Bartrallyfan schreef:Miko Hirvonen in een Fiesta s2000 in de Monte-Carlo rally (rallye-magazin)
Hier de video,
http://www.youtube.com/watch?v=N8-JtUmO ... r_embedded
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Bartrallyfan schreef:Miko Hirvonen in een Fiesta s2000 in de Monte-Carlo rally (rallye-magazin)
P2000 schreef:Ik wist niet echt wat ik van de fiesta moest vinden.
maar nu in asfalt trim ziet het er al beter uit.
ik denk dat vooral de kleurstelling van de huidige Focus wrc het wel goed zou doen op die wagen.
EvoV6 schreef:nee! Is weer door die $#%^#^&^#%Fia afgekeurd..zo ver ik weet.
Jan Willem schreef:Blijkbaar is de aantrekkelijkheid voor de toeschouwers niet het enige aspect dat telt bij beslissingen op het hoogste niveau, ook al lijken sommige toeschouwers dit wel te verwachten. De kostenreductie is nodig voor de toegang voor teams met een minder budget, waardoor het kampioenschap in elk geval qua auto's toch veelzijdiger wordt, en ook zou ik niet weten waarom de rallywereld een uitzondering zou moeten zijn op de wereldwijde inspanningen om fossiel brandstofverbruik te verminderen.
WRC fan schreef:Jan Willem schreef:Blijkbaar is de aantrekkelijkheid voor de toeschouwers niet het enige aspect dat telt bij beslissingen op het hoogste niveau, ook al lijken sommige toeschouwers dit wel te verwachten. De kostenreductie is nodig voor de toegang voor teams met een minder budget, waardoor het kampioenschap in elk geval qua auto's toch veelzijdiger wordt, en ook zou ik niet weten waarom de rallywereld een uitzondering zou moeten zijn op de wereldwijde inspanningen om fossiel brandstofverbruik te verminderen.
Ik ben ook niet zo bang voor die veranderingen. Ben alleen wel benieuwd wat het geluid van een electrische rallyauto word.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten