Colin McRae 5.0

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Flesh » zo okt 31, 2004 20:00

Ik heb zelf gekozen voor WRC4. CM5 vind ik net als alle andere delen te makkelijk en RB is weer net iets te moeilijk daar moet je echt foutloos rijden.
WRC4 voelt iets anders aan dan WRC3 maar naar een paar proeven ben je eraan gewend.
Flesh
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo okt 31, 2004 19:35
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor JD_Kruit » ma nov 01, 2004 14:11

Flesh schreef:WRC4 voelt iets anders aan dan WRC3 maar naar een paar proeven ben je eraan gewend.


Is het voertuigmodel in WRC4 nu eindelijk wél realistich? Ik herinner me van de vorige versies dat je midden in een bocht nog ongestraft hard op de rem kon trappen. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Ik gok op het moment op RB rally, ik hoop hem deze week te kunnen kopen.
Jan Dirk Kruit
Avatar gebruiker
JD_Kruit
 
Berichten: 90
Geregistreerd: vr nov 07, 2003 18:28
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Nilzz » ma nov 01, 2004 14:32

JD_Kruit schreef:
Is het voertuigmodel in WRC4 nu eindelijk wél realistich? Ik herinner me van de vorige versies dat je midden in een bocht nog ongestraft hard op de rem kon trappen. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Ik gok op het moment op RB rally, ik hoop hem deze week te kunnen kopen.


Als je echt daarvoor gaat zou ik zeker voor Richard Burns gaan, ik ben er in ieder geval al een aantal weken druk mee en het verveeld nogsteeds niet.
Je moet in het begin wel even doorbijten voordat je het onder de knie hebt maar daarna is het echt een uitdaging!
Laatst bijgewerkt door Nilzz op ma nov 01, 2004 16:58, in totaal 1 keer bewerkt.
-=HTS-Autotechniek Rally Team=-
Avatar gebruiker
Nilzz
 
Berichten: 80
Geregistreerd: do sep 12, 2002 20:49

Berichtdoor JD_Kruit » ma nov 01, 2004 15:34

Voor jou gevoel zijn zaken als onderstuur en overstuur, goed gesimuleerd?
Jan Dirk Kruit
Avatar gebruiker
JD_Kruit
 
Berichten: 90
Geregistreerd: vr nov 07, 2003 18:28
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Nilzz » ma nov 01, 2004 17:01

Beter dan alle spelen die ik tot nu toe heb gespeeld in ieder geval!
Het is in mijn ogen wel heel erg realistisch ja, hierdoor is het dus alleen wel heel lastig, het is zeker niet zo dat je in een keer lekker kan gaan scheuren over de proeven, dan haal je de finish zowiezo niet :lol:
Er is zeker veel oefening voor nodig, hierdoor haken er meestal wel veel mensen af, simpelweg omdat ze het te moeilijk vinden.

ik noem dat niet moeilijk, maar realistisch ;)
-=HTS-Autotechniek Rally Team=-
Avatar gebruiker
Nilzz
 
Berichten: 80
Geregistreerd: do sep 12, 2002 20:49

Berichtdoor Flesh » ma nov 01, 2004 17:07

JD_Kruit schreef:Is het voertuigmodel in WRC4 nu eindelijk wél realistich? Ik herinner me van de vorige versies dat je midden in een bocht nog ongestraft hard op de rem kon trappen. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Ik gok op het moment op RB rally, ik hoop hem deze week te kunnen kopen.


Ik heb het net geprobeerd en het kan denk ik nog wel maar niet meer zoals in WRC3. Daar kon je hem vaak nog redden door hem dwars te gooien en zo nog redelijk door te rijden. Bij WRC4 moet je iets meer moeite doen om hem zo nog te kunnen beheersen maar vaak begint de wagen daarna te slingeren. Dus tijdverlies heb je nu wel degelijk wanneer je in de bocht remt. En dan heb ik het wel over haakse bochten niet over die flauwe bochtjes.

En ik denk wanneer je veel RB speelt dat je dat spel ook wel onder de knie krijgt. Ik heb het spel helaas maar 2 uurtjes kunnen spelen.
Flesh
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo okt 31, 2004 19:35
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor Biturbo » di nov 02, 2004 22:45

WRC4 net in huis, echt helemaal TOP!!!!

Echt fantastisch, zeker de S1600 bommetjes!
Goede beeldkwalitiet, goed geluid, en boven al; officiele teams
aanrader!
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor JasperBoutte » do nov 11, 2004 19:26

Ik vind CMR5 zeer leuk om mee te rijden vooral Duitsland is enorm leuk. En de wagens zijn echt super vooral de Cosworth vind ik zalig!
JasperBoutte
 
Berichten: 61
Geregistreerd: do nov 11, 2004 18:17
Woonplaats: Moorslede

Berichtdoor solberg the best » ma mei 30, 2005 19:50

Ik kan sinds een tijdje online colin mcrea rally 2005 spelen, dus had ik een vraagje: Wie speelt er nog meer online dit spel en hoe heet je? Kunnen we tegen elkaar rijden!
Laatst bijgewerkt door solberg the best op do jun 02, 2005 8:32, in totaal 1 keer bewerkt.
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
Avatar gebruiker
solberg the best
 
Berichten: 481
Geregistreerd: zo apr 17, 2005 16:39
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Berichtdoor MichSTI » wo jun 01, 2005 17:38

Als ik het heb ga ik het zeker online spelen...

CMR4 online was altijd al leuk (met al die polen :P)
Avatar gebruiker
MichSTI
 
Berichten: 137
Geregistreerd: di sep 14, 2004 13:22

Berichtdoor solberg the best » za jun 18, 2005 11:27

Maar kan er nou iemand online bij dit spel behalve ik of niet ? :roll:
Avatar gebruiker
solberg the best
 
Berichten: 481
Geregistreerd: zo apr 17, 2005 16:39
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Berichtdoor mastersevius » vr dec 29, 2006 11:43

solberg the best schreef:Maar kan er nou iemand online bij dit spel behalve ik of niet ? :roll:


lijkt mij ook wel leuk om te weten wie er allemaal colin mcrae rally 5 online speelt. Wie heeft er een keer zin om te racen ik rijd altijd onder de naam Sevius NL.
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Maranello » vr dec 29, 2006 18:51

Ik heb ook CMR2005 op de PC en sinds kort een Force Feetback stuurtje van Logitech. Het is wel even wennen om dat te gebruiken i.p.v. het toetsenbord.

Hoe kan je alle opties (bijv. auto's) nu open zetten? Kan dat alleen door het hele spel uit te spelen of door ze te kopen via Codemasters?

Online heb ik het spel nog niet gespeeld, eerst maar even oefenen denk ik maar.
Avatar gebruiker
Maranello
 
Berichten: 63
Geregistreerd: do aug 11, 2005 8:23
Woonplaats: Voorthuizen

Berichtdoor topsport » vr dec 29, 2006 19:28

Maranello schreef:
Hoe kan je alle opties (bijv. auto's) nu open zetten? Kan dat alleen door het hele spel uit te spelen of door ze te kopen via Codemasters?



Kijk hier maar eens ff

all acces option file

http://www.bhmotorsports.com/download/7621

Als je toch bezig bent doe dan ook deze officiele patch even downloaden en installeren.

http://www.bhmotorsports.com/download/7465
Avatar gebruiker
topsport
 
Berichten: 574
Geregistreerd: ma jun 26, 2006 15:44
Woonplaats: Corvera (Murcia)

Berichtdoor ivorijn » vr dec 29, 2006 19:50

CMR is absoluut een leuk spel. Heb meerdere versie gespeeld en het blijft leuk. Ben door de hele discussie hier ook eens RBR gaan proberen, maar vind het helemaal niks.

Speel het spel met stuurtje, maar ik heb het gevoel dat er totaal geen reactie is op mijn sturen.. Heeft er nog iemand advies hoe ik de reactie van het stuurtje beter kan instellen???
ivorijn
 
Berichten: 102
Geregistreerd: zo aug 27, 2006 19:39
Woonplaats: Leeuwarden

VorigeVolgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten