp 2 mag je opbouwen volgens homologatie en aanpassen volgens annex-J toch?
Jan-Willem schreef:Ik denk dat hij wat wil bouwen wat niet te duur is, hij doelt op een soort grpN auto die ook dingen moet kunnen winnen ;)
Met een Escort val je in de HN11 en zit je tussen Opel Kadett GSI, dus er zijn kansen (startlijst tanksrally)
En inderdaad Theo bellen, dat heb ik ook ooit gedaan en kan echt verhelderend zijn.
Achteraf niks aan gehad maar ik wist meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten