Arfman schreef:Ziet er goed uit! Die EVO shots zijn genomen op de nieuwe proef (die je kunt downloaden). Wat is jullie beste tijd op die (moeilijke) proef? En hebben jullie tips om de auto wat beter afgesteld te krijgen (volgens mij moet hij hoger op z'n poten en de vering moet wat soepeler, met name de rebound volgens mij, omdat de auto nu heel zenuwachtig reageert op de hobbels in de weg)?
Mijn officiele PB is 4.44, maar ben offline enkele malen sneller geweest. Qua setup ben ik uitgegaan van asfalt, dus laag en stijf. Heb m wat hoger gezet, de "bump" waarde bij dampers op max, "rebound" behoorlijk laag (dat voorkomt stuiteren maar zorgt er wel voor dat 1 of meer wielen het contact soms verliezen) en ik heb de stabilisators laag gezet, vanwege de diepe bermen en de stukjes onverhard.
Het wispelturige karakter van deze proef komt mede door de niet optimale afwerking van de physics maar het is dan ook de 1e die door "amateurs" gemaakt is, waarmee ik niet wil zeggen dat ik het beter zou kunnen, integendeel.