WRC 3

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor ZZR Fan » ma okt 22, 2012 19:12

Wat me opvalt is dat de uitslag vrijwel identiek is na iedere rally en iedere proef. Is hier ene fix voor?
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor Damian » di okt 23, 2012 8:41

Wat een aanfluiting dit spel :X

Geluid is weer een opgevoerde naaimachine, grafisch niet heel bijzonder en besturing veels te arcade.

Wanneer krijgen we nou eens een rally game met moderne graphics, maar wel de physics van RBR! Moet toch niet zo moeilijk zijn!
Avatar gebruiker
Damian
 
Berichten: 117
Geregistreerd: za sep 15, 2007 19:13
Woonplaats: Arnhem

Berichtdoor JVDR » di okt 23, 2012 10:35

Damian schreef:Wat een aanfluiting dit spel :X

Geluid is weer een opgevoerde naaimachine, grafisch niet heel bijzonder en besturing veels te arcade.

Wanneer krijgen we nou eens een rally game met moderne graphics, maar wel de physics van RBR! Moet toch niet zo moeilijk zijn!


Gedeeltelijk met je eens.
Geluid is slecht. Als het geluid op het niveau van Dirt 3 ligt, is de spelervaring al een stuk beter.
Grafisch is de game al een stuk beter geworden dan zijn voorgangers.

Qua physics
Milestone wilde dan ook geen SIM maken zoals met RBR werd bedoeld. Maar WRC 3 van Milestone is absoluut ook geen arcade. Daarnaast hebben ze ook hulp ingeschakeld van teams en rijders: “The physics engine was developed in partnership with the teams and drivers who gave us feedback to make WRC3 as close to the real rally experience as possible.” (teamvvv.com) Ze wilden een toegankelijk spel hebben dat toch authentiek aanvoelt. En zelf denk ik dat ze dat aardig gelukt is.

RBR is ondertussen ook erg verouderd en als ik dan soms enkele YouTube filmpjes vergelijk met de realiteit, dan zien RBR ook vaak onrealistisch uit. Ikzelf heb te weinig ervaring met RBR om een goed oordeel te geven. Maar zeggen dat WRC 3 een arcade-game is zoals RidgeRacer, of een slecht geluid heeft, terwijl RBR nog slechter is op dat gebied, vindt ik een beetje onterecht.
JVDR
 
Berichten: 93
Geregistreerd: wo nov 18, 2009 10:56

Berichtdoor JVDR » di okt 23, 2012 10:42

Damian schreef:Wanneer krijgen we nou eens een rally game met moderne graphics, maar wel de physics van RBR! Moet toch niet zo moeilijk zijn!


Misschien moet je dan trouwens eens kijken naar rFactor 2 ;)
JVDR
 
Berichten: 93
Geregistreerd: wo nov 18, 2009 10:56

Berichtdoor tiemen » di okt 23, 2012 14:11

JVDR schreef:RBR is ondertussen ook erg verouderd en als ik dan soms enkele YouTube filmpjes vergelijk met de realiteit, dan zien RBR ook vaak onrealistisch uit. Ikzelf heb te weinig ervaring met RBR om een goed oordeel te geven.

Dat blijkt ;)
RBR is met een heeeeeele grote stip en op eenzame hoogte nog steeds veruit de allerbeste rallygame die er is!

Ja, het geluid is bagger (al zijn daar ook wel meerdere updates voor, van sommige auto's is het geluid gewoon bijna super: http://www.youtube.com/watch?v=jB1IXAjE ... re=related

Ik heb ook WRC gespeeld, maar snel weer verwijderd!
Vergeleken met RBR staan voor mij alle andere spellen nog niet in de schaduw. Het geluid en de omgeving in het spel laat zien dat het verouderd is, maar wat het echte rijden/afstellen betreft is mijn overtuiging dat er geen enkel ander spel er ook maar in de buurt komt!
tiemen
 
Berichten: 327
Geregistreerd: di sep 27, 2005 10:41
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor richard rs » di okt 23, 2012 19:08

RBR is dat alleen voor de PC ??

Vindt het wel dik zo met stoel enz :shock:
richard rs
 
Berichten: 194
Geregistreerd: ma jul 25, 2011 16:21
Woonplaats: ossendrecht

Berichtdoor A.H.S » di okt 23, 2012 20:01

richard rs schreef:RBR is dat alleen voor de PC ??

Vindt het wel dik zo met stoel enz :shock:


Nee ook voor ps2, alleen daar kun je niks in veranderen.
Leuk met 3 pc schermen.
http://www.youtube.com/watch?v=UMUjq2oG ... re=related
Met Force Dynamics :D
http://www.youtube.com/watch?v=AufpOOvmjy0
Slowmotion
http://www.youtube.com/watch?v=HOAmlobg ... re=related
Laatst bijgewerkt door A.H.S op di okt 23, 2012 22:26, in totaal 1 keer bewerkt.
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor rallyworldwide » di okt 23, 2012 20:07

Geluid is inderdaad nog steeds niet top, maar ik vermaak me prima op de rallypaden, erg spannend. Ben begonnen in het PWRC, daarna door naar het SWRC gegaan en nu rijd ik met een mindere Ford Fiesta WRC iedereen zoek!
Een aantal rally's zijn heel erg vooruit gegaan, behalve Duitsland :(.
rallyworldwide
 
Berichten: 120
Geregistreerd: zo mei 16, 2010 14:25
Woonplaats: Someren

Berichtdoor romar » wo okt 24, 2012 17:15

Ik heb het level 1 tikkie van het moeilijkst staan, moet zeggen dat ik het er aardig moeilijk mee heb, sta vierde in het kampioenschap met nog 1 rally te gaan
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor rallyworldwide » wo okt 24, 2012 19:41

Ik ga het niveau ook moeilijker zetten inderdaad, heb hem nu volgensmij 1 of 2 tikken van het moeilijkste afstaan en de titelstrijd is nu nog een beetje spannend(Loeb loopt 20 punten achter, solberg gaf een overwinning in de Powerstage weg in Portugal, wat me een berg extra punten opleverde). Ga volgend kampioenschap met een fabriekswagen rijden(denk met Mini) en dan zet ik hem moeilijker.
rallyworldwide
 
Berichten: 120
Geregistreerd: zo mei 16, 2010 14:25
Woonplaats: Someren

Berichtdoor romar » wo nov 07, 2012 17:40

Wie weet er hoe het kan dat ik me bijna nooit online in de lobby ergens aan kan melden om online te spelen.

Meer mensen last van!? Is dit misschien een trage internetverbinding?
Kan ik me niet voorstellen want computer enz via Wifi is razendsnel

Groeten
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor richard rs » zo nov 11, 2012 16:45

ik vindt het een goed spel,alleen het geluid is wel wat minder :wink:
richard rs
 
Berichten: 194
Geregistreerd: ma jul 25, 2011 16:21
Woonplaats: ossendrecht

Berichtdoor Rallyfanaat » za dec 22, 2012 18:06

Ligt het aan mij? of kan je niet single rally`s rijden met de autos die je vrijgespeeld hebt?
Nikon D5000 + 18-55 + 55-200 + 70-300 VR2
Avatar gebruiker
Rallyfanaat
 
Berichten: 1001
Geregistreerd: wo nov 23, 2005 17:32
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor Artosevo » zo dec 23, 2012 8:03

Dat kon ik inderdaad ook niet vinden, voor de rest best wel een aardig spel.
Artosevo
 
Berichten: 97
Geregistreerd: di apr 24, 2007 13:42

Vorige

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron