dokter, wat bent u snel

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

dokter, wat bent u snel

Berichtdoor bennie2000 » do dec 02, 2004 23:42

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
bennie2000
 
Berichten: 342
Geregistreerd: zo maart 30, 2003 1:48
Woonplaats: lelystad

Berichtdoor whemink » do dec 02, 2004 23:48

Erwin Doctor???
whemink
 
Berichten: 260
Geregistreerd: di apr 09, 2002 9:52
Woonplaats: Wezup

Berichtdoor Turboboost » vr dec 03, 2004 9:01

Met al die apparatuur aan boord, heb je ook wel wat meer pk's nodig :wink:
Turboboost
 
Berichten: 1265
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 17:25
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor David Westenbrink » vr dec 03, 2004 16:09

:) ze gebruiken dat soort auto's ook voor orgaan transport daar in GB. Wel eens gezien op discovery ofzo. Echt net een of andere racespel. Die lui komen helemaal kapot uit de auto.
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor Jan » vr dec 03, 2004 19:19

Bij 1 zo'n detective-serie op NL1 zijn vaak ook subaru's als politieauto's te zien :P Ze weten daar wel wat die auto's kunnen! :D
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Maarten » vr dec 03, 2004 21:28

De Nederlandse politie gebruikt voor het vervoer van de mobiele flitsapparatuur ook weleens Subaru's. Weliswaar 'slechts' een Legacy stationwagon, maar toch :lol:
Maarten
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 21:37
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor erikjan » vr dec 03, 2004 22:50

Impreza's worden in NL ook ingezet als onopvallende surveillance-auto's...

en zie zijn best snel :roll:
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Maarten » vr dec 03, 2004 22:54

Heb ik ook ooit lang geleden weleens gezien op TV bij een soort Blik op de Weg/Wegmisbruikers-achtig programma.
Weer eens wat anders dan de zoveelste Volvo.

Van het merk en type auto kun je bij de politie sowiezo niet op aan want voor de onopvallende surveillances wordt van alles wat ingezet. Opletten op Volvo's is niet genoeg :lol: of moet ik deze gebruiken: :cry:
Maarten
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 21:37
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor erikjan » vr dec 03, 2004 23:43

als ik de kentekenlijstjes op internet mag geloven wordt in NL veel gereden met snelle Leon's en Vectra's GTS-V6

zijn ook reletief betaalbare snelle auto's :wink:


trouwens, kijk ook niet gek op als je door een snelle Xsara of C5 staande gehouden wordt :oops:
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor LeonM » za dec 04, 2004 10:38

Maarten schreef:De Nederlandse politie gebruikt voor het vervoer van de mobiele flitsapparatuur ook weleens Subaru's. Weliswaar 'slechts' een Legacy stationwagon, maar toch :lol:


Nu nog; Legacy Wagon voor het vervoer en het flitsen langs de weg, GT Turbo als onopvallende surveillance-auto. Maar niet lang meer, dan gaan ze eruit, en komen er andere autos voor, geen Sub meer.
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse

Berichtdoor Ton Van Spanje » za dec 04, 2004 10:47

Geen Sub's meer bij de overheid zal wel alles te maken hebben met de huidige, rommelige, gang van zaken binnen de Nederlandse Subaru organisatie?

Of heb ik dat mis?
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor LeonM » za dec 04, 2004 14:46

Ton Van Spanje schreef:Geen Sub's meer bij de overheid zal wel alles te maken hebben met de huidige, rommelige, gang van zaken binnen de Nederlandse Subaru organisatie?
Of heb ik dat mis?


Huidige ?? Wat dacht je van vroeger........
De "jongste" nog aktieve overheidsSub is uit 2000.
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse

Berichtdoor Biturbo » za dec 04, 2004 22:56

De Legacy kom ik hier dagelijks tegen als flitsauto,

Mitsubishi is een van de merken waar de overheid voor heeft gekozen, tijd voor een blauw-rood gestreepte rallyrent versie van De Lancer Evo, Outlander Turbo, Colt Turbo (en Evo?), Pajero/Montero Evo enz enz enz ???
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor merijnaldewereld » zo dec 05, 2004 12:27

De reden dat de Subaru's eruit gaan heeft waarschijnlijk niets te maken met de rommeligheid bij Subaru, maar met het feit dat al die dingen kapot gingen door de ondeskundigheid van de berijders. Ik kom zelf uit IJsselstein en daar reed "vriend" Bert Bloemsma (jaja, inmiddels al bij naam bekend....) in een GT Turbo welke om de 6 maanden (!!) bij de dealer stond omdat hij weer in elkaar genaaid was. Dat komt vooral door het starten en direct vol belasten van de turbo, en weigeren de auto uit te laten draaien, en dat is funest voor deze motoren. Toen ik op de IVA zat kwam ik in Driebergen vaak GT Turbo's tegen met op de achterraampjes kinderstickertjes geplakt en Mickey Mouse zonnescherm.... Echter wel politieauto's... Dan met een mooie gele Tenson/Gaastra jas erin gaan zitten en niemand die het ziet.

Nu rijden ze bij ons in een Golf V6 4Motion met leer, etc. en een Leon Cupra V6 met alles erop en eraan. Tevens inderdaad veel Xsara, C5, etc. Tegenwoordig echt zowat alleen nog maar herkenbaar aan de extra antenne.
Avatar gebruiker
merijnaldewereld
 
Berichten: 181
Geregistreerd: wo jan 23, 2002 20:43
Woonplaats: Regio Utrecht

Berichtdoor LeonM » ma dec 06, 2004 8:38

merijnaldewereld schreef:De reden dat de Subaru's eruit gaan heeft waarschijnlijk niets te maken met de rommeligheid bij Subaru.


:wink:


merijnaldewereld schreef:Toen ik op de IVA zat kwam ik in Driebergen vaak GT Turbo's tegen met op de achterraampjes kinderstickertjes geplakt en Mickey Mouse zonnescherm.... Echter wel politieauto's... Dan met een mooie gele Tenson/Gaastra jas erin gaan zitten en niemand die het ziet.


Van die jas, dat klopt (gedeeltelijk) maar ik heb nog nooit geen politie GTT in mijn werkplaats gehad met mickey mouse zonnescherm en kinderstickertjes
Avatar gebruiker
LeonM
 
Berichten: 447
Geregistreerd: zo maart 03, 2002 13:40
Woonplaats: Aelse

Volgende

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten