erikjan schreef:is 't misschien handig om behalve de namen van de rijders ook het type soep te vermelden
Inderdaad want hier schiet je ook je niet veel mee op, alleen dat ze in een subaru rijden...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:is 't misschien handig om behalve de namen van de rijders ook het type soep te vermelden
Humphrey schreef:Circuit race
Subaru is actief met de Impreza op het circuit.
Welke series weet ik zo niet.
Humphrey
John schreef:Van Eldik WRC S9
Turnbull WRC S9
Huufke schreef:John schreef:Van Eldik WRC S9
Turnbull WRC S9
Ze zouden beiden graag willen denk ik, maar Van Eldik heeft toch echt een S8 (2002) en Turnbull een S7 (2001). Ik heb ook gelezen dat o.a. op de website van de Tank S S9 staat, maar dat klopt dus niet.
Rallyefrank schreef:Hi,
Schrader - STI 2004 Clubman Grp. A (1530 KG excl. Passengers!!!)
BR Frank
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos schreef:Rallyefrank schreef:Hi,
Schrader - STI 2004 Clubman Grp. A (1530 KG excl. Passengers!!!)
BR Frank
Und nein, wir sagen nicht was das gewicht vom Subi ist mit Fahrer und Beifahrer![]()
(en nee, we gaan niet vertellen wat het gewicht is, incl de equipe)
Waar komt dat gewicht vandaan? Volgens mij is het basisgewicht van zo´n ding (straatversie) een stuk onder de 1400kg. Trekhaak? bullbar? extra skirts en spoilerts? 6 reserve wielen? beautycase?Rallyefrank schreef:Schrader - STI 2004 Clubman Grp. A (1530 KG excl. Passengers!!!)
Jeroen schreef:Waar komt dat gewicht vandaan? Volgens mij is het basisgewicht van zo´n ding (straatversie) een stuk onder de 1400kg. Trekhaak? bullbar? extra skirts en spoilerts? 6 reserve wielen? beautycase?Rallyefrank schreef:Schrader - STI 2004 Clubman Grp. A (1530 KG excl. Passengers!!!)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast