Game Wrc 4! 2013.

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Game Wrc 4! 2013.

Berichtdoor romar » zo nov 10, 2013 15:15

Roep maar!

Wie vind het wat en wie niet?

Ik zelf vind het weer flink wennen, geluid is alleen weer bagger!
Alles klopt wel wanneer je onboard rijd,

Proeven zijn goed, Duitsland is vooral goed verbeterd!
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor Alex_79 » zo nov 10, 2013 16:08

Milestone zou zo de politiek in kunnen in Nederland. Ze verbeteren het spel op sommige punten (serieuzere careermode, betere besturing), maar daarvoor worden weer andere punten uitgeruild (nog steeds slecht geluid, alleen de WRC-auto's klinken goed, de rest zijn grasmaaiers en stofzuigers)
Duitsland heeft idd een leuke update gehad, al past men nog steeds knippen plakken toe om de stages te verbinden. Ik erger me nog steeds aan Wales waarin die ene Great Orme stage van twee jaar geleden nog steeds de boventoon in de map voert en overal terugkomt, terwijl de rest (Sweet Lamb, Myherin en Hafren) alleen in naam aanwezig is).

Besturing onboard is oke, je merkt in ieder geval duidelijk verschil in de WRC2 tussen de oude groep N, de RRC auto's en de 2 S2000's. Careermode is gekopieerd van MotoGP, maar het werkt best goed hier. Jammer dat ze er geen soundtrack in hebben gezet, slechts één stukje muziek dat keer op keer op keer herhaald wordt, tot je de neiging krijgt het uit te zetten. Die Eurobeats uit deel 3 zetten in iedere geval nog de toon.

Conclusie: enkele punten verbeterd, maar overal daardoor slechter dan deel 3
There's nothing wrong with the car... except that it's on fire!
Avatar gebruiker
Alex_79
 
Berichten: 402
Geregistreerd: wo jan 18, 2012 14:33
Woonplaats: Weert

Berichtdoor romar » zo nov 10, 2013 16:21

Klopt! Engeland, Griekenland, Monte Carlo, Frankrijk en Spanje, gewoon weer dezelfde proeven! Beetje triest....

De ps 3 loopt bij vast in het wrc kampioenschap na de rally Griekenland.....
Avatar gebruiker
romar
 
Berichten: 882
Geregistreerd: vr okt 05, 2007 9:58

Berichtdoor rallyracesrouveen » zo nov 10, 2013 19:45

Hopen dat er snel een dirt 4 komt, heb dirt 3 ook, best mooi spel maar veel rallycross enzo, WRC 4 is weinig kans dat ik die ga kopen, heb het altijd een slecht spel gevonden!
rallyracesrouveen
 
Berichten: 91
Geregistreerd: za apr 07, 2012 15:18
Woonplaats: Rouveen

Berichtdoor roke0204 » zo nov 10, 2013 19:54

Vindt het best een aardig spel, in ieder geval stukken beter dan de laatste Dirt. Besturing goed, geluid kan beter maar de Skoda S2000 klinkt best aardig. En ja, vaak de zelfde proeven heb je tijdens echte rally's ook ,dat is niet nieuw, Hellendoorn, Euregio enz. rijden al jaren de zelfde proeven.Het ene jaar linksom het andere jaar rechtsom.
Avatar gebruiker
roke0204
 
Berichten: 78
Geregistreerd: di jul 15, 2008 18:32

Berichtdoor Alex_79 » zo nov 10, 2013 20:06

Vindt het best een aardig spel, in ieder geval stukken beter dan de laatste Dirt. Besturing goed, geluid kan beter maar de Skoda S2000 klinkt best aardig.


lol, die Skoda vind ik juist het ergst naar een kruimeldief klinken :D Al rijdt ie wel heel erg lekker, veel minder nerveus dan de Kubica-Citroen

En ja, vaak de zelfde proeven heb je tijdens echte rally's ook ,dat is niet nieuw, Hellendoorn, Euregio enz. rijden al jaren de zelfde proeven.Het ene jaar linksom het andere jaar rechtsom.


Dat zou nog niet eens een probleem zijn, probleem vind ik dat ze bij enkele rally's gewoon verzinnen uit stukken weg uit vier tot vijf heel verschillende gebieden. Ik kwam als voorbeeld met Wales omdat de Great Orme stage op een stuk kustweg langs de Ierse Zee wordt. De overige stages komt dat ene stuk kustweg overal in terug, hoe wel de namen worden gebruikt van andere bekende stages uit de Wales rally die in het extreemste geval wel 130km verderop liggen. Dat je uit 15 tot 17 stages per rally er slechts 6 kiest is helemaal de keus van de ontwerper, maar ik vind het niks dat ze soms de moeite niet nemen een paar complete stages erin op te nemen. Zelfs Rally Championship 2000 deed dat in 1999 al.
There's nothing wrong with the car... except that it's on fire!
Avatar gebruiker
Alex_79
 
Berichten: 402
Geregistreerd: wo jan 18, 2012 14:33
Woonplaats: Weert

Berichtdoor roke0204 » zo nov 10, 2013 20:31

Klopt, daar heb je gelijk in, heb Spanje gereden en dat was ook een aantal bij elkaar geraapte proeven.
Geluid blijft een probleem, helemaal aan het begin bij de intro klinkt het wel lekker, lijkt de WRC van De Jong wel
Avatar gebruiker
roke0204
 
Berichten: 78
Geregistreerd: di jul 15, 2008 18:32

Berichtdoor rvgrally » zo nov 10, 2013 20:46

roke0204 schreef:Klopt, daar heb je gelijk in, heb Spanje gereden en dat was ook een aantal bij elkaar geraapte proeven.
Geluid blijft een probleem, helemaal aan het begin bij de intro klinkt het wel lekker, lijkt de WRC van De Jong wel


Ik durf er haast een euro op te wedden dat het een lancer05 is... spel is gewoon wat het is. Gewoon rally zoals t bedoeld is. Ik vind de handling vele malenbeter, als de vorige. Maar ja de grafics zijn nog steeds van de 20ste eeuw, alleen de weg zelf en een meter erom heen is goed, voor mij persoonlijk goed genoeg.
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor roke0204 » zo nov 10, 2013 21:39

Voor mij en mijn zoontje van 9 ook goed genoeg, wat gaat hij hard over de proeven en met zoveel plezier, erg leuk om te zien. :D
Avatar gebruiker
roke0204
 
Berichten: 78
Geregistreerd: di jul 15, 2008 18:32

Berichtdoor rallyracesrouveen » zo nov 10, 2013 21:55

Jullie brengen me nu wel aan het twijfelen voor mijn sinterklaas cadeau...
Heb een paar gameplays toennet gekeken en ziet er best goed uit!
rallyracesrouveen
 
Berichten: 91
Geregistreerd: za apr 07, 2012 15:18
Woonplaats: Rouveen

Berichtdoor Mazzo » ma nov 11, 2013 7:56

Dichter bij het zelf rijden in een rallyauto, kom ik door gebrek aan budget niet :lol: :lol: .... Prima spel dus....
Mazzo
 
Berichten: 457
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 14:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor robbinrb » ma nov 11, 2013 9:30

Het spel is opzich prima. Ik was toe aan een nieuwe rallygame dus heb ik WRC 4 aangeschaft. Geluid is bij bijna elke auto bagger en de graphics mogen van mij ook wel beter. De busturing van de game maakt een groot deel weer goed. Het is extra leuk als je een mooi stoeltje met stuur en al hebt om het net wat echter te maken. Na 4 delen had ik meer verwacht... En ik heb ook nog even een echte rallycoureur wrc 4 laten uitproberen... Maar dat was geen succes... Conclusie: leuk maar kwaliteit is matig
robbinrb
 
Berichten: 23
Geregistreerd: za sep 22, 2012 20:57

Berichtdoor rvgrally » ma nov 11, 2013 10:28

Weet je wat het is... 3 jaar lang heeft black bean het spel " ontwikkeld" en nu is het over gegaan naar de volgende. Hopenlijk gaan ze het komend jaar echt vooruitgang boeken. Maar ja, als ik er helemaal "inzit" zie/ interesseerd het me niet of de luchtbalon naast de baan zoals in dit spel 2d is of zoals het in 2013 3d zou moeten zijn. Bij zon spel gaat het er gewoon over om zo hard mogenlijk over de proeven te knallen. En ja je kunt ook netzoals de vorige gt5, 7 jaar ontwikkellen en dan met exact hetzelfde spel komen met prachtige grafics.
Wrc4 . Is gewoon goed. Niks aparts maar gewoon leuk/ goed spelen.
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor BartS » do nov 14, 2013 9:27

WRC2 tijdje met veel plezier gespeeld
WRC3 vond ik de career heel slecht waardoor ik daar snel mee gestopt ben
WRC4 lijkt weer op het goede pad, al zitten er inderdaad nog veel grote minpunten aan. Geluid is afschuwelijk en ik denk dat er per rally in totaal 10km proef in zit... beetje jammer... proeven zijn ook allemaal heel kort :(
Het rijgedrag van de auto's is wel enorm verbeterd :)

Ze doen het wat dat betreft beter dan de DiRT reeks, DiRT 1 was goed, maar nadat Ken Block de rol van hoofdpersoon had overgenomen van McRae werd het dramatisch, vooral DiRT 2, die slechts één rally-klasse had...
BartS
 
Berichten: 94
Geregistreerd: di nov 09, 2010 22:48
Woonplaats: Cuijk

Berichtdoor robbinrb » do nov 14, 2013 11:41

BartS schreef:WRC2 tijdje met veel plezier gespeeld
WRC3 vond ik de career heel slecht waardoor ik daar snel mee gestopt ben
WRC4 lijkt weer op het goede pad, al zitten er inderdaad nog veel grote minpunten aan. Geluid is afschuwelijk en ik denk dat er per rally in totaal 10km proef in zit... beetje jammer... proeven zijn ook allemaal heel kort :(
Het rijgedrag van de auto's is wel enorm verbeterd :)

Ze doen het wat dat betreft beter dan de DiRT reeks, DiRT 1 was goed, maar nadat Ken Block de rol van hoofdpersoon had overgenomen van McRae werd het dramatisch, vooral DiRT 2, die slechts één rally-klasse had...


Maar jammer dat dit het laatste deel van WRC is. Lees ik net :(
Wat met Dirt gebeurt is gebeurt heeft alles te maken met geld... In Amerika bijvoorbeeld speelt de echte rallysport niet zo zeer. Vandaar dat ze Ken Block genomen hebben. Amerikaans talentje dat het voor de verkoopcijfers ook leuker maakt. Het hele spelletje draait om geld... Zelf heb ik Dirt 1/2/3 voor de kleine beetje rally dat er tegenwoordig nog in zit.
robbinrb
 
Berichten: 23
Geregistreerd: za sep 22, 2012 20:57

Volgende

Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron