RBR problemen

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » ma dec 18, 2006 21:20

ZZR Fan schreef:ik heb 2 problemen:
ik zie geen bomen op de proeven en is dit spel niet met toetsenbord te spelen? En als ik het met de gamepad probeer zijn de assen omgedraaid. :x weet iemand hoe ik dat laatste kan verhelpen? is nogal lastig als je naar boven drukt en je gaat naar links.


misschien door in de grafische instellingen wat te gaan hobbyen...

werkt bij CMR nogal eens...

bepaalde dingen uit, of juist aanzetten.

hetzelfde geldt voor de gamepad; kun je dat ding niet ergens initialiseren (assenkruis coordinaten benoemen e.d.)

succes !
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor pedduhwick » ma dec 18, 2006 22:42

erikjan schreef:
ZZR Fan schreef:ik heb 2 problemen:
ik zie geen bomen op de proeven en is dit spel niet met toetsenbord te spelen? En als ik het met de gamepad probeer zijn de assen omgedraaid. :x weet iemand hoe ik dat laatste kan verhelpen? is nogal lastig als je naar boven drukt en je gaat naar links.


misschien door in de grafische instellingen wat te gaan hobbyen...

werkt bij CMR nogal eens...

bepaalde dingen uit, of juist aanzetten.

hetzelfde geldt voor de gamepad; kun je dat ding niet ergens initialiseren (assenkruis coordinaten benoemen e.d.)

succes !


bij mij doet hij het gewoon met toetsenbord en ik zie ook bomen misschien spel een keer opnieuw installeren?
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor kraats » ma dec 18, 2006 22:53

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb hetzelfde probleem gehad.
Bij mij lag het aan de instellingen van het stuur, waarbij ik de stuuruitslag moest beperken...... :?
Probeer dat ook eens het heeft mij veel tijd gekost toendertijd maar het is wel de moeite waard geweest. Echter wil dat natuurlijk niet zeggen dat dit jouw probleem ook oplost, maar bij mij was dat het probleem.
Succes :!:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor Holkers » di dec 19, 2006 8:47

Bij mijn superdeduper computer werkte CMR2005 ook niet en dat lag aan het feit dat het ding DirectX 9.0 of hoger heeft. Daardoor worden de filmpjes niet goed afgespeeld. Ik moest iets veranderen in de eigenschappen van de snelkoppeling op de desktop zodat het spel de filmpjes overslaat. Dat hielp bij mij...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor ZZR Fan » di dec 19, 2006 19:10

ik heb de besturing voor elkaar, ja het fijne op de gamepad en het probleem met de assen is opgelost. Hoe heb je precies het toetsenbord ingesteld?
Nu nog de graphics.
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor Niels2 » di dec 19, 2006 19:13

Wil je RBR met het toetsenbord gaan spelen?

Ik heb het geprobeerd en echt, dan is het spel echt niet leuk. Is gewoon gemaakt om met stuurtje te spelen.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor ZZR Fan » di dec 19, 2006 19:26

Niels2 schreef:Wil je RBR met het toetsenbord gaan spelen?

Ik heb het geprobeerd en echt, dan is het spel echt niet leuk. Is gewoon gemaakt om met stuurtje te spelen.


als je een stuurtje hebt :lol:
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor Wolter » di dec 19, 2006 19:46

Niels2 schreef:Wil je RBR met het toetsenbord gaan spelen?

Ik heb het geprobeerd en echt, dan is het spel echt niet leuk. Is gewoon gemaakt om met stuurtje te spelen.

Ik probeer het nog dagelijks met toetsenbord! :lol:
Het went vanzelf! Probleem dat remmen ook echt REMMEN is. Op gravel/sneeuw maakt het blokkeren niet veel uit en dan is de auto goed te houden, maar op asfalt gooi ik altijd de remdruk 30% lager ongeveer.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Christophe » di jan 30, 2007 17:01

Ik heb vandaag ook RBR gekocht ..
En ja .. 't lukt niet goed.

Ik heb het geïstalleerd .. als ik het spel opstart dan loopt alles goed, tot na de intro. Dan wordt het beeld zwart, stopt de cd met draaien en springt het scherm weer naar het bureaublad.
Normaal mag het niet aan m'n pc liggen denk ik. Hij is van april'06 en toch een vrij zware .. weet alleen niet of het een ideale games-pc is maar normaal moet dat toch lukken?
:(
Grtz Christophe 8)
Avatar gebruiker
Christophe
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma jul 22, 2002 12:13
Woonplaats: Lembeke [ België ]

Berichtdoor Holkers » di jan 30, 2007 17:03

Christophe schreef:Ik heb vandaag ook RBR gekocht ..
En ja .. 't lukt niet goed.

Ik heb het geïstalleerd .. als ik het spel opstart dan loopt alles goed, tot na de intro. Dan wordt het beeld zwart, stopt de cd met draaien en springt het scherm weer naar het bureaublad.
Normaal mag het niet aan m'n pc liggen denk ik. Hij is van april'06 en toch een vrij zware .. weet alleen niet of het een ideale games-pc is maar normaal moet dat toch lukken?
:(


Holkers schreef:Bij mijn superdeduper computer werkte CMR2005 ook niet en dat lag aan het feit dat het ding DirectX 9.0 of hoger heeft. Daardoor worden de filmpjes niet goed afgespeeld. Ik moest iets veranderen in de eigenschappen van de snelkoppeling op de desktop zodat het spel de filmpjes overslaat. Dat hielp bij mij...


Waarschijnlijk blijft het balkje onderin wel zichtbaar. Als je de term achter RBR in Google intikt krijg je snel antwoord. Je comp is waarschijnlijk te sterk voor de filmpjes en trekt die dan niet...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Christophe » di jan 30, 2007 17:07

Nee, het balkje blijft niet zichtbaar .. verdwijnt .. :?
Grtz Christophe 8)
Avatar gebruiker
Christophe
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma jul 22, 2002 12:13
Woonplaats: Lembeke [ België ]

Berichtdoor Polo S1600 » di jan 30, 2007 17:58

ik had hetzelfde probleem, en kon het ook niet oplossen .. toen heb ik hem op de andere pc geinstalleerd die werkte wel
Afbeelding
____
Polo S1600
 
Berichten: 213
Geregistreerd: zo sep 03, 2006 21:53
Woonplaats: Zwijndrecht

Berichtdoor ChrisZW » di jan 30, 2007 18:01

Holkers schreef:
Christophe schreef:Ik heb vandaag ook RBR gekocht ..
En ja .. 't lukt niet goed.

Ik heb het geïstalleerd .. als ik het spel opstart dan loopt alles goed, tot na de intro. Dan wordt het beeld zwart, stopt de cd met draaien en springt het scherm weer naar het bureaublad.
Normaal mag het niet aan m'n pc liggen denk ik. Hij is van april'06 en toch een vrij zware .. weet alleen niet of het een ideale games-pc is maar normaal moet dat toch lukken?
:(


Holkers schreef:Bij mijn superdeduper computer werkte CMR2005 ook niet en dat lag aan het feit dat het ding DirectX 9.0 of hoger heeft. Daardoor worden de filmpjes niet goed afgespeeld. Ik moest iets veranderen in de eigenschappen van de snelkoppeling op de desktop zodat het spel de filmpjes overslaat. Dat hielp bij mij...


Waarschijnlijk blijft het balkje onderin wel zichtbaar. Als je de term achter RBR in Google intikt krijg je snel antwoord. Je comp is waarschijnlijk te sterk voor de filmpjes en trekt die dan niet...


in de rbr directory staat een mapje 'video' deze kun je gewoon weggooien
misschien werkt dat

ik heb het sowieso weg omdat soms de intro 'vast' zit en op escape rammen geen nut heeft
Avatar gebruiker
ChrisZW
 
Berichten: 548
Geregistreerd: zo maart 19, 2006 11:47
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Christophe » di jan 30, 2007 18:09

helaas .. :(
Grtz Christophe 8)
Avatar gebruiker
Christophe
 
Berichten: 576
Geregistreerd: ma jul 22, 2002 12:13
Woonplaats: Lembeke [ België ]

Berichtdoor Holkers » di jan 30, 2007 19:12

Klik eens met de rechter muisknop op de shortcut van RBR en plak achter de opstartcommando (bij Doel:)

" NOVIDEO

probeer het dan nog eens

p.s.

als die " er al staat, alleen NOVIDEO gebruiken
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

VorigeVolgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron