WRC 2

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Nick41 » do okt 13, 2011 19:20

Ja jammer van het geluid,vooral dat van de Mini is heel slecht,Ben wel nu echt tevreden over de besturing. Graphics zijn ook een stuk verbeterd, Speel WRC2 op de PS3

vraagje:Hoe krijg ik de Ghost tegenstanders weg online?






:wink:
Nick41
 
Berichten: 87
Geregistreerd: wo okt 06, 2010 21:14
Woonplaats: Geleen

Berichtdoor heldern » do okt 13, 2011 19:49

Weet iemand of dit spel op elk pc te spelen is??Of kan het op lamg alle pc niet gespeeld worden. heb een pc van zo n 5 jaar oud
heldern
 
Berichten: 97
Geregistreerd: wo sep 17, 2008 20:07

-

Berichtdoor rvgrally » do okt 13, 2011 20:59

wanneer is de release datum? 27 oktober toch voor de ps 3??? Hoezo hebben jullie dat spel nou al, of mis ik nu iets :shock: :lol:
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Re: -

Berichtdoor Faborate » vr okt 14, 2011 15:40

rvgrally schreef:wanneer is de release datum? 27 oktober toch voor de ps 3??? Hoezo hebben jullie dat spel nou al, of mis ik nu iets :shock: :lol:


Kijk eens op flitsgames.
Avatar gebruiker
Faborate
 
Berichten: 111
Geregistreerd: di maart 17, 2009 7:45
Woonplaats: Aan de overkant

Re: -

Berichtdoor rvgrally » vr okt 14, 2011 20:42

Faborate schreef:
rvgrally schreef:wanneer is de release datum? 27 oktober toch voor de ps 3??? Hoezo hebben jullie dat spel nou al, of mis ik nu iets :shock: :lol:


Kijk eens op flitsgames.


thx
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor solberg the best » za okt 15, 2011 9:48

heb gister wrc 2 voor het eerst gespeeld vin het geluid inderdaad niks en vind het ook wel jammer dat de proeven nog op veel stukken het zelfde zijn als 1 ,vond bij 1 wel duidelijk te merken dat het was gemaakt door makers van een race spel aangezien het af en toe net lijkt of je op een circuit rijdt door de brede en vlakke weg ik weet niet of meer mensen dit vinden? maar egt techniche stukken of egte haarpins zatten er mischien 2 of 3 x in en ik vind juist dat het leukst!
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
Avatar gebruiker
solberg the best
 
Berichten: 481
Geregistreerd: zo apr 17, 2005 16:39
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Kopen of niet

Berichtdoor rallyvidsreport » za okt 15, 2011 13:26

ik twijfel of ik de game zal gaan kopen of niet, kan iemand me helpen?
Avatar gebruiker
rallyvidsreport
 
Berichten: 174
Geregistreerd: do aug 25, 2011 23:49
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor tiemen » za okt 15, 2011 15:13

RBR is en blijft nog steeds de referentie als het gaat om een rallysport game.
En ook deze wordt ieder jaar vernieuwd, alleen de basis blijft uiteraard het begin, en dat is al een paar jaartjes geleden :wink:

WRC 1 heb ik ook gehad, en de besturing, afstelling e.d. vond ik in 1 woord: bagger!
Van WRC2 verwacht ik niet dat dit veel beter zal zijn, dus die zal ik ook zeker niet aanschaffen.

Wil je een echt goed rallyspel: koop RBR (kost ook nog eens een stuk minder, ALS je deze nog vinden kunt)
tiemen
 
Berichten: 327
Geregistreerd: di sep 27, 2005 10:41
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor Faborate » za okt 15, 2011 16:31

Toch zit er een behoorlijk groot verschil tussen WRC1 en WRC2. Het geluid is bagger, maar er zitten wel degelijk leuke technische stukken in.
De besturing is 100% verbeterd in 2.
De schade had wel anders gemogen. 1 keer tegen de vangrail en je staat stil met de voorbumper op half 11.
Avatar gebruiker
Faborate
 
Berichten: 111
Geregistreerd: di maart 17, 2009 7:45
Woonplaats: Aan de overkant

Berichtdoor Artosevo » za okt 15, 2011 16:45

Ik speel hem op de PC, maar vind hem ook tegenvallen, veel hetzelfde van de vorige WRC1. Dirt 3 vond ik stukken beter.
Artosevo
 
Berichten: 97
Geregistreerd: di apr 24, 2007 13:42

Berichtdoor Faborate » za okt 15, 2011 16:50

Daar sluit ik me bij aan. Als je WRC2 en DIRT3 gaat vergelijken, dan steekt DIRT3 er met kop en schouders bovenuit.
Avatar gebruiker
Faborate
 
Berichten: 111
Geregistreerd: di maart 17, 2009 7:45
Woonplaats: Aan de overkant

Berichtdoor Richie » za okt 15, 2011 21:16

haha het hele FaBo Rally team aan het gamen. Ook ik heb WRC 1 en 2 gespeeld. Eerst even gedownload, maar met WRC 1 was ik snel klaar: in vergelijking met CMR en Dirt viel het zwaar tegen. Vandaag even met WRC2 gespeeld en een hele verbetering. Nog niet zo goed als Dirt 3, maar toch goed en erg leuk om in de actuele WRC's te rijden. Het geluid is inderdaad bagger. Lijkt wel Mickey Mouse die een WRC nadoet :)
Richie
 
Berichten: 55
Geregistreerd: di jan 27, 2009 12:49
Woonplaats: Almere

Berichtdoor FKrallyteam » za okt 15, 2011 22:57

Vandaag WRC 2 gespeeld op de PS3 met stuurtje:
Grafisch een stuk beter dan WRC 1, de wagens en stages zien er veel beter uit. Ook mooiere details zoals de waterplassen in Engeland. Alleen vaag dat de waterdruppels op de voorruit niet weggaan door de ruitenwissers maar gewoon vervagen.

Het sturen is een heel stuk beter dan WRC 1, het reageert meer direct. Ook de wegligging van de auto's is beter. Zo glij je met een C2 op gravel met je kont als je te hard door de bocht gaat en ook tijdens heel hard remmen breekt de "lichte" achterkant uit. Bij de Civic R3 merk je goed bij het vol gasgeven uit de bocht dat de voorkant naar buiten wil (sper diff).
Alleen jammer dat de versnellingspook niet herkent wordt. Schakelen alleen met de flippers.

Het geluid is jammer genoeg nog steeds slecht, de auto's hebben echt een met de computer gemaakt motorgeluid.

De moeilijkheidsgraad is wel oke, op hoogste niveau is het zaak om netjes te rijden om 1e te worden, maar zeker niet onmogelijk.

Kortom: Deze versie is een stuk realistischer en mooier dan de eerste WRC. Het is nog niet op het niveau van bijv. Dirt 3, maar het is op de goede weg. Deze zal ik in ieder geval langer spelen dan WRC 1 !
FKrallyteam
 
Berichten: 34
Geregistreerd: vr jun 15, 2007 9:34
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor Richie » zo okt 16, 2011 9:04

heldern schreef:Weet iemand of dit spel op elk pc te spelen is??Of kan het op lamg alle pc niet gespeeld worden. heb een pc van zo n 5 jaar oud


Dat kan je hier uitproberen: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
Richie
 
Berichten: 55
Geregistreerd: di jan 27, 2009 12:49
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Faborate » zo okt 16, 2011 9:07

wat ben jij wakker zeg??!! :D

Goedemorgen :wink:
Avatar gebruiker
Faborate
 
Berichten: 111
Geregistreerd: di maart 17, 2009 7:45
Woonplaats: Aan de overkant

VorigeVolgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron