Colin McRae Rally Dirt 1 en 2 EN 3

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mastersevius » ma mei 28, 2007 10:58

pascal-jansen schreef:lekker bagger

ik heb hem al 3 keer gedownload en hij doet het totaal niet en mijn pc is echt geen langzame!!!!
:cry:


Jaah het gaat er ook niet om hoe snel jouw pc is, maar hoeveel Ram geheugen je hebt en wat voor videokaart er in zit

Kzou zeggen ga eens naar deze computer en dan systeeminformatie weergeven, dan weet je gouw genoeg of jouw computer voldoet
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor pascal-jansen » ma mei 28, 2007 11:05

1 gig geheugen en 256 voor de beeld kaart
je klikt het ikoontje aan en dan zie je het zandlopertje en dan niets.
het scherm verspringt niet eens
pascal-jansen
 
Berichten: 19
Geregistreerd: di okt 31, 2006 20:00
Woonplaats: maarssen

Berichtdoor Holkers » ma mei 28, 2007 11:07

mastersevius schreef:
pascal-jansen schreef:lekker bagger

ik heb hem al 3 keer gedownload en hij doet het totaal niet en mijn pc is echt geen langzame!!!!
:cry:


Jaah het gaat er ook niet om hoe snel jouw pc is, maar hoeveel Ram geheugen je hebt en wat voor videokaart er in zit

Kzou zeggen ga eens naar deze computer en dan systeeminformatie weergeven, dan weet je gouw genoeg of jouw computer voldoet


Vooral dat laatste, 2BG intern, Core2duo 6400 en een 256mb radeon videokaart maken er nog geen feest van. Een 512 mb kaart specifiek voor games zou een must moeten zijn (en een stuurtje he ;))
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor mastersevius » ma mei 28, 2007 11:15

zeg maarten probeer deze instellingen eens in te vullen bij controller

steering dead 3%
saturation 70%
linearity 0,10
accel ped dead 2%
saturation 90%
break ped dead 2%
saturation 50%

Ik denk dat het dan al heel wat beter gaat, en dat je dan met pijltjes ook lekkr kunt rijden
Laatst bijgewerkt door mastersevius op ma mei 28, 2007 11:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor mastersevius » ma mei 28, 2007 11:17

Holkers schreef:
mastersevius schreef:
pascal-jansen schreef:lekker bagger

ik heb hem al 3 keer gedownload en hij doet het totaal niet en mijn pc is echt geen langzame!!!!
:cry:


Jaah het gaat er ook niet om hoe snel jouw pc is, maar hoeveel Ram geheugen je hebt en wat voor videokaart er in zit

Kzou zeggen ga eens naar deze computer en dan systeeminformatie weergeven, dan weet je gouw genoeg of jouw computer voldoet


Vooral dat laatste, 2BG intern, Core2duo 6400 en een 256mb radeon videokaart maken er nog geen feest van. Een 512 mb kaart specifiek voor games zou een must moeten zijn (en een stuurtje he ;))


Ik heb 1GB intern, AMD 64 3500+ processor en een Geforce 6600 512MB DDR2 videokaart. En inderdaad zo'n videokaart is een Must :lol: , en zonder stuurtje vind ik de racegames eigenlijk niet zo veel aan
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor pascal-jansen » ma mei 28, 2007 11:31

ik zit iets boven de minimale eisen toch zou hij het moeten doen toch????
pascal-jansen
 
Berichten: 19
Geregistreerd: di okt 31, 2006 20:00
Woonplaats: maarssen

Berichtdoor mastersevius » ma mei 28, 2007 11:52

pascal-jansen schreef:ik zit iets boven de minimale eisen toch zou hij het moeten doen toch????


Eigenlijk wel eh. Nadat jij het spel hebt geinstalleerd en computer opnieuw hebt opgestart, en je drukt dan het icoontje aan, zie je dan alleen een zandlopertje, of ook een geheel zwart scherm met na verloop van tijd als je met de muis beweegt, ook een muispijltje. Ik heb dit namenlijk ook, en wacht ongeveer 30 seconden, nadat ik het zwarte scherm zie, en druk dan een keer op enter, of een keer op de muis, of 2 keer, en dan start die bij mij gewoon. Het lijkt mij ook niet DE methode, maarjah je probeert wat eh :P
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor Cootje » ma mei 28, 2007 12:00

Hah als ik dit zo allemaal hoor word het niks voor deze computer. Ik koop hem dan wel bij e-plaza ofzo en als het niks is kan ik hem inruilen voor een ander spel.
Avatar gebruiker
Cootje
 
Berichten: 120
Geregistreerd: wo maart 21, 2007 20:11
Woonplaats: Sprundel

Berichtdoor Davekuh » ma mei 28, 2007 12:20

Holkers schreef:B.a.g.g.e.r.

Niet te spelen voor mensen zonder stuurtje. Nou niet meteen roepen dat ik een stuurtje moet kopen als ik echt een race spelletje wil spelen, een fabrikant zou de koper van een spel niet mogen dwingen een stuur aan te schaffen, imho. De besturing is te laat, te vaag en verschikkelijk overdreven. 1 druk op de knop naar links betekend een haaks links waarna de auto meteen weer naar rechts gerukt wordt om zo toch nog een kleine links te genereren. Met een beetje rechte weg (lees, het 1ste stukje !!!) hang je al in de bomen.


Ik denk toch dat er wat behoorlijk mis gaat bij je Maarten. Ik heb hem nu ook gespeelt met de pijltjes, en dat is toch gewoon goed te doen. Het enige nadeel vind ik dat de auto meteen stil staat zodra je de rem aantikt :S
Davekuh
 
Berichten: 258
Geregistreerd: ma mei 26, 2003 22:31
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor mastersevius » ma mei 28, 2007 14:56

pascal-jansen schreef:ik zit iets boven de minimale eisen toch zou hij het moeten doen toch????


Ik bedenk me net het bestandje wat je download is een Zip bestandje, deze moet je eerst uitpakken heb je dat wel gedaan?



Ik heb net ook ff de game online gespeeld. Ik wist niet dat dit al kon, maar het blijkt te kunnen via multiplayer. Ik dacht dat ik al aardig het spelletje kon, maar er blijken er toch een paar te zijn, die zo'n 25 seconden per keer sneller zijn. Die hebben de besturing kennelijk al goed onder controle.
Avatar gebruiker
mastersevius
 
Berichten: 1181
Geregistreerd: zo mei 21, 2006 16:10
Woonplaats: Emmeloord

Berichtdoor ArjanD300 » ma mei 28, 2007 16:43

Ik heb een:

Duo core 6300, 1,86 Ghz, RAM 2038 en een Geforce 7300 GS weet alleen de mb's niet...... :oops: ...

Na alles LOW te zetten ging het met nadruk op ging, ongeveer na de eertse bocht was ik de motor kap plus alle ramen en deuren al kwijt aan het eind van de proef had ik na 5 keer totaal los te wezen de motor op schoot :? :x

Besturing is gewoon zwaar ruk !!!!!
Heb hem met toetsenboord gespeeld omdat mijn logitech stuur het niet doet onder vista :(

Hmmmmzzzzzz, ik weet niet hoe het echte spel het zal doen, maar durf hem niet aan te schaffen want als het zo als in de demo is duurt dat niet lang of het schijfje vliegt !!
Avatar gebruiker
ArjanD300
 
Berichten: 120
Geregistreerd: zo sep 24, 2006 8:38
Woonplaats: Barneveld

Berichtdoor pascal-jansen » ma mei 28, 2007 18:17

jep alles netjes ge unzipped maar maakt niets uit ik denk toch dat er iets schort met de eisen van mijn pctje
pascal-jansen
 
Berichten: 19
Geregistreerd: di okt 31, 2006 20:00
Woonplaats: maarssen

Berichtdoor snwbrdr » ma mei 28, 2007 18:21

Installen gaat goed hier, maar opstarten doet ie hier ook (nog) niet... :cry:

Morgen ff nieuwste drivers installeren voor de videokaart, misschien dat dat helpt..
..:: HaraldSchipper.nl ::..
..:: Rallypics.nl ::..
Avatar gebruiker
snwbrdr
 
Berichten: 430
Geregistreerd: wo apr 13, 2005 19:15
Woonplaats: Ruinerwold

Berichtdoor Holkers » ma mei 28, 2007 18:21

zo, na 3 time-outs en 1 verkeerde donwload (niet volledig dankzij kutsite) nu voor de laatste keer aan het proberen....
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor ExTaxi » ma mei 28, 2007 19:06

ik zal 'm ook eens ff downloaden
ExTaxi
 
Berichten: 1883
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 19:26
Woonplaats: Nieuwegein

VorigeVolgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten