WRC 2

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

WRC 2

Berichtdoor BeeCee » di jun 21, 2011 14:08

http://wrc.com/news/archive/october-release-for-wrc-2-video-game/?fid=14901

Release dus in oktober. Vond het eerste spel wel leuk, aardig wat gespeeld, vervolgens snel op uitgekeken omdat het te veel van hetzelfde bleef.

Gezien het feit dat deze onbekende uitgever de eerste game gemaakt heeft verwachte ik ook een 2e. Nu dus hopen dat ze alle ervaringen uit de 1ste meenemen om een nog betere en meer diverse game te releasen.
Avatar gebruiker
BeeCee
 
Berichten: 91
Geregistreerd: do maart 06, 2003 16:19
Woonplaats: Spijkenisse

Berichtdoor Codieo » vr sep 16, 2011 12:38

Hier wat leuke screenshots met NL inbreng:

http://www.xboxonly.nl/screenshots/5779 ... screenshot

Ben benieuwd of beter wordt dan deel 1, afwachten. Deze keer wordt het voor mij in ieder geval eerst de demo proberen en dan pas (misschien) kopen.
Codieo
 
Berichten: 733
Geregistreerd: do maart 01, 2007 14:10
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Nick41 » wo okt 05, 2011 19:35

Nog een weekje dan is ie uit,recensies zijn goed zo telezen. hopelijk betere sound voor de rest was de game al top. http://www.wrcthegame.com/
Nick41
 
Berichten: 87
Geregistreerd: wo okt 06, 2010 21:14
Woonplaats: Geleen

Berichtdoor Davekuh » za okt 08, 2011 21:04

Nick41 schreef:Nog een weekje dan is ie uit,recensies zijn goed zo telezen. hopelijk betere sound voor de rest was de game al top. http://www.wrcthegame.com/


Zojuist eventjes geprobeerd....geluid vind ik ruk. Alsof je met een stofzuiger rond rijd. Vergeleken met de eerste versie. Ook lijkt het alsof de graphics en besturing achteruit zijn gegaan.
Ik ben pas 5 minuten bezig hoor. dus dit is een eerste indruk.
Davekuh
 
Berichten: 258
Geregistreerd: ma mei 26, 2003 22:31
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor FKrallyteam » za okt 08, 2011 21:18

Vandaag ook even getest op de pc, grafisch en geluid zijn beter dan eerste versie. Besturing weet ik niet, ik heb gespeeld met toetsenbord. En toch met toetsen al aardig gecontroleerd dwars gaan op gravel.

Volgende week ga ik hem kopen voor de PS3, dan speel ik hem met een G27 stuurtje en weet ik meer over de besturing. Bij deel 1 vond ik het vooral storend dat het sturen een vertraging had, hopelijk bij deel 2 niet.
FKrallyteam
 
Berichten: 34
Geregistreerd: vr jun 15, 2007 9:34
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor Davekuh » za okt 08, 2011 23:12

FKrallyteam schreef:Vandaag ook even getest op de pc, grafisch en geluid zijn beter dan eerste versie. Besturing weet ik niet, ik heb gespeeld met toetsenbord. En toch met toetsen al aardig gecontroleerd dwars gaan op gravel.

Volgende week ga ik hem kopen voor de PS3, dan speel ik hem met een G27 stuurtje en weet ik meer over de besturing. Bij deel 1 vond ik het vooral storend dat het sturen een vertraging had, hopelijk bij deel 2 niet.


Hmm ik heb juist het idee dat het grafisch en het geluid minder is. grappig. Ben benieuwd wat de rest ervan vind.
Davekuh
 
Berichten: 258
Geregistreerd: ma mei 26, 2003 22:31
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor FKrallyteam » zo okt 09, 2011 8:57

Davekuh schreef:
FKrallyteam schreef:Vandaag ook even getest op de pc, grafisch en geluid zijn beter dan eerste versie. Besturing weet ik niet, ik heb gespeeld met toetsenbord. En toch met toetsen al aardig gecontroleerd dwars gaan op gravel.

Volgende week ga ik hem kopen voor de PS3, dan speel ik hem met een G27 stuurtje en weet ik meer over de besturing. Bij deel 1 vond ik het vooral storend dat het sturen een vertraging had, hopelijk bij deel 2 niet.


Hmm ik heb juist het idee dat het grafisch en het geluid minder is. grappig. Ben benieuwd wat de rest ervan vind.


Misschien wat grafische hulpmiddelen uitstaan? Bij mij stonden standaard ook een aantal hulpmiddelen uit (AA e.d.), deze op 4x gezet.
FKrallyteam
 
Berichten: 34
Geregistreerd: vr jun 15, 2007 9:34
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor KRT » zo okt 09, 2011 9:30

FKrallyteam schreef:Vandaag ook even getest op de pc, grafisch en geluid zijn beter dan eerste versie. Besturing weet ik niet, ik heb gespeeld met toetsenbord. En toch met toetsen al aardig gecontroleerd dwars gaan op gravel.

Volgende week ga ik hem kopen voor de PS3, dan speel ik hem met een G27 stuurtje en weet ik meer over de besturing. Bij deel 1 vond ik het vooral storend dat het sturen een vertraging had, hopelijk bij deel 2 niet.


wat heb je getest? WRC 2010? Of is er ergens een demo van WRC 2011 te vinden?
KRT
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za maart 10, 2007 13:47
Woonplaats: Ruinen

Berichtdoor Davekuh » zo okt 09, 2011 10:50

FKrallyteam schreef:
Davekuh schreef:
FKrallyteam schreef:Vandaag ook even getest op de pc, grafisch en geluid zijn beter dan eerste versie. Besturing weet ik niet, ik heb gespeeld met toetsenbord. En toch met toetsen al aardig gecontroleerd dwars gaan op gravel.

Volgende week ga ik hem kopen voor de PS3, dan speel ik hem met een G27 stuurtje en weet ik meer over de besturing. Bij deel 1 vond ik het vooral storend dat het sturen een vertraging had, hopelijk bij deel 2 niet.


Hmm ik heb juist het idee dat het grafisch en het geluid minder is. grappig. Ben benieuwd wat de rest ervan vind.


Misschien wat grafische hulpmiddelen uitstaan? Bij mij stonden standaard ook een aantal hulpmiddelen uit (AA e.d.), deze op 4x gezet.


Ik heb alles vol open staan. Toch heb ik het idee dat het grafisch niet zo geweldig is.

@KRT het gaat om WRC 2011. Weet niet of er ergens een demo is te vinden.
Davekuh
 
Berichten: 258
Geregistreerd: ma mei 26, 2003 22:31
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor Peterrrrr » zo okt 09, 2011 12:19

Deel 1 was al niet best vond ik ! Speel zelf Dirt 3 waar je op een gegeven moment ook de WRC's tot je beschikking hebt. Is veel mooier en leuker dan WRC..
Peterrrrr
 
Berichten: 127
Geregistreerd: zo jul 13, 2008 23:06
Woonplaats: Breda

Berichtdoor KRT » zo okt 09, 2011 13:03

Davekuh schreef:@KRT het gaat om WRC 2011. Weet niet of er ergens een demo is te vinden.


Ah na ff wat beter zoekwerk is het spel, helaas voor de uitgever, al minder legaal te vinden op het internet. En dat voor de release al :S
KRT
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za maart 10, 2007 13:47
Woonplaats: Ruinen

Berichtdoor Faborate » do okt 13, 2011 13:57

Peterrrrr schreef:Deel 1 was al niet best vond ik ! Speel zelf Dirt 3 waar je op een gegeven moment ook de WRC's tot je beschikking hebt. Is veel mooier en leuker dan WRC..


Helemaal mee eens, maar............ Ik heb zojuist WRC2 gespeeld op de PS3 en er is toch wel een hoop verbeterd!!!
De besturing bij WRC1 was traag, maar nu zeer direct en het rijd heerlijk.
Op de PC had ik alle 9 seizoenen al gespeeld, maar op de PS3 speelt het toch prettiger.
Met de controllerinstellingen van Rally Evolved PS2, gaat het fantastisch.
Mooie auto''s ook!!
Het enige puntje van kritiek is het geluid. Waardeloos. Puntje van aandacht voor WRC3
Avatar gebruiker
Faborate
 
Berichten: 111
Geregistreerd: di maart 17, 2009 7:45
Woonplaats: Aan de overkant

Berichtdoor PatrickMX803 » do okt 13, 2011 15:19

Klopt het dat de proeven hetzelfde zijn gebleven?!
Avatar gebruiker
PatrickMX803
 
Berichten: 106
Geregistreerd: zo feb 06, 2011 9:57
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor Faborate » do okt 13, 2011 15:47

sommige wel of zijn wat aangepast. De Super Special Stages zijn nieuw en ook leuk om te rijden. :)
Avatar gebruiker
Faborate
 
Berichten: 111
Geregistreerd: di maart 17, 2009 7:45
Woonplaats: Aan de overkant

Berichtdoor WRC fan » do okt 13, 2011 18:06

Wel vreemd dat ze niets aan het geluid hebben gedaan. Daar werd het meest over geklaagd bij WRC 1. Maar hopelijk wordt dat bij WRC 3 verbeterd. En heb ik tegen die tijd genoeg geld om een computer te kopen waarop je dat spel kan spelen.
Avatar gebruiker
WRC fan
 
Berichten: 1602
Geregistreerd: wo jun 11, 2008 16:38

Volgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron