bestaat er iets waarop je hem voorlopig kunt bekijken ipv in rbr?

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arfman schreef:sweachster schreef:Gelukt! Hier een video mét de pacenotes
http://video.google.com/videoplay?docid=7749077039733627769
Leuk! Welke pacenotes zijn dat? En welke soundmod gebruik je?
Oh ja, 2 tips: neem hairpins in z'n 2 en houdt het gas erop (klein beetje driften), dit is de snelste manier. Daarnaast moet je veeeeeel eerder schakelen, eigenlijk net voordat het rode lampje gaat branden (laat de turbo z'n werk maar doen, niet de motor zo hoog in de toeren jagen).
A.H.S schreef:Hoe kun je de auto in 3d bekijken? ik heb geen idee hoe hij dan lijkt
sweachster schreef:A.H.S schreef:Hoe kun je de auto in 3d bekijken? ik heb geen idee hoe hij dan lijkt
Nee, enige manier is de originele skin achter de hand te houden, en deze als "bestandsnaam"_external in dds formaat naar RBR te exporteren. Weet je meteen of ie werkt, en of ie al dan niet achterstevoren ligt of haaksom
A.H.S schreef:sweachster schreef:A.H.S schreef:Hoe kun je de auto in 3d bekijken? ik heb geen idee hoe hij dan lijkt
Nee, enige manier is de originele skin achter de hand te houden, en deze als "bestandsnaam"_external in dds formaat naar RBR te exporteren. Weet je meteen of ie werkt, en of ie al dan niet achterstevoren ligt of haaksom
Oké bedankt voor de info![]()
gaaf filmpje hoor!!!

SubaruMen schreef:Ook maar het achterklep logo veranderen?
ZZR Fan schreef:kan het zijn dat mijn auto's het nooit doen omdat ik niet de nieuwste patch heb?
Jeffrey schreef:A.H.S schreef:pedduhwick schreef:lekker bezig andre!
ik heb je een bericht gestuurd
ja gisteren toch? heb nog geen tijd gehad om erop te reageren doe dat morgen even!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten