Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mitsufan schreef:HAHA, wat een spuuglelijke auto. Egt dom dat subaru van de impreza een Hatch maakt. Ik denk dat het aantal Evo fans de komende tijd wel gaan toenemenVeel mensen zaten op de evo X te zeiken, maar ik vind em zo vet en dan vooral vergeleken met deze "nissan almera" look.
Armand schreef:Alleen jammer dat een Evo anderhalf keer zo duur is dan een WRX. Dus uiteindelijk zal de massa wannabe rallyrijders toch een WRX kiezen...
Wim Salabim schreef:Armand schreef:Alleen jammer dat een Evo anderhalf keer zo duur is dan een WRX. Dus uiteindelijk zal de massa wannabe rallyrijders toch een WRX kiezen...
Iets met appels en peren....
WRX €33.785 heeft "slechts" 230 pk
WRX STi €52.285, 280 pk
EVO9 €45.599, 280 pk
Dus een vergelijkbare WRX STi is duurder als een EVO9!!!
Niels van de Poll schreef:Wim Salabim schreef:Armand schreef:Alleen jammer dat een Evo anderhalf keer zo duur is dan een WRX. Dus uiteindelijk zal de massa wannabe rallyrijders toch een WRX kiezen...
WRX STi €52.285, 280 pk
EVO9 €45.599, 280 pk
Doe mij maar de WRX en van die 19.000 euris haal je er met gemak 300 pk uit en dan hoe je nog geld over ook
maar het word nooit een STINiels van de Poll schreef:Wim Salabim schreef:Armand schreef:Alleen jammer dat een Evo anderhalf keer zo duur is dan een WRX. Dus uiteindelijk zal de massa wannabe rallyrijders toch een WRX kiezen...
WRX STi €52.285, 280 pk
EVO9 €45.599, 280 pk
Doe mij maar de WRX en van die 19.000 euris haal je er met gemak 300 pk uit en dan hoe je nog geld over ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten