WRC wat verder ter tafel komt?!

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Robert_ » vr jun 15, 2007 14:04

markdevries schreef:met andere woorden en dit zijn mijn woorden bedankt mijnheer van Eldik voor het ruineren van het Nederlands Rally kampioenschap :x dit zijn mijn woorden ben zelf dan ook absoluut geen fan van Mark van Eldik :x

:lol:

Laten we bij de start van de exoticgreen alle 4 zijn banden lek steken!!! :o :?

Wacht maar tot de Skoda's een beetje meer betrouwbaar zijn, competitie komt echt wel weer terug, op dit moment is hij gewoon de snelste en de beste.
Robert_

Berichtdoor MartijnS » vr jun 15, 2007 14:08

Hoe triest kan je zijn... :lol:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Cootje » vr jun 15, 2007 14:10

markdevries schreef:helemaal nu al het gerucht gaat dat Wevers zijn skoda wil sparen voor de Deutschland rally en dus niet aan de start zal staan in de Exotic Green Rally en ook Jasper heeft gezegd in Rallyreport van Eldik is echt niet bij te houden ik concentreer me liever op de wedstrijden die ik nog ga rijden in het WK in de groep N, dus redelijkerwijs mag je er vanuit gaan dat jasper na de schade in de ELE ook de Exotic Green Rally zal laten varen :cry: met andere woorden en dit zijn mijn woorden bedankt mijnheer van Eldik voor het ruineren van het Nederlands Rally kampioenschap :x dit zijn mijn woorden ben zelf dan ook absoluut geen fan van Mark van Eldik :x

Mark heeft nu gewoon vrij spel, hij kan de volgende rallies gewoon rustig aan doen en gewoon zijn punten pakken. Nee het kampioenschap is echt saai aan het worden.
Cootje

Berichtdoor Robert_ » vr jun 15, 2007 14:11

Mwoah, saai, saai... Plek 1 mag dan in jullie ogen al vergeven zijn, de rest echt nog niet hoor. :wink:
Robert_

Berichtdoor Cootje » vr jun 15, 2007 14:16

Robert_ schreef:Mwoah, saai, saai... Plek 1 mag dan in jullie ogen al vergeven zijn, de rest echt nog niet hoor. :wink:

:lol: Daar heb je ook weer gelijk in, maar ik had toch liever gezien dat er ook nog om de eerste plaats gestreden wordt. Misschien kan ik de BMW 325i cup wel volgen :lol: hier een beetje dwars daar een beetje dwars wel spectaculair denk ik :wink:
Cootje

Berichtdoor Frevo » vr jun 15, 2007 14:23

Dus omdat iemand toevallig een hele snelle auto heeft en daarmee ook een aardig potje kan sturen ruïneert hij een kampioenschap? Nee hij heeft zijn zaken momenteel gewoon het beste voor elkaar. Het gaat bij autosport nog altijd om de combinatie rijder en auto. Dat geldt voor van Eldik net zo goed als voor Loeb, Schumacher, etc.
Hij is misschien niet de beste coureur van Nederland, maar toch wel bovengemiddeld en dat in combinatie met de snelste auto maakt een winnende combinatie. Misschien niet spannend voor het kampioenschap, maar ik ben toch erg blij dat er een S12 meerijdt. Om te zien (en te horen!) toch een van de spectaculairste auto's. Ik vind van Eldik ook niet de meest sympathieke coureur van het veld (hoewel dat misschien best meevalt), maar dat doet niets af aan zijn prestatie!
Maar als Wevers volgend jaar zijn auto helemaal perfect heeft en daar een aantal wedstrijden mee wint, ruïneert hij dan dat jaar het kampioenschap?
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

Berichtdoor Codieo » vr jun 15, 2007 14:28

markdevries schreef:met andere woorden en dit zijn mijn woorden bedankt mijnheer van Eldik voor het ruineren van het Nederlands Rally kampioenschap :x dit zijn mijn woorden ben zelf dan ook absoluut geen fan van Mark van Eldik :x

Vind het wel jammer dat je iemand die het verdiend (hij wint niet voor niets) het kwalijk neemt een kampioenschap te verpesten. Hij is de enige échte toprijder die het alle wedstrijden goed voor elkaar heeft. Kijk naar vorig jaar, het motto van dat kampioenschap was "To finish first, you first have to finish". Absoluut waar, want Van Eerd is een goede rijder, maar ik denk niet de allerbeste. Maar door constant te presteren pakt hij het kampioenschap.

En dit jaar doet Van Eldik (waarschijnlijk) hetzelfde.
Wel flauw om hem dan af te rekenen omdat hij zijn zaakjes voor elkaar heeft.
Codieo

Berichtdoor cvgn » vr jun 15, 2007 14:35

markdevries schreef:
met andere woorden en dit zijn mijn woorden bedankt mijnheer van Eldik voor het ruineren van het Nederlands Rally kampioenschap dit zijn mijn woorden ben zelf dan ook absoluut geen fan van Mark van Eldik

Vind het wel jammer dat je iemand die het verdiend:

Hier zet ik dus hele grote :?: :?: bij en is dus helemaal mijn standpunt niet, denk daarbij maar eens aan de aktie die hij deed vorig jaar in Barneveld. Sluit me helemaal aan bij markdevries en ben niet de enige.

groeten uit roosendaal.
cvgn
cvgn

Berichtdoor Holkers » vr jun 15, 2007 14:44

markdevries schreef: met andere woorden en dit zijn mijn woorden bedankt mijnheer van Eldik voor het ruineren van het Nederlands Rally kampioenschap :x dit zijn mijn woorden ben zelf dan ook absoluut geen fan van Mark van Eldik :x

Verschikkelijk kansloos
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor MartijnS » vr jun 15, 2007 14:44

cvgn schreef:Hier zet ik dus hele grote :?: :?: bij en is dus helemaal mijn standpunt niet, denk daarbij maar eens aan de aktie die hij deed vorig jaar in Barneveld. Sluit me helemaal aan bij markdevries en ben niet de enige.

groeten uit roosendaal.
cvgn

Sorry dat ik het zeg maar dit antwoord had ik van jou nooit verwacht, had je hoger ingeschat.

Groeten uit Sprang!

:wink:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor JoostS » vr jun 15, 2007 15:00

:D Scherp ;)
JoostS

Berichtdoor larson » vr jun 15, 2007 15:06

ik ben ook geen fan van van eldik maar ik denk dat wij met ze allen heel blij moeten zijn dat er iemand als van eldik met zulke dikke auto's hier in nederland rijd!
hij zorgt er denk ik ook voor dat andere rijders naar nieuw en dik materiaal gaan kijken en zet andere rijders ook wel op scherp denk ik!
Ik hoop ook echt dat van eldik volgend jaar weer in nederland rijd en dat we gewoon een mooie strijd om het kampioenschap gaan zien met wat meer tegenstand! en ik ben het er uiteraard ook niet mee eens hoe hij bijvoorbeeld in barneveld zo door het publiek heen rijdt, zulke acties vind ik gewoon jammer.. maar toch!
larson

re

Berichtdoor MartijnB » vr jun 15, 2007 15:10

larson schreef:ik ben ook geen fan van van eldik maar ik denk dat wij met ze allen heel blij moeten zijn dat er iemand als van eldik met zulke dikke auto's hier in nederland rijd!
hij zorgt er denk ik ook voor dat andere rijders naar nieuw en dik materiaal gaan kijken en zet andere rijders ook wel op scherp denk ik!
Ik hoop ook echt dat van eldik volgend jaar weer in nederland rijd en dat we gewoon een mooie strijd om het kampioenschap gaan zien met wat meer tegenstand! en ik ben het er uiteraard ook niet mee eens hoe hij bijvoorbeeld in barneveld zo door het publiek heen rijdt, zulke acties vind ik gewoon jammer.. maar toch!

enige nadeel aan veel dikke auto s is dat de proeven voor de kleine rijder steeds minder aantrekkelijk worden

enorm uitgereden bermen en om maar te zwijgen over onverhard
MartijnB

Re: re

Berichtdoor larson » vr jun 15, 2007 15:19

MartijnB schreef:
larson schreef:ik ben ook geen fan van van eldik maar ik denk dat wij met ze allen heel blij moeten zijn dat er iemand als van eldik met zulke dikke auto's hier in nederland rijd!

enige nadeel aan veel dikke auto s is dat de proeven voor de kleine rijder steeds minder aantrekkelijk worden

dat is ook weer waar! want ook de kleine rijders zijn leuk om naar te kijken.. maar toch moeten we blij zijn dat we mannen als van eldik hier hebben rijden ze konden er ook massaal voor kiezen in het buitenland te gaan rijden en dan verdwijnt er toch een stukje spektakel..
larson

Re: re

Berichtdoor Wolter » vr jun 15, 2007 15:27

MartijnB schreef:

De 2e keer dat er over de proeven word gereden hebben daar ook de eerste deelnemers last van. Ik vind alleen kuilen op het onverhard hinderlijk, omdat deze naarmate het aantal auto's vorderd, steeds dieper worden. En de uitgereden bochten; kan inderdaad best listig zijn, maar we rijden toch rally, en niet op het circuit..?
Wolter

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's