Eerste test Team Kleinjan

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 6:05

Bartrallyfan schreef:Hij ziet er echt gaaf uit hopen dat hij ook snel en betrouwbaar is(waar was de test), maar wat gebeurt er nu met de golf

Harry houd de golf , misschien gaat hij er in duitsland nor eens mee rijden , ( verbeter me als ik het fout heb andre ) :lol:
RG-Rallysport

Berichtdoor Armand » do jun 14, 2007 8:05

Skoda's volgen en niet de Subaru

Gelukkig hebben de Skoda's tot nu toe altijd de achterkant gezien van de Subaru's en dat zal voorlopig wel zo blijven...
Armand

Berichtdoor John » do jun 14, 2007 9:05

Denk ik ook Armand, Mark zijn wagen is gewoon de laatste versie van een WRC tel daarbij zijn rijcapiciteiten bij en klaar ben je.
John

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 9:22

John schreef:Denk ik ook Armand, Mark zijn wagen is gewoon de laatste versie van een WRC tel daarbij zijn rijcapiciteiten bij en klaar ben je.

Teken daarbij wel ff aan dat hij tot nu toe geen problemen heeft gehad !!!
RG-Rallysport

Berichtdoor mantaboy » do jun 14, 2007 9:37

John schreef:Denk ik ook Armand, Mark zijn wagen is gewoon de laatste versie van een WRC tel daarbij zijn rijcapiciteiten bij en klaar ben je.

Rijcapaciteiten? Welke? Als ik zie hoeveel foutjes hij maakt heeft hij echt veel geluk! Niets meer of minder. Ook al vind ik Wevers niet echt een talent, deze is in de basis sneller dan van Eldik.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 9:40

mantaboy schreef:

Rijcapaciteiten? Welke? Als ik zie hoeveel foutjes hij maakt heeft hij echt veel geluk! Niets meer of minder. Ook al vind ik Wevers niet echt een talent, deze is in de basis sneller dan van Eldik.

En harry kleinjan kan ook een aardig potje rijden dacht ik zo !! alleen heeft die de pech dat het materiaal het niet volhoud , maar zaterdag zullen we gaan zien wat hij met de fabia kan :lol:
RG-Rallysport

Berichtdoor nkroeze » do jun 14, 2007 9:47

mantaboy schreef:

Haha, ff gaan zeggen dat Mark geen rijcapaciteiten heeft?

Bij deze nodig ik je uit om te gaan staken kijken op een punt waar het technisch en lastig is! Mark die kan echt verdomd goed met die auto over weg! Hij was de ENIGE waarbij het publiek reageerde hoe hard het ging, de rest van de reacties ging over de bijna boom momentjes......

(Van de klinkers overhaaks links het onverhard op, 2e keer stiphout, waar Swaanen de eerste keer de boom raakte. Ik denk dat de mensen die daar ook stonden het alleen maar met me eens kunnen/zullen zijn!)
nkroeze

Berichtdoor mantaboy » do jun 14, 2007 9:52

nkroeze schreef:
mantaboy schreef:

Haha, ff gaan zeggen dat Mark geen rijcapaciteiten heeft?

Bij deze nodig ik je uit om te gaan staken kijken op een punt waar het technisch en lastig is! Mark die kan echt verdomd goed met die auto over weg! Hij was de ENIGE waarbij het publiek reageerde hoe hard het ging, de rest van de reacties ging over de bijna boom momentjes......

(Van de klinkers overhaaks links het onverhard op, 2e keer stiphout, waar Swaanen de eerste keer de boom raakte. Ik denk dat de mensen die daar ook stonden het alleen maar met me eens kunnen/zullen zijn!)

Technische stukken hebben zeer veel met de auto te maken en dat weet jij ook goed genoeg! Daarbij was jij op hetzelfde punt als ik stond, daar reed hij juist zeer rustig door de bocht, Wevers en Jasper waren beduidend sneller!
Laatst bijgewerkt door mantaboy op do jun 14, 2007 9:55, in totaal 1 keer bewerkt.
mantaboy

Berichtdoor mantaboy » do jun 14, 2007 9:53

Corne schreef:
mantaboy schreef:

Foutjes? Valt toch wel mee? In de ELE was 'ie uit z'n concentratie gebracht door z'n voorsprong/crash van Heuvel.. (iets wat zelfs Loeb overkomt)

Jij hebt alleen rallyreport gezien? Ik heb op diverse punten staan kijken waar het maar net goed ging, meer geluk dan wijsheid.
mantaboy

Berichtdoor RG-Rallysport » do jun 14, 2007 10:04

mantaboy schreef:
Corne schreef:
mantaboy schreef:

Foutjes? Valt toch wel mee? In de ELE was 'ie uit z'n concentratie gebracht door z'n voorsprong/crash van Heuvel.. (iets wat zelfs Loeb overkomt)

Jij hebt alleen rallyreport gezien? Ik heb op diverse punten staan kijken waar het maar net goed ging, meer geluk dan wijsheid.

Heren ik denk dat we een verkeerde discussie aan het voeren zijn op dit topic !! voor deze discussie zijn andere draadjes ! Het gaat hier over Harry Kleinjan en zijn fabia :lol: :lol:
RG-Rallysport

Berichtdoor Holkers » do jun 14, 2007 10:10

Beste stuurlui staan aan wal (als je op deze zin zoekt kom je denk ik een 10tal hits tegen in dit forum...)

Ik heb dit jaar, met de S12 onder zijn kont het idee dat het een wagen is die hem perfect ligt. Rijstijl is meer zoals in de EVO alleen hier kan de auto hem wel aan. Momentopnames bij diverse bochten is altijd lastig om een beoordeling klaar te hebben, het totaalbeeld telt: 5 en een halve minuut voorsprong.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor John » do jun 14, 2007 10:17

Sorry maar ben Van Eldik fan. Niets ten nadele van de rest want die kunnen het spelletje allemaal beter dan ik (denk ik, heb het tenslotte nog nooit gedaan)
John

Berichtdoor Campos » do jun 14, 2007 10:20

Holkers schreef:Beste stuurlui staan aan wal (als je op deze zin zoekt kom je denk ik een 10tal hits tegen in dit forum...)

Ik heb dit jaar, met de S12 onder zijn kont het idee dat het een wagen is die hem perfect ligt. Rijstijl is meer zoals in de EVO alleen hier kan de auto hem wel aan. Momentopnames bij diverse bochten is altijd lastig om een beoordeling klaar te hebben, het totaalbeeld telt: 5 en een halve minuut voorsprong.

Ik was ook zoiets aan het typen, ik quote jou maar gewoon 8)
Campos

Berichtdoor MartijnS » do jun 14, 2007 10:23

Ik schuif aan.. :!:
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor mantaboy » do jun 14, 2007 10:25

Campos schreef:
Holkers schreef:Beste stuurlui staan aan wal (als je op deze zin zoekt kom je denk ik een 10tal hits tegen in dit forum...)

Ik was ook zoiets aan het typen, ik quote jou maar gewoon 8)

Op een oudere Evo.... Dat noem ik geen totaalbeeld.

Rij met de Polo ook regelmatig sneller over de Ring dan iemand met een dikke Porsche of BMW. Dus dan zijn m'n rijkunsten ook goed? Echt niet...
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's