Movie Trailer ERS DSC mod (r-Factor) voor April/Mei 2010

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Movie Trailer ERS DSC mod (r-Factor) voor April/Mei 2010

Berichtdoor Driverchris » do maart 25, 2010 13:07

Hallo iedereen,

Race online fans, wij stellen u de Dutch Supercar Challenge voor die straks in april/mei gaat verreden worden. We zoeken hiervoor ook nog wat nieuwe leden want zoals jullie wellicht al weten zijn er veel auto's tot de beschikking (wil niet zeggen dat we ze allemaal gevult willen hebben)..

Dus mocht je nog ergens op Formu's komen waar mensen interesse hebben in online racen, verwijs ze dan eens naar de movie, hopelijk trekt het nog wat leden aan.

Website:

http://www.exclusiveracingseries.com

Movie Dutch Supercar Challenge

http://www.youtube.com/watch?v=fW3joG3K ... r_embedded


Alvast bedankt en namens mij veel kijk plezier..
Driverchris
 
Berichten: 2
Geregistreerd: do maart 25, 2010 9:52
Woonplaats: KORTEMARK (België)

Berichtdoor actionmedia4all.com » do maart 25, 2010 22:43

En wat heeft dit met rally of rallygames te maken :?:
Slotje?
Avatar gebruiker
actionmedia4all.com
 
Berichten: 270
Geregistreerd: vr apr 20, 2007 22:07
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor stefan van houten » do maart 25, 2010 22:58

actionmedia4all.com schreef:En wat heeft dit met rally of rallygames te maken :?:
Slotje?


Je hebt toch ook een topic over forza 3, ik denk dat hier wel mensen zijn die aan online racen doen.
stefan van houten
 
Berichten: 515
Geregistreerd: ma jan 28, 2008 21:21
Woonplaats: Waskemeer

Berichtdoor Driverchris » vr maart 26, 2010 8:56

stefan van houten schreef:
actionmedia4all.com schreef:En wat heeft dit met rally of rallygames te maken :?:
Slotje?


Je hebt toch ook een topic over forza 3, ik denk dat hier wel mensen zijn die aan online racen doen.



Stefan,

Ik jaren geleden 10 jaar rally gereden (1978-1988), ook in mijn jonge jaren, dit met Mini cooper 1300, Mazda RX2. De meeste rally's in België, daar ik woon in België. Nu is dit gedaan, ga wel nog nu en dan even gaan zien naar rally's, enkel grotere.

Maar dan als hobby ben ik gaan racen op de computer, kost natuurlijk heel wat minder dan in het echt. Zo begon ik Colin McRae te rijden op PC, later dan Richard Burns (die nog altijd één van de beste games is).

Maar vorig jaar heb ik leren BRO en ERS uit Nederland kennen. Allemaal echt toffe mensen. Zo ben ik dan maar gaan proberen Circuit races online te rijden. Heel tof, altijd spannend tot einde wedstrijd. Die mensen van ERS hebben mij er heel graag erbij, daar ik nu de movie filmpjes maak en alle skins voor de wagens waar we mee gaan racen.

En wat heeft dit met rally of rallygames te maken :?: Heel eenvoudig, het hoeft toch niet altijd rally te zijn om zich even te ontspannen.
Driverchris
 
Berichten: 2
Geregistreerd: do maart 25, 2010 9:52
Woonplaats: KORTEMARK (België)

Berichtdoor stefan van houten » vr maart 26, 2010 9:43

Ik heb er ook geen probleem mee dat je dit hier post, ik vind het zelf leuk om online te racen. ik reageerde op post boven mij die vroeg om een slotje om dat het niet om een rally game ging.
stefan van houten
 
Berichten: 515
Geregistreerd: ma jan 28, 2008 21:21
Woonplaats: Waskemeer


Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron