Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Christophe schreef:ik heb het gedownload gta, maar als ik het wil opstarten dan komt er "invalid fingerprint" .. en daar stopt het
gta schreef:als je nu gewoon RBR 4 download en installer dan heb je alle auto's incl Focus 2006/2007, 307 WRC, Fabia wrc 05, alle S 1600 en Gr N. heel simpel te installeren. hier vindt je alles http://www.rallyesim.com/rbr/rsrbr4.asp
Polo S1600 schreef:Ik moet nog steeds een oplossing vinden op het feit dat als ik een Stage wil rijden dat zodra de stage geladen is het spel afsluit :S
![]()
zo ken ik me skins nooit testen
Werner Van Kuyk schreef:Polo S1600 schreef:Ik moet nog steeds een oplossing vinden op het feit dat als ik een Stage wil rijden dat zodra de stage geladen is het spel afsluit :S
![]()
zo ken ik me skins nooit testen
en het zit niet in de Z-fix
gta schreef:ik heb een mail gestuurd naar Rallyesim en zij beantwoorden altijd netjes.
heb alles gedownload en geinstalleerd volgens hun instructies en het werkt perfect ! heb nu alle auto's (wrc,GrN,A6,A7, Porsche, Rallycross ) en alle proeven ( asphalt, Gravel, Sneeuw ), echt super . er volgt nog een update met de C4 wrc, S 2000 auto's, Gr B, en Gr 4 auto's waaronder de Fiat 131 Abarth, echt gaaf. je moet gewoon het originele spel opnieuw installeren en dan hun aanwijzigingen volgen ! ze hebben trouwens een goed forum war je alle support op kan vinden.
Campos schreef:gta schreef:ik heb een mail gestuurd naar Rallyesim en zij beantwoorden altijd netjes.
heb alles gedownload en geinstalleerd volgens hun instructies en het werkt perfect ! heb nu alle auto's (wrc,GrN,A6,A7, Porsche, Rallycross ) en alle proeven ( asphalt, Gravel, Sneeuw ), echt super . er volgt nog een update met de C4 wrc, S 2000 auto's, Gr B, en Gr 4 auto's waaronder de Fiat 131 Abarth, echt gaaf. je moet gewoon het originele spel opnieuw installeren en dan hun aanwijzigingen volgen ! ze hebben trouwens een goed forum war je alle support op kan vinden.
Het is alleen jammer dat met die nieuwe skins de view vanuit de auto zo vaak slecht is. Met de 307 kijk je vanaf de achterklep zo'n beetje en bij de Subaru '06 heb je een raambanner waar je nauwelijks doorheen kan kijken. Of ben ik de enige die die view gebruikt?
Wolter schreef:Ik gebruik altijd de bumperview en dat is wel in orde... maar er zijn wel camera-fixes. Ik meen ze althans ergens gezien te hebben.
Campos schreef:Wolter schreef:Ik gebruik altijd de bumperview en dat is wel in orde... maar er zijn wel camera-fixes. Ik meen ze althans ergens gezien te hebben.
Ja dat is mijn alternatief, maar ik vind het prettiger een stuk 'auto' te zien, zeker als je flink dwars gaat. Aangezien je niks kan voelen met een game, kun je je zo een beetje oriënteren op het dash (bij extreem dwarse acties)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast