Wrc 2010

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor sp00kiej » do okt 21, 2010 16:32

ikkuh_18 schreef:kan iemand me duidelijkheid geven over de volgende achievements?
snap geen hol ervan hoe je die kunt halen hihi

Around the World in 13 rallies
Complete a WRC Single Player - Championship match with the official calendar.


xx


nee je moet dan gewoon championship doen maar maakt niet uit hoeveel stages je doet want ik heb met 3 gedaan en heb die achivement ook
Avatar gebruiker
sp00kiej
 
Berichten: 17
Geregistreerd: vr okt 03, 2008 19:37
Woonplaats: Delft

Berichtdoor ikkuh_18 » do okt 21, 2010 19:36

okidoki:) en maakt de volgorde van de wedstrijden nog uit?
ikkuh_18
 
Berichten: 2634
Geregistreerd: zo okt 08, 2006 10:15
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor sp00kiej » do okt 21, 2010 22:13

ikkuh_18 schreef:okidoki:) en maakt de volgorde van de wedstrijden nog uit?


jaa je moet de wrc calender doen anders werkt et niet
Avatar gebruiker
sp00kiej
 
Berichten: 17
Geregistreerd: vr okt 03, 2008 19:37
Woonplaats: Delft

Berichtdoor jordysport » zo okt 24, 2010 14:42

donderdag ook eindelijk gehaald!:D
heel Amersfoort afgelopen en bij mijn laatste hoop hadden ze hem gelukkig liggen voor 40 euro!:D:D:D:D:D
Me vriendin is het nu aan het proberen :roll: :roll: :lol:
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
Avatar gebruiker
jordysport
 
Berichten: 683
Geregistreerd: zo jul 20, 2008 17:33
Woonplaats: scherpenzeel

Berichtdoor SkaapProductions » zo okt 24, 2010 20:11

Goed,

inmiddels al week of 2 aan het uitproberen en steeds meer de feeling te pakken. Vandaag paar proefjes online gereden, maar merk op dat het allemaal wel heel makkelijk gaat vergeleken met de rest.

Vond niet dat ik zo heel bijzonder reed, maar blijkt dat ik Portugal, Almodovar 1 een 11e "world ranking" tijd heb neergezet. Chaos dus.
Of dat iets over mij zegt, of het niveau van anderen laat ik even in het midden :roll:

Zijn er meer mensen op dit forum in het bezit van de PC-versie, en wel eens online te vinden?
Afbeelding
SkaapProductions
 
Berichten: 257
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 18:36
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor JosWRX » zo okt 24, 2010 20:30

SkaapProductions schreef:Zijn er meer mensen op dit forum in het bezit van de PC-versie, en wel eens online te vinden?


Ja, en (nog) niet.. ;)
Avatar gebruiker
JosWRX
 
Berichten: 559
Geregistreerd: do jun 15, 2006 23:22
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor BeeCee » zo okt 24, 2010 22:46

Speel dit spel nu ook een week of 2,5 en sinds een week online ( PC ).
Door het bericht van Thijs werd ik ook wel benieuwd naar mijn tijden.

Sta ongeveer 7 keer in de top 10.
Waarvan een 3e tijd in Bulgaria - Sestrimo 1.
En een 1ste tijd in Wales - Halfway 2.

Qua rijden vind ik het een leuk spel. Geluiden stoor ik mij niet echt aan.
Wat ik wel jammer vind is de keuze uit de mappen. Eigenlijk rijd je maar 3 mappen omdat ze de andere 3 gecombineerd hebben en je tegenovergesteld rijd. Hier hadden ze toch wel wat beters van kunnen maken.
Ook had het wel makkelijk geweest als er iets van een buddylist zou zijn in de multiplayer. Zoals je dit bijvoorbeeld bij Steam hebt. En een chatvenster tussen de proeven in.

Mocht iemand een keer een avondje willen racen, tegen/met mij. PM me maar.
Name in game: suMmeRwrc
Avatar gebruiker
BeeCee
 
Berichten: 91
Geregistreerd: do maart 06, 2003 16:19
Woonplaats: Spijkenisse

Berichtdoor JVDR » ma okt 25, 2010 8:53

SkaapProductions schreef:inmiddels al week of 2 aan het uitproberen en steeds meer de feeling te pakken. Vandaag paar proefjes online gereden, maar merk op dat het allemaal wel heel makkelijk gaat vergeleken met de rest.

Vond niet dat ik zo heel bijzonder reed, maar blijkt dat ik Portugal, Almodovar 1 een 11e "world ranking" tijd heb neergezet. Chaos dus.
Of dat iets over mij zegt, of het niveau van anderen laat ik even in het midden :roll:


Mijn online statistieken zijn ook goed, denk dat ik bijna het hoogste win percentage online bijna het hoogst is van iedereen op de PS3. 99 stages / 58 wins. Heb trouwens geen stuurtje, alle hulpmiddelen uit, en verander eigenlijks nooit de set-up.

Een vriend van mij probeerde het spel uit, en hij speelt thuis vaak Forza 3. Maar met WRC komt hij niet uit de voeten.
JVDR
 
Berichten: 93
Geregistreerd: wo nov 18, 2009 10:56

Berichtdoor Dennis014 » ma okt 25, 2010 19:46

Moet ie toch iets meer oefenen. Vind WRC kwa besturing en gevoel echt 20x makkelijker dan forza. WRC heeft veel meer weg van een arcade game waar forza voor mijn gevoel veel dichter op de realiteit komt (voor zover dat kan met een spelletje)
Dennis014
 
Berichten: 117
Geregistreerd: ma jun 22, 2009 21:49
Woonplaats: Holten

Berichtdoor ijsbeer » di nov 16, 2010 13:42

Heb het spel nu zo'n week en moet zeggen dat het best moeielijke spel is om te spelen. En moeilijk is het spel in de zin van dat het best moeielijk is om te sturen wat in het echt ook zo is natuurlijk.
Heb het ook aantal keer online gespeeld, maar kom nog niet verder dan 6 plek van 16 deelnemers. Iedereen lijkt veel harder te gaan in vergelijking met mij en dan neem ik genoeg risico's.
(blijven oefenen dan maar denk ik? :D)

Hoe zijn jullie ervaring met een stuurtje? Is het aan te raden om die aan te schaffen om maakt het voor je gevoel niet zoveel uit?
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor Patrickdeh » di nov 16, 2010 13:57

WRC2010 heeft een hele beroerde stuur support.

Zelf speel ik met een xbox 360 controller (kan je ook gewoon op je pc aansluiten) want daarmee kan je ook sneller corrigeren.
Want als je het hele stuur moet omdraaien ben je misschien 1s kwijt terwijl diezelfde beweging met een controller maar 0,1s duurt. En dat met al een slechte stuur support is een dood vonnis!

Online is inderdaad pittig. Meestal omdat je wordt opgejaagd/opgejut door de andere deelnemers ga je harder en maak je meer fouten.
Mijn advies: Eerst offline spelen tot je echt voor je gevoel goed rijd en daarna online je kunsten perfectioneren door te kijken hoe de rest de proef rijdt.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Avatar gebruiker
Patrickdeh
 
Berichten: 472
Geregistreerd: vr jun 13, 2008 12:06
Woonplaats: Nootdorp

Berichtdoor ijsbeer » di nov 16, 2010 14:21

Ok, handige info voor wat het een stuur betreft.

Ik speel trouwens onder de naam Rallybeer.
Avatar gebruiker
ijsbeer
 
Berichten: 1162
Geregistreerd: za nov 19, 2005 12:45
Woonplaats: Hengelo

Berichtdoor GJ.Kobus » di nov 16, 2010 15:00

Ik had met de demo best een snelle tijd op jordanië proef, 4:04,58
hoeveelste sta je met zo'n tijd op de ranglijst dan? Maar vind dat het spel niet zo goed werkt met stuurtje omdat je alleen maar een hele kleine draaihoek en een hele grote kunt instellen met je stuurtje :?
GJ.Kobus
 
Berichten: 20
Geregistreerd: di jul 21, 2009 19:31
Woonplaats: Lichtenvoorde

Berichtdoor JosWRX » di nov 16, 2010 22:51

Patrickdeh schreef:WRC2010 heeft een hele beroerde stuur support.


Hangt dan van het platform af, denk ik. Op de PC is er niks mis mee..
Avatar gebruiker
JosWRX
 
Berichten: 559
Geregistreerd: do jun 15, 2006 23:22
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor rallystarter » wo nov 17, 2010 12:45

Ik vind het een leuk spel die best realistisch voelt na wat oefenen!
Ik spel online op de xbox360 onder de naam markhel100. En best redelijk volgens mij, dus wie durft het aan? :wink:
Ben momenteel niet zovaak online omdat we een tweede auto aan het bouwen zijn, dus daar gaan momenteel meeste vrije uurtjes inzitten.
iedereen heeft recht op een mening, zolang hij maar overeenkomt met die van mij.

Bekijk onze site op www.lms-rallyteam.nl
rallystarter
 
Berichten: 195
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 0:19
Woonplaats: voorthuizen

VorigeVolgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron