Te Koop

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » di nov 16, 2004 13:01

michel uit berg schreef:
StevenK schreef:
michel uit berg schreef:ow, is ie ook goedkoper als mijn corsa? sneller in ieder geval.

Misschien moet ik dan toch maar eens overstappen naar een ander merk :(

Die Corsa heeft natuurlijk ook een stevige historische waarde :)


ik bedoelde eigenlijk de running costs, maar als iemand hem wil verkoop ik hem ook natuurlijk

Ik denk dat de running costs echt op hetzelfde niveau zitten, alhoewel dat wel een beetje afhankelijk is van hoe je met de bak omgaat.

Denk aan fuseekogel: 6 euro, remschijf: 17 euro en meer van dat soort bedragen..
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor michel uit berg » di nov 16, 2004 13:19

Ik denk dat de running costs echt op hetzelfde niveau zitten, alhoewel dat wel een beetje afhankelijk is van hoe je met de bak omgaat.

Denk aan fuseekogel: 6 euro, remschijf: 17 euro en meer van dat soort bedragen..


het enigste dat ik moet kopen zijn banden remblokken en schijven, de rest is echt alles van sloop. (inruil corsaatjes die rot zijn zijn mooie donors voor mij)

maar gezien die prijzen van de clio is het idd geen dure auto om te rijden.

ben eigenlijk op zoek naar een goeie astra OPC of zoiets.
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor StevenK » di nov 16, 2004 13:28

michel uit berg schreef:ben eigenlijk op zoek naar een goeie astra OPC of zoiets.

Bestaat dat, een 'goede astra OPC' ?

Ik hoor van de jongens die nu met een grN F rijden, dat je met de nieuwe modellen helemaal niets kunt ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor michel uit berg » di nov 16, 2004 13:32

Tuurlijk wel, daar ben ik van overtuigd maar dan moet je er wel 1 hebben met hewland bak e.d.

alleen zoveel vindt je er niet

Barbier had een goeie maar die is helaas al verkocht.
michel uit berg
 
Berichten: 672
Geregistreerd: do jul 25, 2002 20:57
Woonplaats: berg city

Berichtdoor Bart » di nov 16, 2004 19:04

Michel, is de Astra van Jeroen niets voor jou?
Het is nagenoeg dezelfde auto als waar je Spa mee gereden heb.
Als je serieus geintresseerd ben hoor ik het wel.
Bart
 
Berichten: 99
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:43
Woonplaats: Drozdov Tsjechië

Berichtdoor Petotsj » di nov 16, 2004 21:05

Michel, je moet de corsa niet verkopen, daar kon zelfs ik nog aan sleutelen....
Als je zo'n hypermodern ding koopt kan ik niet meer mee gaan :cry: :cry: :cry:
Petotsj
 
Berichten: 63
Geregistreerd: wo feb 12, 2003 21:28
Woonplaats: Heerlen

Berichtdoor Jan » za nov 20, 2004 19:13

En jah hoor, Veenhuizen zet z'n auto te koop, met als bedoeling dat hij de accent WRC van 1 van de Ieren zou kopen (mischien), en wat zie ik nu op de wel bekende site? Shane Braniff zet zijn auto te koop: een Hyundai Accent WRC 3.5!!! :D KICKE!!!

~ plz let this dream come true ~ :wink:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor sharply.jac|NL » za nov 20, 2004 19:35

Subaru Rullezzz!!! schreef:En jah hoor, Veenhuizen zet z'n auto te koop, met als bedoeling dat hij de accent WRC van 1 van de Ieren zou kopen (mischien), en wat zie ik nu op de wel bekende site? Shane Braniff zet zijn auto te koop: een Hyundai Accent WRC 3.5!!! :D KICKE!!!


Als ik op de site van Veenhuizen Rallying het onderstaande lees krijg ik het vermoeden dat Patrick zijn rallyhelm aan de wilgen gaat hangen.

Voor Veenhuizen Rallying is nu de winterstop aangebroken. "We gaan eens goed nadenken en bekijken hoe onze rallytoekomst er uit moet zien. Met mijn hart zeg ik: 'we gaan lekker door met deze prachtige auto en we rijden daarmee zoveel mogelijk mooie evenementen', maar ik moet het ook zakelijk bekijken. Rallysport kost nou eenmaal heel veel tijd en geld, zeker als je op topniveau wilt rijden, en je moet wel realistisch blijven. Dat zal dus nog een moeilijke afweging worden." Voorthuizen, 8 november 2004"

Groet,

JaccoVLIJM
Avatar gebruiker
sharply.jac|NL
 
Berichten: 176
Geregistreerd: di jun 03, 2003 12:06
Woonplaats: Voorthuizen

Berichtdoor Jan » ma nov 22, 2004 22:15

sharply.jac|NL schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:En jah hoor, Veenhuizen zet z'n auto te koop, met als bedoeling dat hij de accent WRC van 1 van de Ieren zou kopen (mischien), en wat zie ik nu op de wel bekende site? Shane Braniff zet zijn auto te koop: een Hyundai Accent WRC 3.5!!! :D KICKE!!!


Als ik op de site van Veenhuizen Rallying het onderstaande lees krijg ik het vermoeden dat Patrick zijn rallyhelm aan de wilgen gaat hangen.

Voor Veenhuizen Rallying is nu de winterstop aangebroken. "We gaan eens goed nadenken en bekijken hoe onze rallytoekomst er uit moet zien. Met mijn hart zeg ik: 'we gaan lekker door met deze prachtige auto en we rijden daarmee zoveel mogelijk mooie evenementen', maar ik moet het ook zakelijk bekijken. Rallysport kost nou eenmaal heel veel tijd en geld, zeker als je op topniveau wilt rijden, en je moet wel realistisch blijven. Dat zal dus nog een moeilijke afweging worden." Voorthuizen, 8 november 2004"


hmm, inderdaad. Heb je gelijk in, hopen dat het tegendeel bewezen wordt. Dan " maar " in de Hyundai Coupe, dan helemaal niet zal ik maar zeggen :)
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor JD_Kruit » di nov 23, 2004 18:38

Het zou zowel qua auto als qua 'rallysupportende rijder' een gemis zijn voor de Nederlandse Rallysport...
Jan Dirk Kruit
Avatar gebruiker
JD_Kruit
 
Berichten: 90
Geregistreerd: vr nov 07, 2003 18:28
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Wolter » di nov 23, 2004 19:44

Ik kreeg zelf de indruk van de interviews die ik van hem gezien heb, dat hij de laatste tijd een hekel (aan de auto) begint te krijgen omdat het allemaal niet lekker loopt.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor StevenK » wo nov 24, 2004 6:08

Hé, Michel,

Een Duitse auto met een boîte ?
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Werner » wo nov 24, 2004 8:03

Wat is een boite?
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Holkers » wo nov 24, 2004 8:26

Werner schreef:Wat is een boite?


een doos.......
vertaalcomputer zegt 'box'
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor LeonM » wo nov 24, 2004 8:35

Holkers schreef:
Werner schreef:Wat is een boite?


een doos.......
vertaalcomputer zegt 'box'


versnellingsbak
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron