stefan van houten schreef:PatrickTwente schreef:ik race hem vaak op Xbox 360
Ik ook.
Ik ook altijd.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Lammertink Racing schreef:stefan van houten schreef:PatrickTwente schreef:ik race hem vaak op Xbox 360
Ik ook.
Ik ook altijd.
Codieo schreef:Lammertink Racing schreef:stefan van houten schreef:PatrickTwente schreef:ik race hem vaak op Xbox 360
Ik ook.
Ik ook altijd.
Ok, mijn naam op xbox is (heel origineel) Codieo.
Als iedereen dit doet kunnen we elkaar terug vinden.
Codieo schreef:Lammertink Racing schreef:stefan van houten schreef:PatrickTwente schreef:ik race hem vaak op Xbox 360
Ik ook.
Ik ook altijd.
Ok, mijn naam op xbox is (heel origineel) Codieo.
Als iedereen dit doet kunnen we elkaar terug vinden.
Holkers schreef:perfecte bandnaam; TBA (to be announced)... ook te gebruiken als nickname
JeroenDommerholt schreef:heeft een van jullie wel eens zo'n wereld record gehaaldik sta nu bij sommige races zo rond de 800
maar die wereldrecords zijn wel hele goede tijden zeg
stefan van houten schreef:JeroenDommerholt schreef:heeft een van jullie wel eens zo'n wereld record gehaaldik sta nu bij sommige races zo rond de 800
Ik heb op sommige stages in de top 10 gestaan, een in de top 5. Volgens mij ben ik nu alweer aardig gezakt op sommige stages. Binnenkort maar weer even wat tijden verbeteren.
JeroenDommerholt schreef:stefan van houten schreef:JeroenDommerholt schreef:heeft een van jullie wel eens zo'n wereld record gehaaldik sta nu bij sommige races zo rond de 800
Ik heb op sommige stages in de top 10 gestaan, een in de top 5. Volgens mij ben ik nu alweer aardig gezakt op sommige stages. Binnenkort maar weer even wat tijden verbeteren.
bij welke stage was dat dan ?ik sta meestal in de top 1000 bij hillclimb met de celica pikes peak en vaak ook bij rallycross met de lancia delta
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten