Texture Richard Burns Rally

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mark brinks » vr jan 19, 2007 20:33

is RBR op pc gewoon te verkrijgen bij intertoys of dergelijken
alvast bedankt
mark brinks

Berichtdoor mark brinks » vr jan 19, 2007 20:42

of kun je het ook downloaden, (zoja waar)
mark brinks

Berichtdoor ChrisZW » vr jan 19, 2007 20:47

zoals vaker vermeld in dit topic is het te krijgen bij de free record shop en dynabyte ofzo voor 5 euro
ChrisZW

Berichtdoor Christophe » vr jan 19, 2007 21:22

ik heb het gedownload gta, maar als ik het wil opstarten dan komt er "invalid fingerprint" .. en daar stopt het
:cry:
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor Werner Van Kuyk » za jan 20, 2007 11:38

Christophe schreef:ik heb het gedownload gta, maar als ik het wil opstarten dan komt er "invalid fingerprint" .. en daar stopt het
:cry:

Ja dat heb je als je het illigaal download :wink:

Je kan beter richting intertoys of Free Recorc shop wandelen ligt ie voor 5 a 8 eurie is echt wel de moeite waard vindt ik zo een gaaf spel
Werner Van Kuyk

Berichtdoor Werner Van Kuyk » za jan 20, 2007 11:45

gta schreef:als je nu gewoon RBR 4 download en installer dan heb je alle auto's incl Focus 2006/2007, 307 WRC, Fabia wrc 05, alle S 1600 en Gr N. heel simpel te installeren. hier vindt je alles http://www.rallyesim.com/rbr/rsrbr4.asp

werkt wel heel makkelijk iedere noob kan hier mee andere track texture en andere auto's mee installen, alleen jammer dat het niet compatible is met de czech plugin.

Wat ook jemmer is dat het nogal buggie is rsrbr, heb nu alles geinstalt van rsrbr ook de hillclimb mod, maar ik mis nu op chirdonhead 2 de NOTES en de timing werkt niet meer. Sta je aan de stop finisch loopt de tijd nog :?

Ik heb regelmatig contact mt de makers van rsrbr het mooiste zou zijn als rsrbr compleet bug free is geen foutjes in the game en compatible met czech plugin dan is het echt master :lol:
Werner Van Kuyk

Berichtdoor Polo S1600 » za jan 20, 2007 13:00

Ik moet nog steeds een oplossing vinden op het feit dat als ik een Stage wil rijden dat zodra de stage geladen is het spel afsluit :S

:? :x zo ken ik me skins nooit testen :)
Afbeelding
____
Polo S1600

Berichtdoor Werner Van Kuyk » za jan 20, 2007 13:21

Polo S1600 schreef:Ik moet nog steeds een oplossing vinden op het feit dat als ik een Stage wil rijden dat zodra de stage geladen is het spel afsluit :S

en het zit niet in de Z-fix :wink:
Werner Van Kuyk

Berichtdoor Polo S1600 » za jan 20, 2007 16:02

Werner Van Kuyk schreef:
Polo S1600 schreef:Ik moet nog steeds een oplossing vinden op het feit dat als ik een Stage wil rijden dat zodra de stage geladen is het spel afsluit :S

en het zit niet in de Z-fix :wink:

we hebben alles geprobeerd toch
Afbeelding
____
Polo S1600

Berichtdoor gta » ma jan 22, 2007 15:41

ik heb een mail gestuurd naar Rallyesim en zij beantwoorden altijd netjes.
heb alles gedownload en geinstalleerd volgens hun instructies en het werkt perfect ! heb nu alle auto's (wrc,GrN,A6,A7, Porsche, Rallycross ) en alle proeven ( asphalt, Gravel, Sneeuw ), echt super . er volgt nog een update met de C4 wrc, S 2000 auto's, Gr B, en Gr 4 auto's waaronder de Fiat 131 Abarth, echt gaaf. je moet gewoon het originele spel opnieuw installeren en dan hun aanwijzigingen volgen ! ze hebben trouwens een goed forum war je alle support op kan vinden.
gta

Berichtdoor Campos » ma jan 22, 2007 16:18

gta schreef:ik heb een mail gestuurd naar Rallyesim en zij beantwoorden altijd netjes.
heb alles gedownload en geinstalleerd volgens hun instructies en het werkt perfect ! heb nu alle auto's (wrc,GrN,A6,A7, Porsche, Rallycross ) en alle proeven ( asphalt, Gravel, Sneeuw ), echt super . er volgt nog een update met de C4 wrc, S 2000 auto's, Gr B, en Gr 4 auto's waaronder de Fiat 131 Abarth, echt gaaf. je moet gewoon het originele spel opnieuw installeren en dan hun aanwijzigingen volgen ! ze hebben trouwens een goed forum war je alle support op kan vinden.

Het is alleen jammer dat met die nieuwe skins de view vanuit de auto zo vaak slecht is. Met de 307 kijk je vanaf de achterklep zo'n beetje en bij de Subaru '06 heb je een raambanner waar je nauwelijks doorheen kan kijken. Of ben ik de enige die die view gebruikt? :D
Campos

Berichtdoor Wolter » ma jan 22, 2007 17:35

Campos schreef:
gta schreef:ik heb een mail gestuurd naar Rallyesim en zij beantwoorden altijd netjes.

Het is alleen jammer dat met die nieuwe skins de view vanuit de auto zo vaak slecht is. Met de 307 kijk je vanaf de achterklep zo'n beetje en bij de Subaru '06 heb je een raambanner waar je nauwelijks doorheen kan kijken. Of ben ik de enige die die view gebruikt? :D

Ik gebruik altijd de bumperview en dat is wel in orde... maar er zijn wel camera-fixes. Ik meen ze althans ergens gezien te hebben.
Wolter

Berichtdoor Campos » ma jan 22, 2007 23:53

Wolter schreef:Ik gebruik altijd de bumperview en dat is wel in orde... maar er zijn wel camera-fixes. Ik meen ze althans ergens gezien te hebben.

Ja dat is mijn alternatief, maar ik vind het prettiger een stuk 'auto' te zien, zeker als je flink dwars gaat. Aangezien je niks kan voelen met een game, kun je je zo een beetje oriënteren op het dash (bij extreem dwarse acties :D)
Campos

Berichtdoor JoostS » di jan 23, 2007 9:00

Campos schreef:
Wolter schreef:Ik gebruik altijd de bumperview en dat is wel in orde... maar er zijn wel camera-fixes. Ik meen ze althans ergens gezien te hebben.

Ja dat is mijn alternatief, maar ik vind het prettiger een stuk 'auto' te zien, zeker als je flink dwars gaat. Aangezien je niks kan voelen met een game, kun je je zo een beetje oriënteren op het dash (bij extreem dwarse acties :D)

Zit er geen ForceFeedback op je stuur? Want ik merk altijd wel wanneer de auto dwars gaat, dan gaat het sturen opeens wel heel makkelijk in tegenstelling tot het tegensturen, dan werkt je stuur flink tegen :)
JoostS

Berichtdoor Campos » di jan 23, 2007 9:08

Jawel.. heb de Logitech Momo Force, maar ik ben eigenlijk niet zo erg onder de indruk van de Force Feedback in RBR, is in andere spellen wel wat beter/heftiger eigenlijk. Heb de FF op max staan, maar je stuurt er vrij makkelijk doorheen.
Campos

VorigeVolgende

Keer terug naar Games